Jump to content

BKD: EGR + дросел + картерни газове = проблем


bsdnikolov

Recommended Posts

Ако е почнал да омяслява отвън е възможно да нямаш гарнитура м/у него и дросела. Аз го установи когато го свалих да го чистя. Предишния ровил не я беше сложил и почна да омяснява отвън. Изчистих всичко, сложих си нова гарнитура и обратно по местата. Можеш да направиш същото. Ако се притесняваш, отваряш youtube и следиш какво правят там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Когато изпусне семерингът на EGR-a (той е на оста на клапана) , започва да омаслява през " вентилационния" отвор. Следващата фаза е за замине мембраната от маслото, което стига до нея. От 3 години съм с нов EGR и капка масло няма вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега най добре нов, но тия цени 200-300 лева,опитвали се нещо да сменяш по стария или напразно е това

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не подлежи на ремонти, а и е абсолютно безсмислена загуба на време! Първо като първи балък си купих втора употреба (40 лева хвърлени на вятъра), който не изкара и 6 месеца и безславно умря. После си купих нов на Wahler (83 лева ми излезе с отстъпките) и вече 3 години не го мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде го закупи колега,сега даже трябва да е и по-евтин предполагам!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от къде е купен. Донесе ми го приятел, който има автосервиз. Той ми го купи с отстъпката която има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, трябва да си подготвен за тия цени, след като си взел подобен автомобил.

Второ, цена от 134лв за Wahler EGR е повече от добра. Ако имаш отстъпки тук там, ще стъпи, колкото на bsdnikolov.

 

https://www.autopower.bg/egr-клапан-wahler-audi-a3-8p1-2.0-tdi-16v-7496d-g542c109-i13015557.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да напиша и аз минах по този път - BKD мотор, автомобил Шкода Октавия купена чисто нова 2006 година! Първия се развали 2009 на около 55 000 километра, смениха го в шкода с оригинален нов! Този новия издържа 90 000 километра до миналата седмица когато светна чека и двете грешки 

image-ABE8_59DB1BF2.jpg

image-8E17_59DB1BF2.jpg

 

Купих си нов дросел Пиербург клапа меко гасене се води, свалихме стария, вече омацани не можах да снимам 2 зъба се бяха отронили, свалихме ЕГР изчистихме го хубаво, сглобихме всичко, отначало не тръгна нищо, но просто забравихме за 10 А бушона(изгорял и за това  дава грешка Fan 1 Control Circuit  - втората снимка - клапата и тая перка са на един 10 А бушон), сменихме го и него и всичко заспа! Грешките изчезнаха, колата като я гасиш направо не се чува, преди това направо имах усещането, че ще падне нещо тракаше ужасно! Много благодаря на кръстника, че предостави гаража си понеже е доста широк,също за оказаната помощ и инструменти!

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми вижте. Нафта в бг си е доста ниско качество. Сигурен съм, че немците не го знаят това като си продават колите тука....

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравеейте,колеги четох много из форума но проблем като моя и решение не можах да намеря. Имам Audi A3 8p 2.0tdi BKD колата я закупих чипосана. След смяна на турбината предо около 3 месеца  колата малко мо малко започна да върви все по тромаво и Когато я закача на ваг ком не показва да има записани грешки. По странното е че по някой път се отпушва и върви повече от прекрасно но през повечето време е като спънат кон и няма никаква тяга. Опитах се да погледна стойностите на турбото на ваг ком и ги записах. Ще се радвам ако някой има идея или решение на проблема.

 

Group 011: Charge Pressure Control
  819 /min  Engine Speed (G28)
  979.2 mbar  Boost Pressure (specified)
  918.0 mbar  Boost Pressure (actual)
  76.1 %  Charge Pressure Control Duty Cycle

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

За да не пускам нова тема пиша тука...интересува ме ако набие грешка за motor for intake flap сигурно ли е че е заминал дросела? Колата може линда се кара така? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Няма как да замине тая клапа за плавно гасене проблема е ако е ъпдейтван софтуера от Ауди до последната версия картерните маслени пари се увеличават и от там цапа турбото от към студената част на ниски обороти не ги изгаря и ги вкарва в егр долу към изпускателните колектор тая клапа на смукателния колектор се запушва и започва леко да пищи когато махнеш маркуча от нея ще видиш колко е чиста проблема масово за тези коли е софтуера и лагерчето на котвата на ЕГР клапана на изпускателните колектор ти остава отворен ,ту остава затворен и колата ти минава в авариен режим до 110Км/ч каквото и да казва диагностиката проблема е в Лагерчето на на моторчето което отваря и затваря егр долу където е партикуларния филтър !

Sent from my IN2023 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...