Lesly Публикувано 27 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Здравейте колеги, проблема е следният, на ниски обороти около 900 волана е мн тежък все едно няма хидравлика, но след подаване на газ до около 2500 оборота всичко си е ОК, та въпросът ми е следният, дали е от помпата или от клапана в маркуча за високото налягане...като че ли и нивото в разширителният съд се е повишило...колата е А4 Б5 99г 1.8т.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minoan Публикувано 27 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Може би иска смяна на помпата не дава достатъчно налягане така мисля ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 27 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Имам чуството, ч и двигателят започна да се натоварва повече..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 28 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2015 Никой ли няма идея ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 6 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Колеги проблема с хидравликата на празен ход остава, обаче забелязъх като е студена го няма този проблем.....хидравличните помпи взаимонозаменяеми ли са с другите двигатели от същите години..... Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Най вероятно помпата е заминала и не прави дебит на празен ход. Имам здрава помпа ако имаш интерес ми пиши ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Хидравличната течност бистра ли е или е тъмна/мътна. Сменяна ли е през последните 2 години. От помпата при завиване на място чуват ли се звуци (бучене, тракане) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 10 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Значи колега течността е бистра, странни звуци не се чуват от помпата, даже сутрин като я запаля няма проблем с хидравликата, но като поработи 10 мин. на празен ход все едно няма хидравлика.....(маслото е зелено G004) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin4ooo Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Абсолютно същото е и при мен - като паркирам е мъка. Смених течността и подобрение имаше 1 ден. И според мен помпата е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 колеги и при мен абсолютно същият проблем нека пише някои ако намери решение на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 10 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Колеги аз взех помпа от колегата D-M@X и днес ще я сменям и ще пиша резултата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Помпата е, то няма много други варианти. При мен зимата се пръсна маркуча за високо налягане и карах няколко километра без хидравлична течност. От тогава помпата ми ръмжи леко, но все още се държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zuzubara Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 от същия двигател ли взе помпата и дали от различните двигатели на б5 помпите са еднакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 10 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 От 1.8T AEB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Аз на моя АФН съм сложил от голф 4-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 На мойта хидравличните маркучи са от VW Passat. Те повечето им части са съвместими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Здравйте колеги, оказа се че помпите на AEB и на AJL са различни и сега ще помоля колегата D-M@X да ми я върне...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Колеги, а днес се замислих дали проблемът не е в клапана в маркуча са високо налягане между помпата и рейката, да е постоянно отворен и на ниски обороти да неможе да задърйи налягане в рейката... какво мислите вие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Помпата прави такова налягане,че ако няма какво да го ограничава рейката едва ли ще устиска изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 И иксаш да кажеж че помпата си е заминала...а какво да гледам при покупката на помпа втора ръка само за луфтове на оста ли... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Тази помпа нова май не е много скъпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 (Редактирано) Не знам от къде си и какъв е парт.номера на твоята помпа.В Плевен имам няколко помпи от различни аудита, ако имам същата и ти се пробва ще се разберем нещо. Смятам, че ако е помпа е най-приятния вариант Луфтовете не са особен критерий за това колко ще кара. Редактирано 11 Юли 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 15 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Колеги след смяна на маслото проблемът си остана.... п.с. От помпата НЕ се чуват страни звуци дори при пълен ляв и пълен десен........... Помагайте с този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ni19782005 Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Да кажа и аз,имах сходен проблем като покарам малко и хидр.започва да вие все едно няма масло.(тая ми е втора помпа).Звъннах на един майстор в Раднево (видях го в нета) колегата ми каза,че цедката се е извадила защото е запушена и помпата като е надула я извадила от леглото.Свали казанчето почисти хубаво с обезмаслител нагласи цедката и хубаво напълни с обезмаслител да се накисне.Измий и закачи казанчето пълни с масло и гааааззз.ТОВА Е АКО ВИЖДАШ ,ЧЕ МАСЛОТО В КАЗАНЧЕТО СЕ ДВИЖИ КАТО РЕКА,ПОМПАТА ЗНАЧИ РАБОТИ.След това ще видиш маслото си стои спокойно. Редактирано 29 Юли 2015 от ni19782005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mini_zala Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Да попитам, колко течност събира системата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване