don_gepi Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Здравейтеколата е Audi A3 1997 AGU-мотор с газов инжекцион.Oт една седмица имам проблем с паленето в началото беше след като спра и изгася двигателя и след 5-10-30 мин без значение се опитам да запаля въртя ключа и двигателя върти и не пали..... случи ми се два пъти като спра на светофар колата да изгасне... случва се като изчакам няколко минути да запали но не винаги е опция. Ако някой ме дръпне или бутат колата тя пали без проблем... Преди 2 дни смених свещите проблема продължи но се появи и още един тази сутрин когато опитах да запаля завъртях ключа и нищо не се случи все едно нямаше ток но всичко си светеше и работеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 ...................... тази сутрин когато опитах да запаля завъртях ключа и нищо не се случи все едно нямаше ток но всичко си светеше и работеше.Масата на двигателя към купето или шалтера на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Или клеморед Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 или в сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Последно върти и не пали ,или нищо не се случва като завъртиш ключа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Първо диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Тоест не пали като е загряла и огасиш? или не пали когато си поиска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_gepi Публикувано 14 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) Гасне докато работи на едно място след това не мога да запаля или директно се качвам и опитвам да запаля само върти. Върти двигателя и нищо не се случва. Смених клеморед уж се оправи за 3 дни сега пак го направи. Редактирано 14 Юли 2015 от don_gepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Проблема ти е в датчика на коляновия вал.Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Тоест датчика на хол? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 един тази сутрин когато опитах да запаля завъртях ключа и нищо не се случи все едно нямаше ток но всичко си светеше и работеше.Това не може да го причини датчика на хол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Аз имам подобен проблем. Когато колата е престояла около 2-3 часа винаги пали трудно. Въртя 3-4 секунди докато запали. Като загрее, изгася и запаля пак, пали веднага на четвърт оборот. Възможно ли е да е заминал датчика на хол? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_gepi Публикувано 15 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Няма значение дали е загряла или не колкото и да върня няма да запал докато не я изчакам 15 20 мин или някой не ме бутне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Значи не е датчик колянов вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 А при мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_gepi Публикувано 16 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Ясно е че няма да стане по тоя начин така че препоръчайте ми сервиз в който могат да ми направят читава диагностика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_gepi Публикувано 21 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Има ли вариант да е ламбда сонда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Човече за 2 седмици не си отишъл на диагностика, как да ти помогне някой, като сам си пречиш.Датчик колянов вал обикновенно прави тези мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_gepi Публикувано 21 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Отидох на диагностика и потвърдиха датчик на колянов вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Еми аз като кажа нещо ,незнам закакво продължавате да философствате какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_gepi Публикувано 22 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 (Редактирано) Поради ред причини не мога да сваля датчика за да го покажа в магазина, а ми казват че има два вида за този мотор.Възможно ли е по VIN номера да разбера кой от двата модела е?VIN: wauzzz8lzva093534 Редактирано 23 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doaiena Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Колега смени магазина, щом не могат да ти извадят номер на частта по рамата!Датчика за твоята кола е OEM 06a906433c, ако имаш въпроси за цена на част можеш да се свържеш с мен!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване