SCHwabata Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 (Редактирано) Според Етка-та за твоя двигател AVF е с номер - N 909 273 02, за моя AJM, ако някой колега търси е - N 905 216 01 Като гледам поне на схема, разлика няма между двата, ама знае ли човек. Иначе представлява най-обикновено гумено О-пръстенче, като този за капачката на масления филтър. Аз мислех, че ще е малко повече топлоустойчив. В първото магазинче го намерих - 5лв. Гарнитурата между колектора и блока, само я изчистих, не съм я сменял. Както каза Passi - метална е. И все пак, ако решиш да я сменяш, номера който излиза е - 028 129 717 D Успех и да кажеш, колко е била гняста Редактирано 8 Юни 2016 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rAz1eL Публикувано 9 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 Не съм снимал ,че процедурата е доста мръсна но нямаше много сажди (около 1мм ). То и нямах проблеми просто исках да сменя гарнитурата и да спре да тече масло евентуално ... Като цяло процедурата не е трудна ,просто е мръсна и на цялата хубост изгорях като рак . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapone Публикувано 12 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2019 (Редактирано) Стара тема, но мисля че 9 часа труд, две туби меглио и една Сано за грилове, 1 час за изработване на подходящ шомпол заслужават да се покаже. Това е колектор на А6, C4, AAT. Пропуснах и 4 литра бензин и 1 литър коресилин 😎 Финиша е спрей алуминиев, издържащ на 700 градуса, който се изпича 45 минути. Планката е боядисана с обикновен черен спрей. С бензина се кисна 10 часа. С коресилин 3 часа. С другото търках да полуда. Редактирано 12 Октомври 2019 от Kapone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Като нов е! Сега остава и да не е криво, че ако не прилепи плътно гарнитурата от там ще избягат малко кончета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapone Публикувано 13 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2019 Няма от какво да има криво. Заложих на студени процеси, освен изпичането, което не надвишава 120 градуса. Това не е никакъв проблем за метала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване