Nikieva Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Някой от вас правил ли е тази процедура?Гледам клипове в нета бая боклуци изкарват ,и не знам сниманите двигатели на колко хиляди километра са,ама отворите за входящия въздух са значително отеснели.Ако някой от вас е чистил да сподели,как е,имало ли е мизерия,вътре,работа на двигателя след това,и други подробности при разглабянето ,ак има такива.Аз съм с а4 б6 1.9 авф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Чистил съм няколко пъти, гняста вътре е уникална - където падне прави вековно петно Колкото колектори съм виждал, все е било сериозен слой вътре с отеснели отвори.Ще следя темата за препоръчителни химии, иначе - тел, отвертки и Break cleaner, или каквото има подръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 След почистването има ли разлика в работата на мотора,разход,вървеж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Ако е много затлачено, се усеща разлика във високите обороти. Със сигурност това е задължителна процедура за TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Ако колата е работила правилно нагара изобщо не е много и освен, че няма да можеш да си махнеш чернилката от ноктите една седмица друг ефект няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Аз съм си играл и полирал до където стигна с дълго борче , а че мотора става по жив е факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Мисля,че и дори да е работила правилно пак ще има натрупан нагар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 И като махнеш 1-2мм нагар колата литва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Проблем има когато отлаганията от ЕГР са стеснили стените на смукателния колетор.1-2 няма как да пречат толкова, но при катран стеснил диаметри на половина мотора чади и определено е по муден, имам снимки от колектор на 4ф 3.0 после ще потърся и кача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 (Редактирано) Гледах няколко клипа със спрейчета, които може би ще работят на по-слабо задръстени колектори. На едно от клипчетата пък, маняка беше вързал парогенератор на колектора, за да почисти вътре към самия двигател и след демотажа беше доста добре, направо се виждаше алуминия. Та допълнението към въпроса на колегата Nikeva е: хубаво ще изчистиш колектора, ами покрай клапаните в двигателя какво става? Чистене - как? Редактирано 11 Юли 2015 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Абе не ги разбирам,,,пуснах темата щото и аз гледам клипове и съм се замислил ,дали на моята не е нещо подобно.Иначе около клапаните си нямам идея как ще се почисти.За вървежа не мисля,че ще има осезаема разлика,ако има нещо по скоро ще е внушение,ако са 1-2 мм.,не мисля,че биха оказали влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 1-2 мм няма да са на 10+ годишна нафтова печка с ЕГР. Ето на душегуб на 270 000 по табло, ЕГР-а е затапен чак след като са изчистени: Почисти ги и затапи ЕГР-а, аз използвах каквото ми попадна - WD40, спирачна течност, обезмаслител, бензин и нафта, и яко търкане. Почистих и клапана за меко гасене, а резултата от всичко е вътрешно удовлетворение , малко по-дишащ двигател а като махна катализаторите, и ще издиша по-леко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 За това говорим, виж тази мърсотия е чак до клапаните. Колектора като изчистиш - тапата при клапаните е горе долу същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Аз тръбите към клапаните не съм ги свалял да ги чистя, бяха си ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Ето тук един как се мъчи с цялата процедура по тежкия метод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 препаратите са ценното да се разбере,понеже налепите са много упорити Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Като например меглио,,,за друго не се сещам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 (Редактирано) Ето снимка от едно мое предишно 1.9 :Колата едвам набираше 160-170 по километраж. След механично чистене на колектора и после пръскане с вода в колектора да се изчисти и отвътре колата започна да се набира безпроблемно до 190. Колата обаче осезаемо се мъчеше на високи скорости и обороти преди това - не е като да не си личеше.Мизерията не изглежда дори толкова зле на снимката, но на самтаа сгъвка правеше страшна "тапа". Редактирано 13 Юли 2015 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 На моя дърт АЕЛ като затапвахме ЕГР-а огледахме и колекторите и нямаше почти никакъв налеп беше почти идеално чисто,а колата си е 19 годишна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 на дъртия АЕЛ можеш да му затапиш ЕГР-а без проблем но на моята "млада" 15 годишна помпа-дюза не стоят нещата толкова просто и ситуацията ще е плачевна.като гледам как се олива от дупчиците на ЕГР-а всичко около него представям си вътре какво е.както някой по-горе беше писал ми се струва че във високите няма много сила,високи имам впредвид след 2200 об.не ми стана ясно в посочения клип по-горе защо се мъчи да пали мотора преди да е сложил колекторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 За да затвори клапана на цилиндъра и да не падат боклуци в двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 (Редактирано) Като например меглио,,,за друго не се сещам Ето го препарата, който е изключително ефективен - LINK. Това нещо съм го признал за изключително брутален в справянето с мазнини. Силно препоръчвам да се ползват ръкавици, ако се борави с него. Интересно е, че не го препоръчват за третиране на алуминий. Редактирано 28 Юли 2015 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 днес рaзхвърлих моятa кaручкa мaлко и реших дa почистя колекторите.женaтa вземa един препaрaт(ЗЕБРA) бреееееее нaпрaво не е истинa кaк чисти товa нещо с 1/5 от него нaпрaво се видя нaвсякъде хaлумин aмa и нa мен кaто ми кaпнa нa ръкaтa все едно в огъня бръкнaх струвa някъде към 1.50лв и го имa във всякa квaртaлнa бaкaлия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lusi sf Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Възможно ли е от зацапани колектори турбото да влиза в авариен режим 1,9 тди 110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 По-скоро то се е зацапало. Има много теми по въпроса, потърси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване