Jump to content

От 2.0 ACE до 2.6 ABC ел. връзки


avius

Recommended Posts

Я направете това кабрио на куатро. Донори имате в изобилие. Задното окачване като при В3 ли беше? Съединителя на V6 на колко мм е?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Мислех тая простотия за кабриото обаче усуква много купето в завоите, трябва да се правя кейджове и доста допълнителни неща и се губи ефекта според мен.

Съединителя на 2.6цата е 240мм и е на 2000км в конкретния случай 3 дни преди да вземем колата е сменен и така в общи линии, след това има още едно АЦЕ на опашката ама ще е 1.8Т конверсия :)

Редактирано от LUDsAUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Малко движение по така наречената кола, мотора е вънка, ъпгрейдче на рейката, оказа се че е с допълнително поставян климатик и ще има заигравка там с тоци и монтаж на оригинален такъв. Следващата седмица ще се налага мотора да гледаме пети и навързване...035874186-big.jpg035874187-big.jpg035874188-big.jpg035874189-big.jpg035874190-big.jpg035874191-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ъпдейт малко, човека със синята тениска е собственика и се оказа, че освен маркер може да работи и с тресчотка :) Тампоните не идват с по 3-4см и решихме единодушно да правим нови лапи към блока и да се ползват тампоните от АЦЕ мотора, предния мост не се сменя, лявата стойка на коша се офъква леко защото пречи на изпускателния колектор на фланеца, сменя се и жилото за педала за газта. В момента мотора е пуснат и го навързваме и оборудваме както и прекарваме климатика...

035957035-big.jpg035957038-big.jpg035957040-big.jpg035957042-big.jpg035957044-big.jpg035957045-big.jpg035957046-big.jpg035957047-big.jpg035957048-big.jpg035957049-big.jpg035957050-big.jpg035957051-big.jpg035957033-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш така, с модифицираните тампони и пуснат двигател, стои 2-3 сънтима по-висока от когато беше с АЦЕ-то. Надявам се че като се напълни с масла и други подобни, няма да е по-висока от преди, че се губи идеята от спортните пружини и амортисьори.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механичната част по колата като поставяне на мотор и свързване на агрегати сме я направили с колегата audi.100, окабеляването в двигателния отсег също, колата е със сменено масло на скорости и диф, ново хидравлично и спирачна течност, рейката от 2.6, правиха се и маркучи за бензина. Сглобяването на предницата е с греда и радиатори и перки от 2.6-цата пасват отлично. Тампоните на макферсоните са от коко60 и заспаха има отлична стойка като смятам, че и ще слегнат леко, няма сила да натисне колата надолу предполагам ще се движи като чук, 2.6-цата оборудван определено не тежи много повече от оборудвано АЦЕ. Остана колегата avius да си навърже ел.инсталацията вътре в купето и да сглобим таблото и колата отвътре и газов инжекцион. От тука нататъка собственика да качва снимки как си прави тоците и после само газ да дава :)

035970475-big.jpg035970476-big.jpg035970477-big.jpg035970478-big.jpg035970479-big.jpg035970480-big.jpg035970481-big.jpg035970482-big.jpg035970483-big.jpg035970484-big.jpg035970485-big.jpg035970486-big.jpg035970487-big.jpg035970488-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на макферсона не са добре,подложете им още,иначе браво ,добре изглежда

Да я изкара от канала да направи 1км пробег и ще подложим и стегнем, и хидравликата и антифриза трябва да се обезвъздушат ама първо да си свърши работата в купето :) Утре ще се видим ли?

ПС: с лупите не му харесвала :)

Редактирано от LUDsAUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги, помагайте... Издирвам под дърво и кабел как и къде се връзва пустия имобилайзер. Поне схема да намеря, но нищо не откривам :( . В оригиналната инсталация нямам пуснати кабели за имо, а в новата инсталация нещо липсват.И ако знаете дали компютъра Хела може да се излъже да не търси имо, кажете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може да се изолира :) 
Ако искаш пробвай да го вържеш - ето ти една схема:
http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/TypC4/Audi_100_Wegfahrsicherung_Mj1997.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, като е толкова просто, ела и го вържи :hilezh: Знам какво пиеш и какво не...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо с джърманския съм скаран, пък и май не отговаря на моята инсталация тази от 100-тицата?

Същата е като твоята :) Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...