Jump to content

Audi A6 2.0 TFSI ?


Recommended Posts

http://avtoshop.bg/today-deal/deal/118/oferta-za-motorno-maslo-total-quartz-ineo-504-507-5w-30-5-litra

Mitsubishi,ето по темата за 2тфси:

ето и цялата тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=160087&page=2

Е като цяло нищо ново не прочетох.... С газифицирането не виждам нищо сложно и скъпо, просто не е за всеки и не можеш да му боднеш газово с плочка , ако в това се състои проблема за некои господа. Виж колко струва последно поколение ГИ и такъв за мотор с принудително впръсквне. Около 2000лв варират цените за ГИ ,като мотора гори и известно количество бензин според натоварването, в най-общия случай между 1л-2.5л . При течната фаза ,няма разход на бензин, но цените на уредбите са от 3500лв нагоре...

Има масла специално за тези мотори и е хубаво да се гледа като се пазарува , дали отговарят на тях и на ВАГ стандарта. По принцип трябва да покрива 504.00 и 507.00.

Нещо подобно на това.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 месеца гледах една със същия двигател,като и отвъртях капачката на маслото подухваше сериозно,и оборотите и паднаха,а като вдигнах щеката и си сложих пръста замалко да го засмуче в тръбичката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от форума (Norton) обясни това с духането и засмукването оправя се със смяната на някакъв PCV клапан доколкото си спомням!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и между другото не е добре да се пълни резервоара до горе, понеже има опасност да влезе гориво в системата за рециркулация на изпаренията от резервоара и почва едно светене на лампи и големи драми, заради тази "еко"-система...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да има леко смучене от щеката. Не е нормално да не можеш да отвиеш капачката. При мен проблема с капачката и разхода на масло се оправи след смяна на този PCV клапан, за вече 4000 км. не е пипнало грам масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

бензиновите двигатели са много по-добър избор от гледна точка на комфорт на каране и надеждност. Иначе тази изглежда наточено и си заслужава да я видиш. Чудя се само защо е снимал таблото на контакт, вместо да я запали, да не би да му свети чек енджина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 2000лв варират цените за ГИ ,като мотора гори и известно количество бензин според натоварването, в най-общия случай между 1л-2.5л . При течната фаза ,няма разход на бензин, но цените на уредбите са от 3500лв нагоре...

 

Човек в кой век живееш, Виале течна фаза с монтаж е 1999лв за 4цил , а модела с DI е 200-300лв отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във века на моторите с директно впръскване, за който искам да си провериш цените...GDI,TFSI, FSI и т.н.Съответно с бутилка на мястото на резервната гума, калъф за резервната гума и зареждане от капачката за бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са екстри и се доплащат, без значение типа на уредбата.

Имам предвид, че това, което цитираш над 3500 е всъщност под 2к или в случая малко над за DI.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...