r.s.m.f. Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Тъй - като спортното окачване /1BE/ ми идва много ниско реших да купя нови амортесъори за стандартно окачване 1BA, като се колебая между билщайн и каяба. Продавача ме убеждава, че билщайн са по - сполучливи за Audi, докато майстора ми който прави предимно таксита ме убеждава за каяба. Дайте съвет кои да взема.Пружини ще се опитам да намеря втора употреба, но тук става голяма чуденка. Оказва се, че има доста видове пружини според тегловия индекс. По лепенката в колата моето окачване е OJG, като по тази таблица:http://www.manualslib.com/manual/807466/Audi-A6-242.html?page=11 OJG е с теглови индекс от 861 - 899кг., като най - близко стандартното /1BA/ е OJJ или 886 - 918кг., или пружините които търся трябва да имат една жълта и две кафяви маркировки. До тук добре, но не мога да открия връзката със задното окачване. На моята е OYR по лепенката в колата но не мога да намеря таблица на задното окачване. т.е. както на OJG отговаря OYR, какво отговаря на OJJ и съответно с какви маркировки трябва да са задните пружини.някой ако е минавал по този път моля да сподели, то не че има за куатро кой знае какъв избор от пружини по моргите но все пак да се ориентирам какво взимам. Също така да кажем, че намеря пружини OJM или една зелена и две кафяви маркировки които са с най голям теглови индекс, ако и задните съответстват на предните дали има опасност да щръкне предницата на колата?Всяка помощ е добре дошла. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Пружините също трябва да ги вземеш нови - и те се уморяват и провисват колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 26 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 (Редактирано) Ок, ще се понапъна, предните ще са 1BA OJJ, ами задните? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 27 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Нещо се бъркаш, аз съм с OYR на предните (OJL задни). Иначе и аз искам да разкарам 1BE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 27 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Значи обратно съм разбрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 (Редактирано) Малко оф-топик... как да разбера с какво окачване съм? Колата е А6 С5 1.8Т куатро АЕБ 97г седан... по ВИН мога ли да проверя някъде?Благодаря Редактирано 28 Юли 2015 от v1per Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keepers Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 За окачването - PR кодовете , амортисьори и пружини - VIN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Аз преди 2 годи помня че си поръчах нови пружини от Евро 07. След смяната колата напаво грейна. Не слагай пружини 2ра употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Как се радвам, че моята бангия не е със спортно окачване Иначе за височината на колата пружината май играе главната роля. Ако пружините ти са стари, то е ясно, че ще са "уморени" и височината няма да е както при нови пружини. Та и аз бих те посъветвал да си купиш нови. Ако не е тайна колко пари ти искат за амортисьорите, че и аз след зимата май ще подменям моите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Купих нови пружини KYB и пълна греда, предницата се вдигна може би 5мм. може би си внушавам. Въобще не си играх да слагам задните, направо ги върнах. Показах старата пружина на продавача и ми каза, че според него е стандартна, а не спортна. Амортесъорите са закс, червени, бяха по - къси от новите и малко по - тънки. Маркировката на предната пружина е синъо и жълто/оранжево. Никъде не намерих тази кодировка. Като видя по улицата други 6тици които имат по 3 пръста клиренс между гумата и калника и полудявам. Каква е аджеба тази маркировка на пружината: Моята я измерих 29,5см. , някой има ли идея колко трябва да е висока на стандартното окачване???Ето колата преди да сменя пружините и амортесъорите: След: Тази работа се оказа еб..си сложния проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Освен да ти снимам маркировката на моята а6-ца, но пък е по-тежка и не знам какво ще се получи на твоето купе. Аз съм си доволно височък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Звънях на поне 15 обяви, всички викат нормално е окачването, като питам какви са амортесъорите и викат ами червени и работата приключва до там. Хич не ми се даваха 280 лева за пружини, е дадох ги и ефекта пак никакъв. Накрая ще играят втулки под тарелките усещам. Редактирано 25 Август 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Новия амортисьор с колко е по-дълъг от стария? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Еми не съм мерил, два пръста на око. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Такава ли искаш да е Мисълта ми е че височината се определя не само от пружината. Най-добре ако имаш познат със същото ауди(година двигател...) и височината му ти харесва, то виж какви са пружините и амортисьорите. Един приятел и той се беше впуснал в смени на окачване и накрая така направи... Като отидеш в магазина трябва да знаеш какво точно търсиш, че магазинерите бяха докарали до там моя приятел, че предницата му стоеше вирната нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Аааааааа, стига, че ще ревна, не вярваме вече на пружини от магазина, ще пробвам още някоя друга морга и минавам на варианта с втулки.Ето тези взех, като разбира се задните амортесъори са объркани и не са за куатро. Мислих си, че за магазинна цена около хилядарка няма да имам проблеми, но уви. По улиците всички дизели стърчат като щъркели, като отида по моргите само червени амортесъори, куатрото само със спортно окачване ли е да го ева. Има ли разлика предното окачване на куатро и обикновено, за задното е ясно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Е моята(снимката) със спортно окачване ли е? Дизел ли е? Реви, реви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Еми кажи твойте какви са де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Моята е 2.7 и със сигурност ще са различни от на 1.8т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Е кажи какви са де, само дразниш Цитиране на предходно мнение! Редактирано 31 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 26 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Днес се ровихме с Данко/пловдивчани го познават според мен / по каталозите и се оказа, че на всички бензинки са с еднакви пружинте, на 2,5 TDI са 1мм. по - дебели, като на куатрото дори още по - дебели. Та явно ще трябва да търся от 2.5 тди пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване