Jump to content

1.8Т работи на 3 цилиндъра.


bobitovn

Recommended Posts

Ново 20, сменени свещи и бобина и работела едвам на бензин, на газ на 3 цилиндъра и половина, каквото и да означава това."Майстора" има съмнения в бензинова помпа.Викам му....замери налягането бре, ми нямам манометър.Викам на газ работи ли?...... вика работи ама на 3.5 цилиндъра, понеже като не работела бензиновата помпа, бърка газовия компютър.  :wall:

Аман от майсториииииииииииииииииииии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега говорих пак с него, на бензин въобще не работела.

Датчика на коляновия е на месец, на вагкома нямаше грешки от него.За разпределителния също не изкара грешка.

П.с. докато пиша и ми звънна да каже, че бензиновата помпа работела, просто не знаел че има имобилайзер към доп. аларма :).

WTF за пореден път се убебдавам, че трябва да присъствам на всеки ремонт, колкото и да съм невеж в тази сфера.

Новата версия е още една заминала бобина, казах ми да взема утре нова и да я сменя и нея и ако пак е така няма да ги платя просто.

В интерес на истината две от бобините ми нямаха надпис отгоре и тези две били проблемните, другите са сменяни в Ауди по акция и са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова, нови свещи NGK, каквито ги дават по каталог, 2бр. бобини Беру от Аутотехника.Тотал 312лв. без труда.Пали и върви като пушка.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти си взел най-големите боклуци бобини ...

Трябваше да поръчаш Бош

 

Имам 7 парчета за продан по 20 лв бройката ако някой иска да си има резервни, да казва :)
Че ми останаха след ъпгрейда 

 

bubune-audi-vw-seat-skoda-1.8t-06b-905-1

 

bubune-audi-vw-seat-skoda-1.8t-06b-905-1

 

bubune-audi-vw-seat-skoda-1.8t-06b-905-1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти рЕзко ми уби кефа :), вЕрно ли са боклуци, все пак са от Аутотехника, където предлагат оригинални части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема. Какъв е признака на заминаващ свещ? При мен моторя почна да тресе в ниски обороти. Във високи няма цялата мощ, но се изфорсира. Интересното е че ми го прави за втори път и след три четири километра проблема изчезва. Смених сутринта оригиналните нжк свещи с медни за проба. Колата е б5 aeb свещите са на 30-40 х.км.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти си взел най-големите боклуци бобини ...

Трябваше да поръчаш Бош

 

Имам 7 парчета за продан по 20 лв бройката ако някой иска да си има резервни, да казва :)

Че ми останаха след ъпгрейда 

 

 

Тия няма да станат за моята, с вградения комутатор са нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия няма да станат за моята, с вградения комутатор са нали?

Дай номер на двигател

Че и аз незнам

Добре, а каква е цената на бобина Бош?

Подозорам близка до тая на беру
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема. Какъв е признака на заминаващ свещ? При мен моторя почна да тресе в ниски обороти. Във високи няма цялата мощ, но се изфорсира. Интересното е че ми го прави за втори път и след три четири километра проблема изчезва. Смених сутринта оригиналните нжк свещи с медни за проба. Колата е б5 aeb свещите са на 30-40 х.км.

Sent from my iPhone using Tapatalk

При мен напоследък усещах леко потрепване във волана при престой, оборотите бяха бетон обаче.Дори на 3 цилиндъра като остана държеше стабилни обороти.

Иначе с ускорението нямах проблеми, като че ли сега замислянето при рязко настъпване на газта до долу изчезна, но ми трябва още малко време, за да съм сигурен в това, понеже разликата е малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...