ervice Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Здравейте.От дросел клапата излизат 2 маркуча.И двата са скъсанини нямам на идея къде отиват.Останали са само по няколко сантиметра.Има и един,който е пуснат между колекторите и ме съмнява,че е влизал в едно от двете места в дросела.Съответно ми дава грешка 0561 и ме съмнява,че я дава понеже влиза въздух от там.На вагком температурата на влизащия въздух винаги си стой на 19.5 от какво може да е?Някой знае ли за какво са тия маркучи и кой лъде трябва да влезе за да ги сменя?Колата е а4 б5 адр. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thekiller Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 колега сложи снимки на маркучите , защото в дроселовата клапа влизат доста маркучи . иначе мога да ти дам на моята кой къде отива. 1,8 ADR 125 коня съм и си сложи модела на двигателя и кода. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervice Posted September 13, 2015 Author Report Share Posted September 13, 2015 (edited) Ето снимките.Единия е маркуча,който се вижда стоеше между колекторите.А 2-та отвора за маркучи са на тази пластмасовата тръба,която влиза в дросела(на другата снимка),но отворите са отдолу и нямаше как да ги снимам трябва да свалям всичко наново. И да попитам още нещо.Дросела как точно се сваля понеже аз пойзчистих само през отвора като махнах тръбичката.Ефект определено имаше,но предполагам,че ако го сваля и го изчистя като хората ще е още по-добре. П.С Тоя единия маркуч да не е нещо за въздуха на климатика понеже като го пусна и колата е на място и почва да мирише на изгорели газове в колата.Меката връзка беше заминава,смених я ,но още го прави това. Edited September 13, 2015 by ervice Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervice Posted September 14, 2015 Author Report Share Posted September 14, 2015 Никой ли не знае колеги? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thekiller Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 (edited) Колега този маркуч който свободно виси над всмукателните колектори , според мен е за вакуум . Като запалиш колата си сложи пръста на него , ако засмуква то този маркуч огледай го и по дължината му се огледай от къде може да е изваден. Не си каза модела на колата 1,6 ли е това ??? После за да свалиш дросела , поне при мен е така , аз го вадя в комплект заедно с всмукателните колектори . По ми е лесно . В дросела влизат и маркучи за антифриз , за да се охлажда. Поне при мен е така на 1,8 без турбо 125 коня , влизат няколко вакуума в дросела , както и има букса която трябва да разкачиш , на дросела и на колекторите. http://pics.data.bg/albums/39012/vakuum Edited September 17, 2015 by thekiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky_kn Posted February 10, 2018 Report Share Posted February 10, 2018 Здравейте колеги и се извинявам ако мястото не е тук за моя въпрос, но искам да попитам може ли някой да ме насочи как са свързани всички вакууми на A4 B5 1.8 125hp код ADR 1995г. Защото на мен при слагането на газовия инжекцион са откачили този на бензиновия регулатор, казаха ми че бил запушен маркуча. Търсих схема във форума, но има за 1.8Т само, а линка на колегата @thekiller не работи. Благодаря предварително. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dlozev Posted February 14, 2018 Report Share Posted February 14, 2018 На 14.09.2015 г. at 12:55, ervice написа: Никой ли не знае колеги? Играят ли ти оборотите? Тъй като аз скоро също имах проблеми с вакуума и излезе, че е вакуум клапана точно над колекторите, където ти е закачен висящия маркуч на снимката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now