ervice Report post Posted September 6, 2015 Здравейте.От дросел клапата излизат 2 маркуча.И двата са скъсанини нямам на идея къде отиват.Останали са само по няколко сантиметра.Има и един,който е пуснат между колекторите и ме съмнява,че е влизал в едно от двете места в дросела.Съответно ми дава грешка 0561 и ме съмнява,че я дава понеже влиза въздух от там.На вагком температурата на влизащия въздух винаги си стой на 19.5 от какво може да е?Някой знае ли за какво са тия маркучи и кой лъде трябва да влезе за да ги сменя?Колата е а4 б5 адр. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thekiller Report post Posted September 7, 2015 колега сложи снимки на маркучите , защото в дроселовата клапа влизат доста маркучи . иначе мога да ти дам на моята кой къде отива. 1,8 ADR 125 коня съм и си сложи модела на двигателя и кода. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ervice Report post Posted September 13, 2015 (edited) Ето снимките.Единия е маркуча,който се вижда стоеше между колекторите.А 2-та отвора за маркучи са на тази пластмасовата тръба,която влиза в дросела(на другата снимка),но отворите са отдолу и нямаше как да ги снимам трябва да свалям всичко наново. И да попитам още нещо.Дросела как точно се сваля понеже аз пойзчистих само през отвора като махнах тръбичката.Ефект определено имаше,но предполагам,че ако го сваля и го изчистя като хората ще е още по-добре. П.С Тоя единия маркуч да не е нещо за въздуха на климатика понеже като го пусна и колата е на място и почва да мирише на изгорели газове в колата.Меката връзка беше заминава,смених я ,но още го прави това. Edited September 13, 2015 by ervice Quote Share this post Link to post Share on other sites
ervice Report post Posted September 14, 2015 Никой ли не знае колеги? Quote Share this post Link to post Share on other sites
thekiller Report post Posted September 17, 2015 (edited) Колега този маркуч който свободно виси над всмукателните колектори , според мен е за вакуум . Като запалиш колата си сложи пръста на него , ако засмуква то този маркуч огледай го и по дължината му се огледай от къде може да е изваден. Не си каза модела на колата 1,6 ли е това ??? После за да свалиш дросела , поне при мен е така , аз го вадя в комплект заедно с всмукателните колектори . По ми е лесно . В дросела влизат и маркучи за антифриз , за да се охлажда. Поне при мен е така на 1,8 без турбо 125 коня , влизат няколко вакуума в дросела , както и има букса която трябва да разкачиш , на дросела и на колекторите. http://pics.data.bg/albums/39012/vakuum Edited September 17, 2015 by thekiller Quote Share this post Link to post Share on other sites
lucky_kn Report post Posted February 10, 2018 Здравейте колеги и се извинявам ако мястото не е тук за моя въпрос, но искам да попитам може ли някой да ме насочи как са свързани всички вакууми на A4 B5 1.8 125hp код ADR 1995г. Защото на мен при слагането на газовия инжекцион са откачили този на бензиновия регулатор, казаха ми че бил запушен маркуча. Търсих схема във форума, но има за 1.8Т само, а линка на колегата @thekiller не работи. Благодаря предварително. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dlozev Report post Posted February 14, 2018 На 14.09.2015 г. at 12:55, ervice написа: Никой ли не знае колеги? Играят ли ти оборотите? Тъй като аз скоро също имах проблеми с вакуума и излезе, че е вакуум клапана точно над колекторите, където ти е закачен висящия маркуч на снимката. Quote Share this post Link to post Share on other sites