Jump to content

Ауди а6 2,5 ТДИ 4х4 ?


Recommended Posts

Здр. Колеги днес ходех да гледам едно Ауди за да премина към покупка, но забелязах нафта покраи нафтовата помпата, и турбината виеше леко, попитах го за турбината каза че нямало катализатор и за това така виела. Това нормално ли е според вас ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

турбината вие, когато се е амортизирала и е на път да сдаде багажа ... няма нищо общо с катализатора.

 

катализатора не се сменя току така, така че може да има и проблем с двигателя.

 

Въобще не се занимавай с тая кола, ще ти излезе през носа, щом само на пръв поглед има такива скъпо струващи проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти направо написа едно нищо.Написано е,че е НЯМАЛА катализатор,демек е изтърбушен,а не сменян.Зависи какво се разбира под виене на турбината,много е общо.Ако се чува малко по-ясно наистина е заради липсата на катализатор и вероятно сложена една тръба на негово място.За нафтата покрай помпата не е добър признак.Най-добре гледай този тип коли с някой приятел,който малко разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазара и по-точно, реализирана търговия, е най-правилния критерий, дали цената е висока или ниска. Щом има кой да купува, значи е ОК. Аз също следя обявите от година може би и чета тук във форума. Да ви кажа, ако човек трябва да спазва всичко написано, трудно би намерил кола, отговоряща на подобни перфектни изисквания - то са фуги между детайлите, то са луфтове, ръбове на седалки, боядисани волани, гърнета (че едното било по-навътре от другото), чудесии ...  От друга страна, вече няколко пъти ми се случва да говоря с приятели, които си търсят кола. И аз като ги почна с некви съвети за преглед на детайли, луфтове, нюанси в боята, дюзи, скорости кутии и тем подобни драми  :lol2:   Гледат ме, гледат ... и накрая "абе на мен си ми харесва, не мога да мисля за всичко - взимам и квото стане". Та "за всеки влак си има пътници". И да ви кажа, такива хора, които взимат без много мислене и четене а просто защото са си харесали нещо, струва ми се, се чувстват по-добре и по-щастливи от покупката отколкото други с постоянните съмнения, колебания, заслушване във всяко поскърцване и после четене часове наред във форума -  "какъв ли е проблема". Затова съществуват и оцеляват толкова автокъщи и търговци - защото има кой да купува.

 

 

 

Мнението на колегата е добро,от друга тема е но е валидно и тук.Закарай я при майстор и тогава прецени дали е твоята или не.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегa зa 2.5 имa много теми изписaни.и aз се нaчетох нa тaкивa които сaмо го плюят този двигaтел.и нaкрaя взех точно тaкъв.все още нямaм много км сaмо 10 000.преди месец смених кобилици и повдигaчи(460лв) и освен нормaлното обслужвaне в нaчaлото други дертове нямaм.сaмо пaри зa нaфтa дa имa зaщото си гори.aко ще вземaш тaковa гледaй поне дa ръчкa верно aвтомaтa си е глезотийкa но имaш по скъпa поддръжкa пък и дa знaеш че колa женa и мaлко прaсе си е нa късмет рaботaтa :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и аз със старата а6 нямах ядове но я откраднаха, днес закарах тази която си харесах при мой майстор и се оказа че съединителя е на границата, турбината и тя ролки ремъци отивам на 3 000 като я взема за 6 000 = 9 000лв. за кола 2002г . какъв е смисъла ? все пак работя за 1 000лв. не за 10 000лв на месец, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...