Jump to content

Помогнете ми с тая кола, че се побърках


Bilsan

Recommended Posts

Загрях, благодаря за затоплянето. Това може да се случи, ако централният болт е хлабав. Тук случая според мен не е толкова заплетен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи само трябва да центрова изпускателния вал, да не пуши на черно като я резга колата. Много малко му трябва 1-2 градуса макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без дпф няма вариант да не пуши черно, поне малко. А другото не е много сигурно че ще е позитивно за мощността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал 2.0тди без тунинг и грам не пушеше без катализатор. Ако си със смеси 20-22:1 няма как да изкара черен пушек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно не е била помпа-дюза. Те всички изпушват без дпф-и. Аспусите почерняват. Най-хубаво се вижда на диното. Повечето хора, които се занимават с премахване, обаче не променят нищо друго, освен нещата с дпф-а, пр. лабда и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 тди БЛБ, надлъжно BKD :) Ауспух черен, но отзад не изпушваше. Смесите са 20-22 като сриташ газта, ако е центрована правилно, не би трябвало да пуши грам. Аз му отворих и геометрията, като му спрях ЕГР-а,  за да не свисти от ауспуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при читави дюзи. Обаче блб няма дпф заводски. А без Егр-а има още повече въздух в ниските. Става и  по рязка така.

Исках да кажа, че  слабия черния дим не е толкова страшен, лошото е белия дим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо колата трябва да е ок механично - да се смени маховика, да се регулират правилно валовете (ако има нужда) и тогава де се търси друга причина да има впръсква 11 мг. на празен ход. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои хора твърдят, че повечето "ЛУК" маховици са били рециклирани и имали хлабина. Аз мисля, че са ок за цената си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз днеска разбрах, че не са много надеждна марка и ми препоръчаха да си взема оригинала за Ауди + 6-те болта или марката SACHS + 6-те болтове повечето на SACHS са ги включвали в комплекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта е с BREмотор без катализатор и без DPF и не пуши грам...а действително sachs е по добрия варянт... повечето LUK  са заводски рециклажи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Файда, той е с мултитеоник. И оригинален маховик да сложи утре ще отвори нова тема щото да разтрака така маховика вътре е на кайма тая кутия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колата са я оправили за жалост аз не съм в България да я подкарам, но баща ми казва, че колата работа и мър-р-ка като "коте".
1. Сменен маховик - около 700-800лв. не знам, точната сума имало я на разписката.
2.Сменено масло на скоростната кутия - 282лв.
3. Сменен филтър на скоростната кутия - 687лв.

4. Сменени 2 предни биалетки - 70лв.
5.Цялостен преглед и диагностика на автомобила - 40лв и казаха по телефона, че няма никакви други проблеми колата и мога да си я карам спокойно.
6. Цена за труд 300лв. и 3 дена е била в сервиза колата.
това е за сега с каквото съм осведомен. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
На 17.09.2015 г. at 21:03, kpematop написа:

Да, демек на Bilsan не трябва да пуши.

Колата не пуши грам дори и да я настъпвам само ауспусите са черни! kpematop свърши чудесна работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...