loshdancho Публикувано 29 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 По помпата се прецакват някошко неща: Клапн дебит, авансатор, транзистор, и надран корпус. На твоята какво и беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 незнам със точност но от сервиза в които я ремонтираха ми казаха, че проблема е бил механичен и по електрониката нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Да може да се е прецакало и нещо друго. Това се случва когато се ремонтира частично ГНП. В тоя ред на мисли ми е интересно колко градуса разазмах/диапазон на аванса ви правят колите на 4-ти канал на тест с ваг ком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 заводската настройка е 1,8-2,0ATDC/100.2% - 14-15BTDC18-25% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Точно така, а според Бош 19 градуса. Питам защото от скоро гледам колите дето влизат при мен. Всичко което прави 15 градуса размах върви почти или колкото 3,0д на БМВ. Всичко което е под или около 10 градуса едвам мърда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Смърт без причина няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 иначе като майстора е направи на предварение започва да набива грешки 00550 и студена не запалва вече незнам със какви точно градуси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Вагком имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 (Редактирано) щом забива на предварение и дава грешка в помпата си мисля че авансатора е тръгнал или много предварение и дава.Аз когато си играх да правя центровката и дадох повече предварение само ми влизаше в авариен режим но грешка не набиваше Редактирано 30 Ноември 2017 от PLAMEN_79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Как се дава предверение на помпата с вагком. Влизам в адаптацията, но не мога да напиша по голяма стойност от тази, която е написана. Има ли няква тънкост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 мдааа има тънкост дава се механично като отвиеш трите шестограма на ролката която е от помпата към разпределителният вал и много леко чукваш назад/напред не повече от милиметър и тогава с вагком гледаш колко е мръднала центровката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 А за какво ви е да местите центровката? Тая помпа е умна, зацепва се на закъснение, след което сама си дава аванс колкото и трябва. Има малка тънкост, с работата на празен ход и самото поемане от празен ход(потегляне). Ако я зацепиш на 0градуса(ГМТ- TDC) ще има готово предварение, и лагва една идея по-малко. Обаче ще бачка по-твърдо от там почват едни корекции в цикловите порции, които може да те хвърлят в шах и да правиш здрави дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 30 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 помпата май беше зацепена нещо на 0 градуса. Можели повече подробности за градуси и процедури по центровката Преди 4 часа, loshdancho написа: Вагком имаш ли? не нямам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Пламен ти е написал как става, без комп...малко невъзможна мисия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Да разбирам няма как да стане без ваг ком, но скоро ще го имаме.Но майстора направи едно друго решение незнам дали ще пречи на работата на двигателя? Отряза едната жица на термо датчика в случая се включват подгревните няма значение топла студена но запалва от раз независимо дали е загряла, но се чува едно леко цъкане от ГНП когато е без тази жица?Другото си работи както трябва. Снимката е за пример мисля , че беше тази 4C !! Благодаря! Редактирано 5 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Карай така докато ти пристигне вагкома, после ще вържеш кабелчето и ще провериш какво показва тоя датчик. Ще провериш и центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 мерси за отговора! Иначе го закачихме на диагностика но не е ваг ком показва ,че е прекъснат датчика или е укасен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) От днес лопаме те така те, като тоя пич. Мозъка казва - засили ме към някой язовир или изпепелиме като феникс - сърцето казва - закарай ме при Д-брос П.П. To be continued.... Редактирано 5 Декември 2017 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Преди 1 час, elektro88 написа: мерси за отговора! Иначе го закачихме на диагностика но не е ваг ком показва ,че е прекъснат датчика или е укасен Е та тя за това не иска да пали. Горивото и аванса при първоначално палене зависят от температурата. Сега си дава аванс и гориво на макс, защото е така програмирана: при липса на информация от сензора да влиза в режим подобен на аварийния. Сега може би ще харчи малко повече, (но тя и преди с тоя сензор не е била икономична).ще поддава аванс и горива по предварително зададена информация в горивните карти. Карай така, после си провери защо тоя сензор е така, и го смени ако е от него. Румба, изваждане те чака...валове, кобилици, пулове, Редактирано 5 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Да! Иначе датчика го замених с нов но ефект няма> относно харченето не съм усетил нещо съществено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Може наистина да е окъсена инсталацията някъде, колкото и сензора да сложиш ефект няма при мен се бяха скъсали кабели точно накрая до буксата, изолацията уж здрава, ама нацепена и жичките вътре скъсани. Редактирано 5 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Възможно е!Но иначе като си свържа отрязания кабел и изтрием грешката вече не я показва .Пък може и някъде и на вътре да е накъсан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 И аз малко да се запиша че изтрещях тази сутрин,запали трудно със много въртене,свещи нови акумулатор нов Варта 100 Ah стартера върти яко и след 5-6 секунди запали нормално без прекъсвания и там тресене и подобни.Та в реда на мисли се насочих към кофти нафта и днес заредих със авиаторната от ЕКО,и да те питам Данчо как да проверя тая помпа аванс гориво на кой канал бяха че да се приготвям за най лошото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 basic settings 4 канал early/late от ATDC 0.0-2.0/100.2% BTDC 14-15/20-30% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Благодаря ти,тези стойности при палене ли трябва да са,защото като запали и след 5 минути я изгасих престой 10 минути и си запали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване