Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

По помпата се прецакват някошко неща:

Клапн дебит, авансатор, транзистор, и надран корпус.

На твоята какво и беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

незнам със точност но от сервиза в които я ремонтираха ми казаха, че проблема е бил механичен и по електрониката нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може да се е прецакало и нещо друго. Това се случва когато се ремонтира частично ГНП. 

 

В тоя ред на мисли ми е интересно колко градуса разазмах/диапазон на аванса ви правят колите на 4-ти канал на тест с ваг ком? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заводската настройка е 1,8-2,0ATDC/100.2% - 14-15BTDC18-25% 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, а според Бош 19 градуса. Питам защото от скоро гледам колите дето влизат при мен. Всичко което прави 15 градуса размах върви почти или колкото 3,0д на БМВ. Всичко което е под или около 10 градуса едвам мърда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе като майстора е направи на предварение започва да набива грешки 00550 и студена не запалва вече незнам със какви точно градуси

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом забива на предварение и дава грешка в помпата си мисля че авансатора е тръгнал или много предварение и дава.Аз когато си играх да правя центровката и дадох повече предварение само ми влизаше в авариен режим но грешка не набиваше 

Редактирано от PLAMEN_79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се дава предверение на помпата с вагком.

Влизам в адаптацията, но не мога да напиша по голяма стойност от тази, която е написана.

Има ли няква тънкост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдааа има тънкост :) дава се механично като отвиеш трите шестограма на ролката която е от помпата към разпределителният вал :) и много леко чукваш назад/напред не повече от милиметър :) и тогава с вагком гледаш колко е мръднала центровката 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за какво ви е да местите центровката?

Тая помпа е умна, зацепва се на закъснение, след което сама си дава аванс колкото и трябва. 

Има малка тънкост, с работата на празен ход и самото поемане от празен ход(потегляне).

Ако я зацепиш на 0градуса(ГМТ- TDC)  ще има готово предварение,  и лагва една идея по-малко. Обаче ще бачка по-твърдо от там почват едни корекции в цикловите порции, които може да те хвърлят в шах и да правиш здрави дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата май беше зацепена  нещо на 0 градуса. Можели повече подробности за градуси и процедури по центровката

Преди 4 часа, loshdancho написа:

Вагком имаш ли?

не нямам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламен ти е написал как става, без комп...малко невъзможна мисия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам няма как да стане без ваг ком, но скоро ще го имаме.Но майстора направи едно друго решение незнам дали ще пречи на работата на двигателя? Отряза едната жица на термо датчика в случая се включват подгревните няма значение топла студена но запалва от раз независимо дали е загряла, но се чува едно леко цъкане от ГНП когато е без тази жица?Другото си работи както трябва. Снимката е за пример мисля , че беше тази 4C !! Благодаря!

с.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай така докато ти пристигне вагкома, после ще вържеш кабелчето и ще провериш какво показва тоя датчик. Ще провериш и центровката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси  за отговора! Иначе го закачихме на диагностика но не е ваг ком показва ,че е прекъснат датчика или е укасен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес лопаме те така те, като тоя пич. Мозъка казва - засили ме към някой язовир или изпепелиме като феникс - сърцето казва - закарай ме при Д-брос :hilezh: :steinigung:

 

 

П.П. To be continued....

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, elektro88 написа:

мерси  за отговора! Иначе го закачихме на диагностика но не е ваг ком показва ,че е прекъснат датчика или е укасен 

Е та тя за това не иска да пали. Горивото и аванса при първоначално палене зависят от температурата.

Сега си дава аванс и гориво на макс, защото е така програмирана: при липса на информация от сензора да влиза в режим подобен на аварийния. Сега може би ще харчи малко повече, (но тя и преди с тоя сензор не е била икономична).ще поддава аванс и горива  по предварително зададена информация в горивните карти.

Карай така, после си провери защо тоя сензор е така, и го смени ако е от него.

 

Румба, изваждане те чака...валове, кобилици, пулове, 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може наистина да е окъсена инсталацията някъде, колкото и сензора да сложиш ефект няма при мен се бяха скъсали кабели точно накрая до буксата,  изолацията уж здрава, ама нацепена и жичките вътре скъсани.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е!Но иначе като си свържа отрязания кабел и изтрием грешката вече не я показва .Пък може и някъде и на вътре да е накъсан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз малко да се запиша че изтрещях тази сутрин,запали трудно със много въртене,свещи нови акумулатор нов Варта 100 Ah стартера върти яко и след 5-6 секунди запали нормално без прекъсвания и там тресене и подобни.Та в реда на мисли се насочих към кофти нафта и днес заредих със авиаторната от ЕКО,и да те питам Данчо как да проверя тая помпа аванс гориво на кой канал бяха че да се приготвям за най лошото :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

basic settings 4 канал early/late  от ATDC 0.0-2.0/100.2%  BTDC 14-15/20-30%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,тези стойности при палене ли трябва да са,защото като запали и след 5 минути я изгасих престой 10 минути и си запали от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...