Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря ви,моля се утре да запали че да не е от помпата да е било от нафтата :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, loshdancho написа:

Румба, изваждане те чака...валове, кобилици, пулове, 

 

Все още се обмисля въпроса, ще яде ли Асан баница или не. Ако е не, ще имаш хубав черен кожен салон, със се мокетите, корите и тинтири минтири :hilezh: 

А иначе колко ще го изръсят Асан, ако реши да реанимира цялата глава(ориентировъчно). Че преди месец изпразни кесийката за четири нови континентала.. та сега и ракията не помага да асимилира загубата  :steinigung: :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като те слушам на части Ше изкараш добри парЕ от нея, според мен в читав сервиз в София, сумата за труд, ще наближи тази за частите....ама нека Данчо сподели, той е баш-майстора на душегубите.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, извинявам се, 1000лв.

Обаче ако колата е над 4-500х.км сигурно е дошло време за гумички на клапни.

Да не говорим, че е възможно ако има харч на масло  да са тръгнали и водачите- 300лв ремонт на главите.... Ако е и навремил ангренажа, още 1000лв, дюзите може да се свалят за ултразвук и реглаж още 60-100лв. Гарнитурки, семерингчета, някое маркуче, смяна масалце.....И филма става голям. Пък ако се замери и коНпресия, пък така и така ще се отваря, едни сегменти и лагери. Работата отива на разстрел.Или най-малкото на посещение при психиатър...Аз след като минах цялата процедура, имам месечен  абонамент при специалист- ДУШЕвно растройство...:hilezh:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stumm:Майстор!!!...  :shocked:..:unsure:.. volume CASH max

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за числата и инфото :bia: 

Маслото не го пипа грам, което е много интересно. И старата бомба дюза и новата харчат, а Душо не обича мазно въобще :nixweiss: 

Всичко друго ще се направя, че не съм го прочел, чее  :gmorning:

То май въпроса е дали цялата на части или да се занимавам да я разглобявам сам :hilezh:

Че ако сега се налеят 2к и след два месеца съдбата на Дянко застигне Душегубието на магистралата ще стане весело. 

 

tenor%2B%25282%2529.gif :wall:

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-тънкия вариант прайш само главите без ангренажа, и спестяваш гарнитурите на капаците... (Човека силикон ще ти поддаде ръка), не пипаш дюзите, труда от теб.

Вадиш илядарка...и ще помагаме. Имам фиксаторите за двигеля, поне това няма да купуваш. Единствено, двете семерингчета на валовете задължително трябва да смениш. Не са скъпи10-12лв.

Ако почнеш да я разпродаваш....има да ти седи като паметник и да те ангажира по всяко време.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета днеска пак същия филм със паленето сякаш има въздух,а на диагностика едно нищо тези стойности които ми ги дадохте същите са и там,тази вечер със муцуната надолу поне да елиминирам проблем със въздух :nixweiss: Някакви други предложения ако имате слушам че утре ще гледам всички бушони и релета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай живите данни за температурата,  Виж (по спомен)11канал (или някой близък)  там едц-то запаметява аванс температура и гориво от последното палене. Да видиш калко се е случило при паленето.Провери за въздух(ама щом пали...според мен няма), ама виж някок да гледа прозрачната шлаухка.Сипи добавка за смазване и виж дали има промяна. Ако има...може да е задрало авансаторното бутало, при мен се случи точно така: сутрин не палеше, без значение от температурата. С добавка палеше. Накрая записа грешка "старт оф инжекшън"...не помня.

Това, че изпълнява теста за аванса не е никаква гаранция(при мен също го изпълняваше), че сутрин на стартер(работното налягане на горивото е ниско заради ниските обороти на стартер) ще премести авансатора. Щом запали вече си има 2бара и му е много по-лесно да дава аванс.

Колегата с другия душегуб със същия проблем пали без датчик температура...Може да пробваш. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска преди да запаля гледах маркучето нямаше нищо,под нулата ако не падне май нямам проблем утре ще проверя всички бушони релета и свещите нищо че са нови,а този температурен датчик оня зеления ли е отляво на помпата,но той ако не работи нали постояно ще подгрява а при мене само сутрин подгрява после не :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, loshdancho написа:

Вадиш илядарка...и ще помагаме. Имам фиксаторите за двигеля, поне това няма да купуваш.

 

Преди 3 часа, DJANO написа:

И аз имам фиксаторите, бих ги подарил, че само седят. Чисто нови са :zustimm:

 

Благодаря ви за предложението :respekt: :bia: 

Но не съм за такива ремонти чак. Като се закучи нещо и така ме стяга шапката, че не е за разправяне :hilezh: А и нямам много време напоследък, не се прибирам всяка вечер. Ще има да я правя до Великден поне :hilezh: 

Тия дни ще и се реши съдбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално двама човека най-много за два дни, ако имат частите...

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега топло мизерника не прави никакви проблеми,но от 2 дни съм сипал 100-150 грама двутактово да смазва малко душко,та чакам сега да паднат температурите под -5 и да видим разликата че лятото май ще има работа яко а и някой ако има фиксаторите за зацепване и аз се записвам ще си ги платя под наем :flipoff:

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 данните за центровката нормални ли са ? Днес взехме вагком и направихме  видео а това е адреса към видеотоhttps://web.facebook.com/groups/bloodgroupAudi/permalink/2012468755634342/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е! С тия 15 градуса трябва да бяга добре. Не вдигай милиграми ако нищо не го налага! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам защо така отвяря се без проблем.Но как се променят тия милиграми и каво зависи от тях запалванеето игре ли роля с тях

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страницата, която заявихте, не може да бъде показана в момента. Тя може би е временно недостъпна или връзката, на която сте щракнали може би е невалидна или изтекла, или може би нямате разрешение да виждате тази страница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...