KCV Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 На загряла над 85 градуса по Целзий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Благодаря ви,моля се утре да запали че да не е от помпата да е било от нафтата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Преди 3 часа, loshdancho написа: Румба, изваждане те чака...валове, кобилици, пулове, Все още се обмисля въпроса, ще яде ли Асан баница или не. Ако е не, ще имаш хубав черен кожен салон, със се мокетите, корите и тинтири минтири А иначе колко ще го изръсят Асан, ако реши да реанимира цялата глава(ориентировъчно). Че преди месец изпразни кесийката за четири нови континентала.. та сега и ракията не помага да асимилира загубата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Така като те слушам на части Ше изкараш добри парЕ от нея, според мен в читав сервиз в София, сумата за труд, ще наближи тази за частите....ама нека Данчо сподели, той е баш-майстора на душегубите. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 100лв части, труда отделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 100 или 1000? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Ох, извинявам се, 1000лв. Обаче ако колата е над 4-500х.км сигурно е дошло време за гумички на клапни. Да не говорим, че е възможно ако има харч на масло да са тръгнали и водачите- 300лв ремонт на главите.... Ако е и навремил ангренажа, още 1000лв, дюзите може да се свалят за ултразвук и реглаж още 60-100лв. Гарнитурки, семерингчета, някое маркуче, смяна масалце.....И филма става голям. Пък ако се замери и коНпресия, пък така и така ще се отваря, едни сегменти и лагери. Работата отива на разстрел.Или най-малкото на посещение при психиатър...Аз след като минах цялата процедура, имам месечен абонамент при специалист- ДУШЕвно растройство... Редактирано 6 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 При положение, че си го правиш ти, а като отидеш и на майстор става хептен дебело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Майстор!!!... .... volume CASH max Редактирано 6 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Благодаря за числата и инфото Маслото не го пипа грам, което е много интересно. И старата бомба дюза и новата харчат, а Душо не обича мазно въобще Всичко друго ще се направя, че не съм го прочел, чее То май въпроса е дали цялата на части или да се занимавам да я разглобявам сам Че ако сега се налеят 2к и след два месеца съдбата на Дянко застигне Душегубието на магистралата ще стане весело. Редактирано 6 Декември 2017 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Най-тънкия вариант прайш само главите без ангренажа, и спестяваш гарнитурите на капаците... (Човека силикон ще ти поддаде ръка), не пипаш дюзите, труда от теб. Вадиш илядарка...и ще помагаме. Имам фиксаторите за двигеля, поне това няма да купуваш. Единствено, двете семерингчета на валовете задължително трябва да смениш. Не са скъпи10-12лв. Ако почнеш да я разпродаваш....има да ти седи като паметник и да те ангажира по всяко време. Редактирано 6 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 И аз имам фиксаторите, бих ги подарил, че само седят. Чисто нови са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Момчета днеска пак същия филм със паленето сякаш има въздух,а на диагностика едно нищо тези стойности които ми ги дадохте същите са и там,тази вечер със муцуната надолу поне да елиминирам проблем със въздух Някакви други предложения ако имате слушам че утре ще гледам всички бушони и релета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Прегледай живите данни за температурата, Виж (по спомен)11канал (или някой близък) там едц-то запаметява аванс температура и гориво от последното палене. Да видиш калко се е случило при паленето.Провери за въздух(ама щом пали...според мен няма), ама виж някок да гледа прозрачната шлаухка.Сипи добавка за смазване и виж дали има промяна. Ако има...може да е задрало авансаторното бутало, при мен се случи точно така: сутрин не палеше, без значение от температурата. С добавка палеше. Накрая записа грешка "старт оф инжекшън"...не помня. Това, че изпълнява теста за аванса не е никаква гаранция(при мен също го изпълняваше), че сутрин на стартер(работното налягане на горивото е ниско заради ниските обороти на стартер) ще премести авансатора. Щом запали вече си има 2бара и му е много по-лесно да дава аванс. Колегата с другия душегуб със същия проблем пали без датчик температура...Може да пробваш. Редактирано 6 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Днеска преди да запаля гледах маркучето нямаше нищо,под нулата ако не падне май нямам проблем утре ще проверя всички бушони релета и свещите нищо че са нови,а този температурен датчик оня зеления ли е отляво на помпата,но той ако не работи нали постояно ще подгрява а при мене само сутрин подгрява после не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Аха тоя същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Преди 4 часа, loshdancho написа: Вадиш илядарка...и ще помагаме. Имам фиксаторите за двигеля, поне това няма да купуваш. Преди 3 часа, DJANO написа: И аз имам фиксаторите, бих ги подарил, че само седят. Чисто нови са Благодаря ви за предложението Но не съм за такива ремонти чак. Като се закучи нещо и така ме стяга шапката, че не е за разправяне А и нямам много време напоследък, не се прибирам всяка вечер. Ще има да я правя до Великден поне Тия дни ще и се реши съдбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Реално двама човека най-много за два дни, ако имат частите... Редактирано 6 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 (Редактирано) Сега топло мизерника не прави никакви проблеми,но от 2 дни съм сипал 100-150 грама двутактово да смазва малко душко,та чакам сега да паднат температурите под -5 и да видим разликата че лятото май ще има работа яко а и някой ако има фиксаторите за зацепване и аз се записвам ще си ги платя под наем Редактирано 9 Декември 2017 от Denyo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Имам чисто нови, ако искаш драсни на лично да ти ги дам на символична цена да си свършиш работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 данните за центровката нормални ли са ? Днес взехме вагком и направихме видео а това е адреса към видеотоhttps://web.facebook.com/groups/bloodgroupAudi/permalink/2012468755634342/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Добре е! С тия 15 градуса трябва да бяга добре. Не вдигай милиграми ако нищо не го налага! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 При мен не се отваря клипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 незнам защо така отвяря се без проблем.Но как се променят тия милиграми и каво зависи от тях запалванеето игре ли роля с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Страницата, която заявихте, не може да бъде показана в момента. Тя може би е временно недостъпна или връзката, на която сте щракнали може би е невалидна или изтекла, или може би нямате разрешение да виждате тази страница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване