Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Така, днес се направиха снимки на прословутите отвори за декомпресия при изпуснала дифтхунга на дюзите.

Тия отвори са толкова тайни, че и повечето майстори не знаят за тях, и толкова скрити, че не се виждат на нито една снимка в нета, и толкова недостижими , че само Човека Ластик, брат на Човека Водолаз може да ги види на монтирани глави.

 Та ето  кво тайно  ръкоделие е направил Човека Ханс... да го ххххххх.

NKYS5HK.jpgpX7NrfT.jpg

 

П.П. Извинявам се за качеството на естеството на работа, ама Човека Дападжия си беше оставил "инструмента" в камиона и  тревки, клекчи и буболечки влязоха в употреба.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Привет отново. Имам бърз въпрос...

Сменях спирачни маркучи отпред. Детска игра като цяло но малко ср позаплеснах при доливането на течност.

Налях ди ръба след като обезвъздуших и на дригия ден се заплеснах и не взех спринцовка за да приведа нещата в ред. След съботната разходка и навъртени 600км. вдугам аз капака готов да дренирам и познайте.... Течността си е в норма-точна на max.

Лягах отдоло няма драми маркучите са сухи.

Да не би тая гад сама да си прогонва въздуха ако е останал. Че като се замисля от шофьорската страна малко попретупах набързо работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях масло. И след като ситръгнах от майсторчето обърнах внимание на тубите колко са празни. Налял ми е почти 500мл. Повече. След малко градско каране ,като вдигнах капака не можах да повярвам-маслярника беше страшен. Беше избило масло от всички пръстени около дюзите,а те са нови сменах го с гарнитурите на капаците. Ще ходя да го източват малко дали ще спре теча или вече са необратими нещата.

Изпратено от моят SM-T719 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Количествотона маслото няма връзка с пропуските около дюзите. Лично съм карал 3000км с масло над максимума, точно толкова колкото и ти, 500мл.  Тая кола е със сух картер,(ако знаеш какво е) ако предобриш количеството не е фатално,евентуално да протече  от преден или заден семеринг на коляновия вал-  ако я оставяш под наклон, или са тръгнали семерингите. Просто не си случил на гумички/майстор... Така преположх още преди да ги сложиш тия новите... Щото материала и вуланизацията,  в комплект с температурата на мотора, качествата на маслото и пулсациите на дюзите...и гумичките не удържат.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото вече е в норма. Има ли шанс да спре теча или където е текло пак ще тече...

На тоя дъртия кош не ми се дават по 150лв за цял капак с оригинални гумички. То и там май е гаранция франция.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги сменях, барабар с гарнитурите на капаците. След 9000км+/- пак текнаха 3 уплатнения, но поне на капаците спря с този силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се замислям. Трябва ли да се свалят капаците на клапаните защото те са си ОК. Или тия пръстени могат да се нанижат направо върху дюзите.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасения на майсторчето след оглед днес:

-изпуснала дифтунга/и на дюзите връща компресия,високо наляхане и избива масло през слабо място. [emoji848]

Факт е че има по обилно омасляване като се кара на дълго. На къси разстояния в града няма големи драми.

-опита да ме вкарва във филм със запушен филтър на картерната вентилация,но го контрирах че доколкото съм запознат при моя мотор няма такива ядове.

И 6-те дюзи са омаслени и много ме дразнят.

Не знам ако бяга компресия през някоя дюза ще окоже ли влияние на вървежа. Аз не усещам разлика.

За 20-тина лева части не ми се събарят капандурите пак.

Давайте акъл.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам си идея.

По думите на гуруто по темата Лош Данчо е сух.

Каквото и да значи това, не съм се зачитал.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не кажа малко даже много трудно ще ти е да смениш уплътнението на дюзите без да смъкнеш капака!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.06.2018 г. at 18:51, ivanparvan написа:

Опасения на майсторчето след оглед днес:

-изпуснала дифтунга/и на дюзите връща компресия,високо наляхане и избива масло през слабо място. emoji848.png

Факт е че има по обилно омасляване като се кара на дълго. На къси разстояния в града няма големи драми.

-опита да ме вкарва във филм със запушен филтър на картерната вентилация,но го контрирах че доколкото съм запознат при моя мотор няма такива ядове.

И 6-те дюзи са омаслени и много ме дразнят.

Не знам ако бяга компресия през някоя дюза ще окоже ли влияние на вървежа. Аз не усещам разлика.

За 20-тина лева части не ми се събарят капандурите пак.

Давайте акъл.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ей тия снимки горе дето съм ги сложил....

Покажи ги на майстора... И го питай дали нещо ще спре компресията да излезе в атмосферата. И дали знае, че на дюзите има уплътнителни гумички. Ако има изпуснала дифтхунга, ще пляка между тръбите на генерацията точно през тия отвори дето съм заврял клечката на снимките.

Проблема ти е в самите гумички, кофти материал, ако ги смениш ще изкарат пак толкова. Или оргинал, или читави(меки) стари, или силикон. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз така си мисля ама....

Явно няма какво да измисли друго че да ме закърпи 100лв за работа.

Ще поръчвам нови гумички е силикон и каквото сабя покаже.

Мерси много.!

Жив и здрав!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Тези гумени пръстени между дюзите и капаците и аз ги сменях миналата година и след около 6-7 месеца се разтекоха 3-4 сега вече 5 :) намазах ги стабилно със силикон и сега държат,но няма много естетичен вид :) Да попитам и аз при изпуснала дихтунга на дюзата как се разбира и свързано ли е с някакъви звуци по време на работа на мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още преди да ги сменя мислих да мацам със силикон,но така и така сменях гарнитури на капаците и реших да ги сменя бяха по 10 лв. бройката :( и накрая пак игра силикона.Ако знаех,че няма да държат щях още като са махнати щуцерите за обратната нафта да намажа хубаво и щеше да стане доста по-прегледно .Иначе силикона си хваща хубаво ,мажеш около дюзата и около капака ,аз преди това обезмаслих със спрей за спирачки и поне засега няма омасляване.Ти сигурен ли си,че е само масло,защото може и от обратната нафта да изпускат дихтунгите аз ги сменях точно поради тая причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нафта,масло си е....

Мросто съм малки скептично настроен за мацането със силикин в обрате ред...

Но все пак за това сме във форума-да оитаме патило а не старило;)

Ще пробвам и така

Не ми се свалят капацо за едни пулове за няма и 20кинта

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги платих по 10 лв. бройката ,тези за 20лева 6-те откъде са ?Не че моите изкараха много  уж бяха качествени според продавача ,а има няма 6-7 хиляди км и протекоха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах там,откъдето ги взех миналата година са ги намалили на половина и сега са 30 лева за комплект 6 бр.Явно съм хванал новото по-ниско качество,на старата по-висока цена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...