zafirovp Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Нужна ли е проверката с мултицет на алтернатора? Ако имам каквото и да е недозареждане няма ли да набие грешка веднага? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Аз съм със седан. В багажника има само Босе и радио, къде би следвало да е навигацията? Как се стига до блутута в шофьорските крака? Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Навигацията седи в същото "шкафче", където е усилвателя и радиото. За блутуута, дърпаш седалката най-назад, повдигаш мокета (сваля се ръчката за предния капак и пластмасовия праг на вратата) и отваряш голямата черна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 30 Март 2018 Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Същото и при мен, само че и скорости няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ENGIN90 Публикувано 4 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2020 Здравейте днес за първи път ми светна лампата енджине после акумулатора и накрая грешка на есп. И със ошибси р0046 р2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бонев Публикувано 1 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2020 Здравейте,Карам А6 4Ф 3.0 ТДИ 2005 и от извесно време след автомивка колата почва да набива доста грешки. В продължение на два дни след автомивката започва да изрежда грешка в ЕСП, грешка в адаптивни фарове, грешка в ръчна спирачка при запалени фарове те се рестартират (премигват), а при замерване с мултицет зареждането пада до 12 при премигването иначе си е нормално 14,4Отваряни са и двете кутии под чистчките и двете са ок тоест няма влага по тях, около тях е чисто и няма окислени букси.Сменил съм три сервиза но никои не може да ми диагностицира проблема камоли да го реши.Така, че ако някой има идея или е имал същия проблем ще съм му благодарен ако сподели как да се реши. Имам същият проблем моля за помощИзпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 Направи диагностика с ВАГ-КОМ и дай лога - това е първата стъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бонев Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 (Редактирано) Преди 5 часа, CVT написа: При премигването набива грешки навсякъде и са много Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Септември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 (Редактирано) Добре, запиши лога и го прикачи тук. Колкото повече грешки, толкова по-лесно е да се разбере причината. Редактирано 2 Септември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 Трее да се разхвърля всичко и да се огледат наред кабелите. Ясно е че некъде влиза вОда, въпроса е да се открие къде. Два такива случаи съм имал и 2 та с бНв 😄 П.с. диагностика нема да помогне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бонев Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 Добре, запиши лога и го прикачи тук. Колкото повече грешки, толкова по-лесно е да се разбере причината. Ауди А6 Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 (Редактирано) Имаш късо съединение в десния фар или кабела му (късите светлини, плюса отива на шаси). Най-вероятно прегоряло уплътнение на кабела. От там идва огромния пад на напрежение и нарушената комуникация по CAN шината на половината модули по колата. Редактирано 2 Септември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бонев Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 (Редактирано) Извадих буксата на фара същата работа. Проследих кабелите до входа им в купето при жабата и нищо нередно не открих. Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 3 Септември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 (Редактирано) На това тъпо Делфи не знам до колко може да се вярва. Нямаш ли възможност да я сканираш с ВАГ-КОМ? Например Тази грешка 02746 я дава "Десен къс фар - късо съединение до замасяване", докато в Нета я намирам като изгоряла крушка или късо към плюса на дневните светлини при десния фар: 02746 - Bulb for Daytime Running Light; Right010 - Open or Short to PlusFreeze Frame:Fault Status: 01101010Fault Priority: 3Fault Frequency: 3Reset counter: 90Mileage: 55168 kmTime Indication: 0Date: 2047.14.29Time: 02:04:45 Редактирано 3 Септември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бонев Публикувано 3 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2020 (Редактирано) Предишният собственик е наредил някви диодни крушки на дневните дали може някойа да прави мизери Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 3 Септември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 4 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2020 Махай ги тия мизерии и сложи такива, с каквито е смятана колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бонев Публикувано 5 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2020 На това тъпо Делфи не знам до колко може да се вярва. Нямаш ли възможност да я сканираш с ВАГ-КОМ? Например Тази грешка 02746 я дава "Десен къс фар - късо съединение до замасяване", докато в Нета я намирам като изгоряла крушка или късо към плюса на дневните светлини при десния фар: 02746 - Bulb for Daytime Running Light; Right010 - Open or Short to PlusFreeze Frame:Fault Status: 01101010Fault Priority: 3Fault Frequency: 3Reset counter: 90Mileage: 55168 kmTime Indication: 0Date: 2047.14.29Time: 02:04:45 Оказа се проблемът в климатроника. От качих букси те на оправление то и проблем нямаИзпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване