Marto7777 Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Откъде да си купя биели, съединител и дюзи ? Засега май най-трудно ще е с дюзите.Бях се спрял на бош 550цц обаче тука в бг никъде не намирам.Другия ми вариянт беше Pink Injectotors от STi pak 550cc но и тях вече не ги намирам имаше само едни втора ръка и са продадени.Сименс дека май засега ми е вариянта, но доколкото чувам с тях не работи добре колата на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Аз доколкото знам Siemens Deka са едни от препоръчителните дюзи за 1.8Т. Аз ще карам с такива 850cc, мой колега кара с такива на 1.8Т, само че 630cc и няма никакви драми с празен ход и каквото и да било...Другите варианти са ти да търсиш Bosch EV14, но те са си цифра или някои RC-та/Precision. Биели от България търси при Heed, UPG или директно от чужбина/ebay и т.н. Мога да се пробвам да ти намеря китайски от тук на сносна цена, ако те интересува ми пиши на ЛС. За съединител също мога да ти кажа някакви варианти в зависимост от целите на проекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) Аз доколкото знам Siemens Deka ....Масово се слагат, защото са евтини. Определено не са от препоръчителните дюзи за 1.8Т(стават за 1.8Т, да, но препоръчителни...), защото масово има проблеми с тях. Щом при твоя човек са ок, значи трябва да се радва. Редактирано 15 Октомври 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) Моя човек и ти го познаваш и знаеш много добре и самата кола(Сашо от Дружба с Пасат комби 1.8Т). Можеш лично да го питаш дали има проблеми и да се радва ли, да се притеснява ли за дюзите Редактирано 15 Октомври 2015 от A.Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Бо, отново влетя със страшна силаНека колегата да сподели, какви финанси е подготвил за да се дадат, точни примери и да се изясни картинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Това, че при него няма проблем не значи абсолютно нищо. Всеки да си слага каквито иска дюзи, все пак е въпрос на личен избор, но да се пише, че дюзите са препоръчителни за този мотор е друг въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 И в тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71757е написано абсолютно същото от друг потребител и доколкото знам информацията е събирана от чуждестранни форуми и проекти и преведена: 1.8Т моторите изискват високоомни дюзи с широк ъгъл на разпръскване на горивото. Ако сложите погрешни, работата на празен ход и горивната смес ще бъдат лоши. Препоръчителни марки – Genesis и Siemens Deka. RC Injectors също работят добре. Избягвайте BOSCH 440cc Green Top инжекторите, тъй като не пасват на заводския ъгъл на разпръскване на 1.8Т и причиняват гореспоменатите проблеми. И на мен общо взето ми е все тая кой, какво мисли и ми е още повече все тая кой с какви дюзи ще кара, както сам казавъпрос на личен избор и финанси. Ако не са проблем парите е ясно, че примерно Bosch EV14 е по-добър вариант. Аз просто казах това което знам, чел съм и имам лични наблюдения над него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) Цитираната тема нали виждаш кога е писана? Разликата между 630 дека и 650 EV14 е точно 40лв на дюза, бахти проектите правите, ако ви бутат 160лв за 4 дюзи . Да не говорим, че ако знаеш какво, как и къде да търсиш ev14-ките идва по-евтини от Деката. Редактирано 15 Октомври 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Това, че тогава са били препоръчителни променя ли нещата сега 6-7 години по-късно? Не съм разбрал 2009 1.8Т да е бил един мотор и сега 2015 1.8Т да е друг мотор, концепцията си му е все същата. Или това, че са излезли нови по-добри дюзи автоматично вече прави Deca-та непрепоръчителна ли? Ако е така се извинявам за сътворения спам и може да ми се затрият мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Те тогава и бош грийн топ са били препоръчилни, ама сега не кара никой с тях, нали? А са още по-евтини от Дека-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Изрично в цитираното от мен пише, избягвайте Bosch Green Top и не мога да разбера къде видя, че са били препоръчителни точно тези. Няма смисъл да спорим, както казах всеки има глава на раменете и може сам да си прецени и да избере, на мен ми е все тая. Аз съм си направил моя избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Астра човека Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 От изминати около 15 000 км засега нямам никакви проблеми със Сименс Дека 630, колата е мапвана в ТСТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Цитираната тема нали виждаш кога е писана? Разликата между 630 дека и 650 EV14 е точно 40лв на дюза, бахти проектите правите, ако ви бутат 160лв за 4 дюзи . Да не говорим, че ако знаеш какво, как и къде да търсиш ev14-ките идва по-евтини от Деката.Без да се заяждам, намери ми 4 EV14-ки на цената на Deca и ги взимам веднага...явно наистина не знам къде да търса. И не се тревожи за нашите проекти, гледай си твоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) Аз да ти намеря, от какъв зор? Защото те мързи да търсиш ли? За твоя информация, 36.76$ струваше 1бр, аз моите ги поръчвах при долар 1.33лв, може сам да си сметнеш колко пари са ми излезли. Сега им е малко по-висока цената, вдигнали са ги на 38.90$ на брой. Редактирано 15 Октомври 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Еми как да намерим, като вие тунинг гурутата всичко си пазите под секрет и никой, никаква информация не дава от къде, за колко и т.н. То по твоите сметки излиза, че аз Deca-та съм я плащал повече отколкото ти EV14-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Аз тунинг гуро не съм. От 3 години една кола искам да направя и съм напреднал точно с един сантиметър, спрямо момента,в който почнах. Да не говорим, че познанията ми в тази тема са абсолютна нула. Четене му е майката, проблемът на масовия юзър тук е, че чака всичко наготово, някой да му го снесе, сдъвче и изплюе в устата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Еее тук съм на 101% съгласен с теб, просто това за дюзите от къде, колко и т.н. го написах с цел да си помагаме с каквото можем, понеже не сме много хората, които сме се захванали с това, а повечето минали по тоя път или занимаващи се с това пазат информацията, като че ли е за проект на НАСА... Проекта, като цяло и аз го мъча от вече година+, но поне му се вижда края...Тема няма да пускам поради ред причини, но съм готов да помогна на всеки с информация, която съм прочел, научил и т.н. стига да мога разбира се. И тук е момента да благодаря специално на ЦЕЦО, защото той наистина е един от малкото минали по този път и готови да помогнат без да чакат някаква изгода след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Не чакай някой да ти помогне тук, сам си написал две от главните причини. Трябва да разчиташ само на себе си, който търси (информация), намира. Всичко е свободно достъпно, просто трябва да се изчете и пресее. От тази страна на голямата вода, немските форуми за Ауди са най-добрите, след това са английските. Хората са много напред с материала и за разлика от тук, пишат много сериозни тунингари/тунинг батки, такаче се налазва информация от първа ръка. В американските форуми също има какво да се прочете, но там инфото е малко пречупено през тяхната си призма и се размятат коне, турбини и кубици на дюзи се едно сме на волейболен финал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 А всъщност каква и идеята да се продължава да се пише как се прави тръц 400кс.Дори в този форум има десетки такива проект. Просто трябва да се чете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Масово се слагат, защото са евтини. Определено не са от препоръчителните дюзи за 1.8Т(стават за 1.8Т, да, но препоръчителни...), защото масово има проблеми с тях. Щом при твоя човек са ок, значи трябва да се радва.аз карам с такива ,колата върви перфектно, 280 коняА всъщност каква и идеята да се продължава да се пише как се прави тръц 400кс.Дори в този форум има десетки такива проект. Просто трябва да човека пуска тема ,който иска той пише....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 съглсасен съм.Но първо може и да се прочете. При това, че инфото го има тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 16 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Искам да се изкоментират някои неща просто.Явно е че има няколко проекта с тоя двигател, но не съм задал въпрос как да стане.Въпросите са ми откъде да си намеря частите и какви точно инжектори да избера.Иначе който и проект да се сетя се са със сименс дека, а доколкото знам не са от най-подходящите и затова се чуда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 (Редактирано) Явно е че има няколко проекта с тоя двигател Щом казваш, че са само няколко, най-вероятно е така. Редактирано 16 Октомври 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Щом казваш, че са само няколко, най-вероятно е така.)))))))))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 А за съединитела нещо какъв да е ? В момента го усещам перфектен, и искам ако може на усещане да се запази същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване