PAVKATA26 Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Здравейте момци,имам следния проблем с колата на баща ми: спря да отчита показанията на нивото на горивото в резервоара. Майстора каза, че е заминал поплавъка, т.к. не работи, измерил е съпротивлението и нищо не е отчело. Таблото е ок. Варианти? Идеи? Имаше няколко теми, тук във форума, но нищо конкретно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Смяна на поплавъка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Най-добре е да се извади и да се види дали може да се поправи или е за сменяне. Поплавъка е главно от пластмаса, която с времето става по-чуплива. Понякога счупеното позволява да се залепи с епоксинна смола или с нещо друго, друг път не. Не е важно да изглежда добре, важното е само да се движи според нивото. Ако може да се поправи, след това стрелката може да се калибрира отново с ВАГ-КОМа, в случай че се е получила някаква разлика в нивото след поправката. Редактирано 22 Октомври 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Сменяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Най-добре е да се извади и да се види дали може да се поправи или е за сменяне. Поплавъка е главно от пластмаса, която с времето става по-чуплива. Понякога счупеното позволява да се залепи с епоксинна смола или с нещо друго, друг път не. Не е важно да изглежда добре, важното е само да се движи според нивото. Ако може да се поправи, след това стрелката може да се калибрира отново с ВАГ-КОМа, в случай че се е получила някаква разлика в нивото след поправката. Колега, тази пластмаса е вече на почти 20 години... Щом се е счупила,ще се счупи пак, на друго място.Просто материала старее. Смяната с нов поплавък е най-добрият вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Сатори, стига вЕ..... СиВиТи, АМИ ако и с "поправен" поплавък, ПАК не отчита?!? К`во праИм тогаз? Не четете ли, или не разбирате описаното? Казва се: "измерил е съпротивлението и нищо не е отчело"..... Какви поплавъци, какви "ремонти" ви бият през пръстите.....Изобщо някой "съветник" виждал ли е от близо "поплавък" и наясно ли е как отчита въпросната х..ня?Е днес едно "майсторче" тип "съветник" ме хванА и ми "обясни" как се казва и как работи "прекъсвача запалване" на голф 3-ката, ако го слушах, и аз щях да го "залепя". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Колега NIKO, поплавък се поправя доста лесно - това е от личен опит. Но пак казвам много зависи от проблема. Колегата каза че са му казали поплавък, затова говорим за поплавъци. Не знам точно какво означава да измериш съпротивление и да не отчете "нищо", но ако колегата има предвид безкрайност, сиреч отворен кръг, проблема най-вероятно е прекъснат кабел. Иначе да, вижал съм поплавък на Б7 и изглежда така: На Б5 е малко по-различен, но принципно същия: Това за твоя Голф-майстор не мога да коментирам - не съм бил там и не знам какво ти е казал. Към колегата Satori - Съгласен съм че пластмасата е подложена на най-различни химикали които са в бензина и остарява. Има по-голяма вероятност да се счупи пак на друго място и ако не ти се бърка отново в бензин е добре да си сложиш нов. На мен лично ми прави кеф да поправя нещо и съм сигурен че моя няма да се счупи пак, защото го подсилих много повече от колкото трябваше. Редактирано 23 Октомври 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 23 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Момци, поплавък е за смяна, според мен и според майстора, който от своя страна каза, че няма как да поправи скалата, по която се движи поплавъка, явно е износена до толкова, че да не прави контакт. Т.е. прави контакт едва когато резервоара е от 3/4 и нагоре пълен, ако е по-празен от това не отчита. Та въпроса ми е от къде може да се намери поплавък - нов или втора употреба? Ако някой знае да казва Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Ако майстора ти е извадил поплавъка и е видял че е изтрита скалата, за сменяне е без съмнение. Ако обаче само предполага, може и да е само замърсена и да може да се изчисти доста лесно, както е описано тук: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/295905-before-you-replace-your-fuel-level-sending-unit Ако искаш нов - има ги в Порше Запад (или Изток). Стар по моргите. Редактирано 23 Октомври 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 23 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Да, да извадил го е и го е установил с необходимия уред. Лошото е, че по моргите го няма никъде, а нов е около 200 лв., което едва ли си заслужава за такава кола. Ако някой помогне със стар, втора употреба - ще съм благодарен Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Ето ти няколко: http://www.megaparts.bg/search/%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8-%D0%B15-%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 23 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Да, Благодаря, но дали са същите и стават ли за 2,5 тди? Защото за 2,5 тди няма в сайта на мегапартс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 За 2.5 мисля че има и помпа поне това което имам за части е с помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 26 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Да, точно така. В кошницата има нивомер и помпа. Какви части имаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Имам цяло 2.5 на части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 27 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 А тази част коята я търся имаш ли я налична? Каква е цената за нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taunusa Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Проблема при мен е идентичен,но на сухо нивомера си работи сменях го с друг втора употреба,но няма промяна.Направих тест с двата кабела по задната седалка и като пробвам с една пробна лампа веригата се затваря имстрелката отива на пълно.Не разбирам при това положение какъв може да проблема.Кабелите са здрави,на сухо всичко си работи,а потопен не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 (Редактирано) А пробва ли го на сухо с омметър да видиш дали си променя съпротивленито линейно? Скалата си е чисто и просто потенциометър. Ако потопен не работи, да не би самия поплавък да е спукан и да се пълни? Или пък самото движение на поплавъка да е затруднено? Редактирано 28 Октомври 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taunusa Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Не съм пробвал с омметътр,но потопен с ръката го движа и пак нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) Нали го пробваш потопен в гориво а не във вода? Намери си една прозрачна пластмасова кофа, напълния я с горивото което използваш (бензин или дизел) и виж какво точно става. Редактирано 29 Октомври 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taunusa Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Пробвам го на место,като през дупката на купето движа с ръка поплавъка на местото,което си седи в самата кошница.Сндруги думи само отварям отгоре откъм помпата и оставям свързана буксата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 29 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 При мен проблема се реши, за сега. Оказа се прекъснато кабелче, което беше запоено, качествено, и за сега работи. Но преди това поръчах от мегапартс за 19 лв, цялата кошница без помпата, но се оказа, че това което са прикрепили към кошницата е нивомер, но не за тази кола, за друг вид Ауди беше - доста некоректно от тяхна страна, но както и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taunusa Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Да разбира се че в гориво.Вътре на място в самия резервоар го местя.но уви нищо.Има ли вероятност да сухо да е работил,защото беше в хоризонтално положение?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Най-вероятно имаш лоша спойка която в едно положедие дава контакт в друго не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taunusa Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 На 28.10.2015 г. at 12:25, Taunusa написа: Проблема при мен е идентичен,но на сухо нивомера си работи сменях го с друг втора употреба,но няма промяна.Направих тест с двата кабела по задната седалка и като пробвам с една пробна лампа веригата се затваря имстрелката отива на пълно.Не разбирам при това положение какъв може да проблема.Кабелите са здрави,на сухо всичко си работи,а потопен не работи. Да си довърша "цапането" на темата на Павката.При мен проблема се оказа в луфт м/у скалата,която е застопорена и движещата се част.При работа в хоризонтално положение работеше,защото се допираха,но във вертикално положение луфта,създал се с времето играе ключова роля и на таблото отчита,че няма и капка гориво,а всъщност няма контакт м/у скалата и поплавъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване