Jump to content

Маховик на А4 3.0 дизел Автомат


Andrey86

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Другата седмица ми предстои да взема едно А4 3.0 дизел Автомат 4x4 2011 г.

взимам го от познат, който ми каза, че ще обслужи колата и в сервиза са му казали, че маховика е за смяна. Можел да кара още, но придърпва колата в ниските обороти. Може би е писано за този проблем, но нямам време да чета. Ако може някой колега да каже дали това е голям проблем и колко пари струва смяната на този маховик за този модел и година. Ще почерпя задължително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да каза, че маховика е тръгнал, но можело да кара така и 50 000 км. Сега не знам какво да правя, дали изобщо да взимам колата или не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата няма маховик като при ръчна кутия, ами има торк - конвертор, едно голямо, вътре с масло, то играе ролята на маховик, може би то е за смяна, не е много евтино - мисля че връщаш стария и ти дават рециклиран с гаранция, ако не се лъжа има цени от 700 до 1700 лв, трябва да разпиташ по - подробно, проблем има ако караш извънградско с 110 да кажем, леко по баир нагоре - и стрелката на оборотите ако играе - имаш проблем, това е най - често диагнозата за торк конвертор.

Това важи за автомат на ZF, тази кола с какъв точно автомат е?

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по тази причина попитах дали точно това са казали в сервиза. Ако е така, по-добре първо отидете в друг сервиз, и после правете сметки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

автомата е типтроник с лостчета за смяна от волана. Не знам само с колко скорости е 7 или 8. Каза ми че майстора е казал маховик. около 1800 лв струвал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е 6 степенния зф, ами отиди в сервиз за скоростни кутии, там най - добре ще ти кажат, мисля че дори ги пращаха по чужбина, където за 500 - 600 лева ги рециклираха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички автоматични кутии (типтроник), т.е. тези които се слагат на куатро са разработени от ZF до 2008г., т.е. до платформата Б8. За Б8 автоматичната кутия е разработена от Borg Warner, и е S-Tronic или DSG (при Фолксваген). При кутиите на ZF, типтроник кутиите са с хидротрансформатор, докато при S-tronic това у-во го няма, там има двоен съединител. А точно при теб какво трябва да се сменя е много трудно да се каже така по думи, трябва да се закара на специализиран сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и аз това се зачудих, от кога слагат s-троник, там как е положението, по - добре ли сменя, колата как се кара - по - спортно ли? Сигурно и ремонта е по - скъп?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по-плавно се сменят скоростите, т.к. има два съединителя, а също така и малко по-бързо от колкото на типтроника. Относно динамиката, съм сигурен че има разлика, най-малкото кутията е по-лека. Но, тук идва голямаото но, чува се и се пише по чуждоезични форуми, че този тип кутии проявяват симптоми още на 120-150 к км., които симптоми се лекуват с ремонт, който е една идея по-скъп от този на типтроника. А какво точно се чупи не мога да кажа, нямам наблюдения. И все пак един преглед на кутията в специализиран сервиз няма да ти е от вреда, само плюсове от него, за да знаеш поне там как стоят нещата. 

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не са ти казали ,мехатроник вместо маховик .Ако е така може да се свържеш с Мишо за ремонт на кутията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...