Andrey86 Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Здравейте колеги.Другата седмица ми предстои да взема едно А4 3.0 дизел Автомат 4x4 2011 г.взимам го от познат, който ми каза, че ще обслужи колата и в сервиза са му казали, че маховика е за смяна. Можел да кара още, но придърпва колата в ниските обороти. Може би е писано за този проблем, но нямам време да чета. Ако може някой колега да каже дали това е голям проблем и колко пари струва смяната на този маховик за този модел и година. Ще почерпя задължително . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Точно маховик ли са му казали?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 28 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 да каза, че маховика е тръгнал, но можело да кара така и 50 000 км. Сега не знам какво да правя, дали изобщо да взимам колата или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 (Редактирано) Автомата няма маховик като при ръчна кутия, ами има торк - конвертор, едно голямо, вътре с масло, то играе ролята на маховик, може би то е за смяна, не е много евтино - мисля че връщаш стария и ти дават рециклиран с гаранция, ако не се лъжа има цени от 700 до 1700 лв, трябва да разпиташ по - подробно, проблем има ако караш извънградско с 110 да кажем, леко по баир нагоре - и стрелката на оборотите ако играе - имаш проблем, това е най - често диагнозата за торк конвертор.Това важи за автомат на ZF, тази кола с какъв точно автомат е? Редактирано 28 Октомври 2015 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Аз по тази причина попитах дали точно това са казали в сервиза. Ако е така, по-добре първо отидете в друг сервиз, и после правете сметки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 28 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 автомата е типтроник с лостчета за смяна от волана. Не знам само с колко скорости е 7 или 8. Каза ми че майстора е казал маховик. около 1800 лв струвал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Би трябвало да е 6 степенния зф, ами отиди в сервиз за скоростни кутии, там най - добре ще ти кажат, мисля че дори ги пращаха по чужбина, където за 500 - 600 лева ги рециклираха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Всички автоматични кутии (типтроник), т.е. тези които се слагат на куатро са разработени от ZF до 2008г., т.е. до платформата Б8. За Б8 автоматичната кутия е разработена от Borg Warner, и е S-Tronic или DSG (при Фолксваген). При кутиите на ZF, типтроник кутиите са с хидротрансформатор, докато при S-tronic това у-во го няма, там има двоен съединител. А точно при теб какво трябва да се сменя е много трудно да се каже така по думи, трябва да се закара на специализиран сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Точно и аз това се зачудих, от кога слагат s-троник, там как е положението, по - добре ли сменя, колата как се кара - по - спортно ли? Сигурно и ремонта е по - скъп? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) Много по-плавно се сменят скоростите, т.к. има два съединителя, а също така и малко по-бързо от колкото на типтроника. Относно динамиката, съм сигурен че има разлика, най-малкото кутията е по-лека. Но, тук идва голямаото но, чува се и се пише по чуждоезични форуми, че този тип кутии проявяват симптоми още на 120-150 к км., които симптоми се лекуват с ремонт, който е една идея по-скъп от този на типтроника. А какво точно се чупи не мога да кажа, нямам наблюдения. И все пак един преглед на кутията в специализиран сервиз няма да ти е от вреда, само плюсове от него, за да знаеш поне там как стоят нещата. Редактирано 29 Октомври 2015 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 1 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Не знам казаха ми че е типтроник. Знае ли някой до коя година се монтира ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Да не са ти казали ,мехатроник вместо маховик .Ако е така може да се свържеш с Мишо за ремонт на кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 1 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 В сряда взимам колата и ще видим какво е точно. Как да се свържа с Мишо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 0884723037 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Щом е 2011г. със сигурност е S tronic и частта е мехатроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 2 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Благодаря Ви момчета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване