Andrey86

Members
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

About Andrey86

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    BMW 540 d xdrive

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Благоевград

Recent Profile Visitors

789 profile views
  1. Ужас. Това с гасенето на цилиндри ли ?
  2. С един резервоар 500 км ли минаваш само ?
  3. Напълно подкрепям предходния пост. Затова написах, че понякога се случва.
  4. Случва се понякога
  5. Така поне ми каза. Взе я веднага щом излезе модела от Германия . Поръчана с всичко възможно плюс всичко Ауди ексклузив, което предлагат. Оплакваше ми се, че нямало подгрев на волана само, защото бил скосен и нямало как да е с подгрее. Може да е преувеличил малко. Де да знам. Иначе знам, че е патрон и съм склонен да ми вярвам.
  6. Именно, като я вземеш сега за 60 евра след година горе долу ще е пак толкова +- 15 % това исках да кажа
  7. Километрите си се въртят и дали ще е на 80,100, 120 не мисля че има голямо значение. Случвало се е и 10 хил на месец да се изминат, а също и цял месец колата да не се бара. Ако не си продам БМВ- то сега и го задържа, много бързо ще му падне цената после и няма да има смисъл да го продам. И поради тази причина се замислям. Новото Х 5 също е много добра кола, но все още са скъпи. Като цяло мисля, че е по- добре да се купи кола на 1 година или максимум 2 на около 30-40 Хил. Км и да се кара до към 100 и после пак така. Поне според моите наблюдения. Ако се намери читав автомобил, който някой си е купил с голяма отстъпка и го го продаде бързо може почти да не загубиш от това да го покараш година две и после да го продадеш. Именно поради тази причина гледам коли и подхванах темата. Мой приятел взе две чисто нови х5 40i и му направиха много голяма отстъпка, защото това са им общо десетите нови БМВ та. Той като го кара две години и ги пусне за продажба и ги дава с 10 процента загуба или най- много 20 и хората веднага ги купуват, защото са с история и т.н. И все кара нови коли. Ох стана много дълго, ама разбрахте ме в общи линии. лек ден
  8. просто свикнах с колата и искам да я сменя. Не че и има нещо. Другата алтернатива е 750 xd l харесват ми дизели с много коне и голям въртящ момент. Яки са а и харчат смешно малко спрямо бензина . Няма противопоставяне сув срещи лимо. И извода е : по добре сув SQ7 не вярвам да ги правят само със 100 к живот. Фейса даже ми изглежда по-грозен от първия модел. Като я взема ще пусна снимки. Един мой има червена, купи я като излезе за почти 200 к евра и вече за 250 к км няма никакви драми, така че не мисля ме 100 к са проблем . Живи и здрави и наздраве
  9. Здравейте колеги. Не съм писал от доста време и виждам, че доста сте ми разводнило темата. Както и да е. Мислех да отворя нова тема, но ще пиша тук. Все пак си е моя. След няколко смени на автомобили за тези три години от пускането на темата пак е време за смяна. Сега карам BMW 540 d xdrive. Вече стана на 80 Хил. И се замислям да го сменям. Ауди са ми на сърце и се колебая между SQ7 на около 100 Хил км или за А8 на около 50 Хил. От най новите. Някой има ли впечатление от първо лице от конкретните коли ? И Q8 ми харесва или по скоро на жената, но цената му все още е висока и Трябва да чакам. Имтересува ме по скоро новото А8 защото са все още редки и не познавам никой с такава, който да даде инфо. Най- лесно е да се каже: много са яки взимай. Все пак са топ моделите на марката. Но всеки модел си има недостатъци. Като цяло искам да провокирам дебат по темата Сув срещу лимо. Иначе колата ще се кара 90 % извънградско с доста газ. Имам малка градска кола.
  10. Да обновя малко темата това е от днес въпросът тук е да го махам или има шанс с почистване на машина. Веднъж вече го чистиха и не изкара много. Колата е на 273 Хил. 3.0 от 2010
  11. Тая бутилка не знам дали и за 200 км ще стигне
  12. Колеги оправихте ли си кутиите. Моята я правих преди 80 000 км. И сега пак се прецака и вече не знам къде да я правя. Обмислям ритуално фа я запаля като факла. А другата седмица щях да я продавам и да взимам q7
  13. колега отстрани ли проблема ?
  14. Именно цената е малко стряскаща, но сравнено с други аналогични екземпляри си е нормална. Явно по толкова си вървят. Питах за автомата, защото сегашната ми кола е с чип и с-троник и е 315 коня. Веднага след чипа се прееба автомата и за това . Мисля че зф са здрави обаче. Все пак цената е с ДДС, което малко смекчава нещат
  15. Типтроник ли е или с-троник ?