Jump to content

спешно странен боботещ звук audi a6 2,5tdi v6


Kanazirski

Recommended Posts

пуши бяло и мирише на гадно  ще и бутна аванса малко напред да видя как ще е и може и да се окаже че някои повдигач не си върши работата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 204
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Напълно е възможно да е масълце. Ако мирише лютиво та чак нагарча, нафтата има по сладникав и тежък мирис. За повдигач, ако не държи масло трябва да причуква на студено като клапан, докато го напълни.Между другото, не си сменял гумички на клапани. Има теоритична възможност да се стича малко масло на угасен мотор по клапана... и после да отиде направо в горивната камера. Всяко палене на студено ще продимява, но няма да има друго отражение(прекъсване или твърда работа)

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесва... звучи на уморено. Все пак мръдни аванса да е сигурно, че е достатъчен(въпреки, че се чува достатъчно).Ако свещите и дюзите са наред, премери компресията.За дюзите само стенд и почистване. Дано ако е от тях да мине само с това. При мен беше същата работа преди ремонта, имах три изгоряли свещи нередовни дюзи и блокиращ авансатор. Направих всичко на куп за да не си играя да търся от кое точно е. Даже на моменти отказваше въобще да пали. Тука се чува как брои цилиндри и пуши, значи не достига температура или компресия за да се постигне самовъзпламиняване. Има малко бял пушек при самото палене, ако са дюзи ще го има и после докато се нагреят при теб изчезва веднага.Пробвай внимателно да отвиеш подгревните свещи( че се късат) хем ще ги провериш директно с кабел на акумулатора. А в отвора се навива накрайник за мерене на компресията.

Аванса по посока на въртенето, за да дадеш. И си прави белези с нещо остро за да знаеш какво въртиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моята като я запаля сутрин и изкарва пара през ауспусите... но доста дълго време. Несъм и махал катализаторите още ( все не остава време ) Нормално ли е това? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам твоята как върти докато запали се успокоих за моята :)))) Тя се зачудва за 2-3 секунди и пали веднага.Подгрявам я два пъти.Сега слезнах,защото след малко ще излизам и я подгрях нарочно 4 пъти.Запали от ряз.Мисля да взема да сменя свещите,но пък майстора ми ги мери с мултицет и каза,че работят.Аз доколкото знам най-сигурния начин за проверка е чрез сваляне.Аз като запала нямам никакви пушеци първите 20-30 секунди,после пуши сивкаво-бяло докато позагрее и край.Масло от смяна до смяна на 10к отива от най-горна граница на щеката до към средата някъде между минимум и максимум.

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сте си купили варели... Това с извинение и по повод последния пост.

Писна ми да виждам умрели душегуби, покрай разни дейности се срещам с такива коли и не ми стига фантазията с какъв акъл хората купуват варели, след около 3 пъти произнесено финално техническо заключение за смърт на мотора.

Не е толкова лош ДВГ, ама до към 500к поне... Оня ден сменях фис на един, то фаровете отпред не се вижда през пвц-то, кожата вътре съдрана. чашкодържателите стърчат, не се прибират, всичко разглобявано и преправяно, абеее... смрад. Неудобно ми бе да попитам заради кое точно е купена тази кола и си преглътнах погнусата да си свърша работата.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моята като я запаля сутрин и изкарва пара през ауспусите... но доста дълго време. Несъм и махал катализаторите още ( все не остава време ) Нормално ли е това?

Ами какво искаш да изкарва банички и кисело мляко? Щом пали нормално и не смърди...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сте си купили варели... Това с извинение и по повод последния пост.

Писна ми да виждам умрели душегуби, покрай разни дейности се срещам с такива коли и не ми стига фантазията с какъв акъл хората купуват варели, след около 3 пъти произнесено финално техническо заключение за смърт на мотора.

Не е толкова лош ДВГ, ама до към 500к поне... Оня ден сменях фис на един, то фаровете отпред не се вижда през пвц-то, кожата вътре съдрана. чашкодържателите стърчат, не се прибират, всичко разглобявано и преправяно, абеее... смрад. Неудобно ми бе да попитам заради кое точно е купена тази кола и си преглътнах погнусата да си свърша работата.

ами не всеки има пари за лъскава карета колега докато върви 1 кола неможеш да я наречеш варел или гробница
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив... когато спре е паметник. Щом се движи е всичко останало. И аз бях горд собственик на паметник цели Пет месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не всеки има пари за лъскава карета колега докато върви 1 кола неможеш да я наречеш варел или гробница

Докато върви, тая кола може да е гробница и да загроби някой друг, поради неизправни спирачки, или неработещ АБС да речем. Не говоря за лъскава карета, а малко от малко подбор и умисъл при закупуването на автомобил. Няма как да е твърде евтин с много екстри и коне, а ако е така, бъди готов да си ги заслужиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях С пасат б5 комби 1.9тди 110 но реших че аудито е моята кола намерих я на далавера 2000лв и си я стягам малко помалко

Е моята след смяна на 4 диска и накладки спирачките са убиец и с блокировките е супер само проблем с валовете имам и повдигачите и кобилиците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа студ е вън утре ся ме мързи ама ся като си загреее колата е бегачка но първите няколко минути не и се работи и тва си е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми е жал моята да я мъча така :) Грижа си се за нея както трябва и тя ми се отблагодарява подобаващо поне за момента :) Редовни профилактични прегледи и те така :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жал ли..

Та да не ме душежалеше 5месеца животното. ДушеЗОБ и това е. Е рядко стига до 4300 ,но педала редовно е в пода на доускорение.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен изключително рядко преминава 3200-3500 оборота.За две години само два пъти е ходила до към 4500 :) Нормално до към 2400-2600 я карам и то на магистрала с скорост 140-160 км. :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има значи и такива хора..

Не било само приказки. Пожелавам ти дълго да и се радваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...