Kanazirski Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 пуши бяло и мирише на гадно ще и бутна аванса малко напред да видя как ще е и може и да се окаже че някои повдигач не си върши работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borsuka Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 бялото е като на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 (Редактирано) Напълно е възможно да е масълце. Ако мирише лютиво та чак нагарча, нафтата има по сладникав и тежък мирис. За повдигач, ако не държи масло трябва да причуква на студено като клапан, докато го напълни.Между другото, не си сменял гумички на клапани. Има теоритична възможност да се стича малко масло на угасен мотор по клапана... и после да отиде направо в горивната камера. Всяко палене на студено ще продимява, но няма да има друго отражение(прекъсване или твърда работа) Редактирано 19 Декември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 http://vbox7.com/play:e570e4b4bb&start=14 ето клипа ами утре ще видя свещите пак и ще и бутна аванса но накъде на дясно или наляво с 1 мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Не ми харесва... звучи на уморено. Все пак мръдни аванса да е сигурно, че е достатъчен(въпреки, че се чува достатъчно).Ако свещите и дюзите са наред, премери компресията.За дюзите само стенд и почистване. Дано ако е от тях да мине само с това. При мен беше същата работа преди ремонта, имах три изгоряли свещи нередовни дюзи и блокиращ авансатор. Направих всичко на куп за да не си играя да търся от кое точно е. Даже на моменти отказваше въобще да пали. Тука се чува как брои цилиндри и пуши, значи не достига температура или компресия за да се постигне самовъзпламиняване. Има малко бял пушек при самото палене, ако са дюзи ще го има и после докато се нагреят при теб изчезва веднага.Пробвай внимателно да отвиеш подгревните свещи( че се късат) хем ще ги провериш директно с кабел на акумулатора. А в отвора се навива накрайник за мерене на компресията. Аванса по посока на въртенето, за да дадеш. И си прави белези с нещо остро за да знаеш какво въртиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 утре я почвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 А моята като я запаля сутрин и изкарва пара през ауспусите... но доста дълго време. Несъм и махал катализаторите още ( все не остава време ) Нормално ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Като гледам твоята как върти докато запали се успокоих за моята ))) Тя се зачудва за 2-3 секунди и пали веднага.Подгрявам я два пъти.Сега слезнах,защото след малко ще излизам и я подгрях нарочно 4 пъти.Запали от ряз.Мисля да взема да сменя свещите,но пък майстора ми ги мери с мултицет и каза,че работят.Аз доколкото знам най-сигурния начин за проверка е чрез сваляне.Аз като запала нямам никакви пушеци първите 20-30 секунди,после пуши сивкаво-бяло докато позагрее и край.Масло от смяна до смяна на 10к отива от най-горна граница на щеката до към средата някъде между минимум и максимум.Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 явно да караш ауди е изкуство и получаваш най-висока степен господар на гайчния ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 (Редактирано) Като сте си купили варели... Това с извинение и по повод последния пост.Писна ми да виждам умрели душегуби, покрай разни дейности се срещам с такива коли и не ми стига фантазията с какъв акъл хората купуват варели, след около 3 пъти произнесено финално техническо заключение за смърт на мотора.Не е толкова лош ДВГ, ама до към 500к поне... Оня ден сменях фис на един, то фаровете отпред не се вижда през пвц-то, кожата вътре съдрана. чашкодържателите стърчат, не се прибират, всичко разглобявано и преправяно, абеее... смрад. Неудобно ми бе да попитам заради кое точно е купена тази кола и си преглътнах погнусата да си свърша работата. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 А моята като я запаля сутрин и изкарва пара през ауспусите... но доста дълго време. Несъм и махал катализаторите още ( все не остава време ) Нормално ли е това?Ами какво искаш да изкарва банички и кисело мляко? Щом пали нормално и не смърди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Абе не е от здравите мотори, няма какво да си кривим душата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 20 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Като сте си купили варели... Това с извинение и по повод последния пост.Писна ми да виждам умрели душегуби, покрай разни дейности се срещам с такива коли и не ми стига фантазията с какъв акъл хората купуват варели, след около 3 пъти произнесено финално техническо заключение за смърт на мотора.Не е толкова лош ДВГ, ама до към 500к поне... Оня ден сменях фис на един, то фаровете отпред не се вижда през пвц-то, кожата вътре съдрана. чашкодържателите стърчат, не се прибират, всичко разглобявано и преправяно, абеее... смрад. Неудобно ми бе да попитам заради кое точно е купена тази кола и си преглътнах погнусата да си свърша работата. ами не всеки има пари за лъскава карета колега докато върви 1 кола неможеш да я наречеш варел или гробница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Напротив... когато спре е паметник. Щом се движи е всичко останало. И аз бях горд собственик на паметник цели Пет месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 20 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Аз само 2 двна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 ами не всеки има пари за лъскава карета колега докато върви 1 кола неможеш да я наречеш варел или гробницаДокато върви, тая кола може да е гробница и да загроби някой друг, поради неизправни спирачки, или неработещ АБС да речем. Не говоря за лъскава карета, а малко от малко подбор и умисъл при закупуването на автомобил. Няма как да е твърде евтин с много екстри и коне, а ако е така, бъди готов да си ги заслужиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 20 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Бях С пасат б5 комби 1.9тди 110 но реших че аудито е моята кола намерих я на далавера 2000лв и си я стягам малко помалко Е моята след смяна на 4 диска и накладки спирачките са убиец и с блокировките е супер само проблем с валовете имам и повдигачите и кобилиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Айде оди мести центровката, че се стъмни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 20 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 аааа студ е вън утре ся ме мързи ама ся като си загреее колата е бегачка но първите няколко минути не и се работи и тва си е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 https://m.youtube.com/watch?v=z2y-EgVqllM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 20 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 а аз си мисля че моята звучи зле а аз си мисля че моята звучи зле така през зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Мен ми е жал моята да я мъча така Грижа си се за нея както трябва и тя ми се отблагодарява подобаващо поне за момента Редовни профилактични прегледи и те така Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 (Редактирано) Жал ли..Та да не ме душежалеше 5месеца животното. ДушеЗОБ и това е. Е рядко стига до 4300 ,но педала редовно е в пода на доускорение. Редактирано 20 Декември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 При мен изключително рядко преминава 3200-3500 оборота.За две години само два пъти е ходила до към 4500 Нормално до към 2400-2600 я карам и то на магистрала с скорост 140-160 км. Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Има значи и такива хора..Не било само приказки. Пожелавам ти дълго да и се радваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване