boboweb Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Колеги прав ли съм като си мисля че разликата между двата двигателя е единствено във софтуера на ECUто ? Имам пред вид: BKN 204к.сиASB 233к.с И евентуално след ремап двата двигателя ще покажат еднакъв краен резултат като мощност ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Дюзите са еднакви,турбината също ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Не съм сигурен, дюзите и турбината ги дават с различни номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Нито дюзи ни турбо е еднакво аз съм карал ASB та поне знам щото съм сменял турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 8 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 (Редактирано) Колеги турбината (ККК / BorgWarner BV50), дюзите , блока с буталата биелите и главите с валовете и клапаните са идентични и са с абсолютно еднакви номера по VAG ! Това лесно може да го провери всеки в ETKA за 2 минути. Така че моля колеги които не са запознати и не знаят за какво точно говорят да не спамят глупости в темата . ETKA Редактирано 8 Ноември 2015 от boboweb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 (Редактирано) В ЕТКА та и на Б5 ги давят еднакви турбините - К 03, но на практика на фейса са К 03-029, а на преди фейса К 03-005. След като си наясно защо питаш?Колегите, които са ти отговорили обикновено знаят каво пишат и са доста наясно с нещата. Поне моето мнение за тях е такова. Редактирано 8 Ноември 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 В ЕТКА та и на Б5 ги давят еднакви турбинитеНе ги дават еднакви. Имат си различни номера за различните мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 10 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 (Редактирано) Благодаря на колегата Wizi за това че отново отключи темата ! Моля колеги които могат да споделят личен опит по въпроса някой може ли да даде инфо или дино графики след ремап на тези двигатели ? Според инфото което аз намирам и двата двигателя след ремап отиват на около 270кс +- 10к.с на вала . Редактирано 10 Ноември 2015 от boboweb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 Така излиза,горе-долу:-http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=10325&Itemid=3-http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=10894&Itemid=3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 10 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 Еми да на хартия след ремап излизат еднакви което има логка след като "железата" са еднакви Въпроса ми е по-скоро на практика как стоят нещата към колеги които са мерили на дино след ремап . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване