yavor20v Публикувано 29 Април 2019 Доклад Share Публикувано 29 Април 2019 да, кажете некой дето го е оправил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 29 Април 2019 Доклад Share Публикувано 29 Април 2019 Пълно мълчание.. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 30 Април 2019 Доклад Share Публикувано 30 Април 2019 аре ве, не питаме числата от тотото??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 30 Април 2019 Доклад Share Публикувано 30 Април 2019 да ти докарам мойта да я видиш освен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 Тия мотори имат много маркучлета, вероятно нещо някъде е спукано или недобре поставено. При добра настройка на газта никога не пали чека.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Кажете някой доктор в София де.Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 D-Bros, дали някой има опит с тях. Чувал съм, че работят добре и имат необходимия опит и техника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 17 Май 2019 Доклад Share Публикувано 17 Май 2019 Мисля, че имат и машина за пушек, реално може да го вкарат в системата и веднага да видят от къде има пропукано/скъсано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 17 Май 2019 Доклад Share Публикувано 17 Май 2019 Аз сам си направих приспособление за пушек/дим. Струва ми 2 лева за прозрачен маркуч. Мога да пусна и клип, на който се вижда от къде излиза пушека. По принцип когато мотора смуче неотчетен въздух, това ще се види на трима или първите клетки на двете глави. Най-големия вакуум е на място или затворен дросел. При отваряне на дросела пада вакуума и оттам смученето на въздух става незначително. Да речем , че има цепка някъде след дебиломера. Дългия трим ще е положителен, но да речем ще е +3,4,5, докато късия ще е с бая положителни стойности. Ако има някъде малък пропуск, той ще се отрази на трима в движение, а не на този на място. Малка дупка, дърпа малко въздух на място, колкото и да е голям вакуума, обаче в движение пада вакуума , но пък много по-дълго време го дърпа тоя въздух. Освен това при равно каране, когато всъщност се гледат показанията на сондите, този мотор върви с малко отворен дросел. Не съм гледал проценти, но така или иначе вакуума е по-скоро по-близо до вакуума на място. Т.е. е сравнително голям и от там продължителното каране и успява да натрупа грешка за бедна смес в движение. То и за това, като се нулират тримовете, после трявбат 100-200 може и повече км докато светне чека пак. Освен това на колите с газ и махнати катализатори и не изключени задни сонди, пак ще има чек за бедни смеси или тримове в +10. Задните сонди изобщо не са само за екология. И...ДА при бедни смеси колата гори повече. Learned value е отговорна за това. За да е 14.7:1 сместа, при наличието на повече кислород при предните содни, които се водят AFR, а задните се водят кислороден датчик, копма кара дюзите да отварят по-често и да пръскат повече гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 освен да идвам да я опушиш мойта кола? грешката ми е един катализатор и EVAP purge valve , който смених с нов и пак е същото.... Вальо (VBI) ме светна докато още пушех да духна на едно място, ама нищо не стана....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 EVAP-а принципно работи, пуска бензиновите пАри при ниски обороти на двигателя. Има филтър, който се запушва с времето и от там записва грешка incorect flow. Разбира се грешката може и да е заради проблем със самия клапан(механичен или електрически проблем). Ако го пуснеш в тестов режим т.е. да "цъка" и дръпнеш с уста като от цигара, трябва да засмучеш бензинови пАри. Което ще рече, че си бачка клапана. Т'ва като е на колата сложен. До тук добре, но колко са тези пАри...не е ясно. Canister филтъра ако е запушен, пак ще пуска но няма да е достатъчно. Системата е така направена, че ако има малък или голям пропуск на пАри, то ще запише грешка точно за малък или голям пропуск. Не само пропуск. Обаче за потока....не е точно така. Освен това бензиновите пАри трябва малко от малко да са натрупани и когато ги "поиска" компа (според горивната карта) тогава да ги пуска. Обаче какво се случва, когато колата е на газ и се плискат 10-тина литра бензин през повечето време в резервоара...Canister филтъра може да се разбере дали не е запушен, като се свали. Като нов е лек и е тежък, като е "запушен". В крайна сметка според мен, EVAP грижите не са кой знае какъв проблем. Затова пАрите са нужни на ниски обороти, а не на високи или под товар. Колата, като е на газ и има катализатори то със сигурност няма да запише грешка за ефективността им, както го прави при коли с махнати катализатори. Според мен трябва да видиш и как работи задната сонда на този катализатор. Предните, като са широколентови на ВАГ групата показват грубо 1.5V(1.48-1.52V). При други марки стойностите са други. Задните обаче са теснолентови и си показват 0.2 до 0.9, ако са ОК. При затоплени сонди разбира се 350+ градуса. Та виж, как е тази сонда. За бедните смеси, трябва да се види на 32-ри канал кога е бедна. На ниски обороти(1-ва и 3-та клетка) или в движение (2-ра и 4-та клетка). Предполагам на повечето са им записани грешки за бедни смеси на тримовете в движение ? Ако нямат катализатори съм почти убеден, че е само от задните сонди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 имам катализатори, грешката е неефективност на единия и 1ва сонда отворена верига + евапа, за който споменах и за който нищо не разбрах от написаното, ама .... ни къде е тоя филтър, ни какво да направя..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Canister филтъра се намира под купето. Някъде назад, в смисъл към задните гуми. На различните коли А8/А6 е различен по форма и размер. Мисля, че и мястото му е различно. Голямо черно пластмасово тяло с размери приблизително 15х20х20 см. Доста измислени са размерите, но поне за представа какво се търси. Като е пълен е доста тежък. Това е свързано само с EVAP грешки. Вдигат на подемник и го свалят, ако тежи така доста за обема му, значи е пълен/позапушен и има incorect flow. Но това не те бърка чак толкова...разбира се ако искаш всичко да е "ток"...тогава е проблем. Кажи каква е грешката с EVAP-a... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 (Редактирано) Преди 4 часа, yavor20v написа: имам катализатори, грешката е неефективност на единия и 1ва сонда отворена верига + евапа, за който споменах и за който нищо не разбрах от написаното, ама .... ни къде е тоя филтър, ни какво да направя..? Първа сонда ? B1/S1(B2/S1) ? Те са преди катализаторите и имат отношение за сместа, но не и за катализаторите. Редактирано 19 Май 2019 от kurty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 да, преди катализатора явно катализаторът е фитка, тая седмица ше сменя въпросната сонда иначе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 (Редактирано) Като смениш предната сонда....си мисля, че ще изчезне и грешката за катализатора. Според мен нищо му няма. Сподели, като я сменят или открият някой прекъснат кабел. Мисля си нещо за комбинацията от работещ катализатор и неработеща предна сонда. Редактирано 19 Май 2019 от kurty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 24 Май 2019 Доклад Share Публикувано 24 Май 2019 На 5/19/2019 at 19:38, yavor20v написа: да, преди катализатора явно катализаторът е фитка, тая седмица ше сменя въпросната сонда иначе Смени ли сондата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 24 Май 2019 Доклад Share Публикувано 24 Май 2019 Още не, нямах време тия дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване