Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И какво ви е мнението в крайна сметка ,да се прави ли адаптация(понеже мислех да правя такава)или за по сигурно да не се прави?!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъп въпрос - има ли някакъв начин, по който по снимки на колата да разбера дали е с въздушно окачване или не? При туарега например имат една допълнителна врътка, ако е, а ако го няма, на мястото на врътката е дупка.

Също така каква е разликата между комфорта на въздушното и пружините, както и разликата в поддръжката, и от части здравината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клякаш отзад и ако виси леко една продълговата кора зад задният мост е с въздушно - това е компресора. Също така менюто на drive select в горният ляв ъгъл трябва да има Raise или Lower.

Според мен за такъв клас кола е задължителна екстра. Освен комфорта или спортното поведение, което е избираемо, огромен плюс е стойката на колата. Няма значение дали е на повече километри и е клекнала от някъде заради пружините или пък ако я натовариш или качиш хора както ляга. При въздушното винаги си е с една стойка.

Поддръжката е много по-скъпа. Предните амортисьори са заедно с възглавниците и ако разтропа примерно амортисьора сменяш всичко. Отзад са отделни и много често попадам на коли със заминали амортисьори, а те са над 1000лв./бр. Чувам 1-2 места, че ги правят успешно на едно място, но лично не съм тествал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли тая кора кооооолко малоумно е направена :stupid: Взех си нова от Порше и тя нова изглеждаше като вече счупена :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/8/2019 at 6:19 PM, FrostNixon said:

Side question:
Този трим сет къде мога да го намеря и каква цена е нормална?

 

trim_set_a6.jpg

 

Ей такъв комплект мога да ти дам перфектен за 300лв. че сега поръчах друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fine Grain Ash се води трима, като го сложа ще пусна снимки, сменя се лесно, само централната се разглобява, но нищо сложно като цяло.

 

fine-ash-grain.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен много. Тая централната лайстна е хваната брутално с 4 щипки като за теглич. По-здраво е хваната от кората под двигателя :D Но и тя се предаде де...

 

IMG_8060.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен много. Тая централната лайстна е хваната брутално с 4 щипки като за теглич. По-здраво е хваната от кората под двигателя [emoji3] Но и тя се предаде де...

 

IMG_8060.jpg

Много добре е станало,чудесно се съчетава с цвета на салона!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме притеснява,значи им пишеш ,и се надяваш да те разберат и да ти пратят нещата на правилното място!

А с пощата ,как е бавят ли се много?!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не хахах то си е сайт като ибей просто полски и ползвам хром транслейта :) има си payu и тн. Трябва малко четене все пак де :) 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията ,ще се разровя и ще попрочета тук там !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с един приятел в щатите, който работи за Бозе. Та тия части за колите са си китайски боклуци брандирани с марката, единствено настройват стойностите. Иначе такива боклучави говорители не може да си купил от магазин на Бозе... смятай за какво пестене говорим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...