Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Реших да последвам така създалата се традиция в нашия форум да се отварят теми съдържащи всякаква информация и въпроси относно даден модел.

Ето сега има и за Audi А6 4G (C7) и А7.

Аз от месец съм с такава А6ца и ще се радвам да си помагаме и разучаваме заедно тези коли. :)

Edited by VBI
Заглавие
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Райно кажи верно човек щото и аз съм замислил сериозно плашат ме коментарите само за качеството на материалите вътре както и супер тъпият проблем с шума от страничните огледала при скорост ти имаш ли такива драми и с кой мотор си?

Link to comment
Share on other sites

Райно кажи верно човек щото и аз съм замислил сериозно плашат ме коментарите само за качеството на материалите вътре както и супер тъпият проблем с шума от страничните огледала при скорост ти имаш ли такива драми и с кой мотор си?

Качеството на материалите е безупречно.Имал съм Б6ци, Б7ца, Б8ци, карал съм Q7, в семейството имаме 4F и мога да ти кажа, че 4G е много по-добре в това отношение.

Относно шума аз съм много капризен и чувствителен на всякакви такива неща.Честно казано нещо такова не съм усетил.И аз четох за тези шумове и доста се ослушвам, но не чувам нищо което да не е в реда на нещата.

Link to comment
Share on other sites

Има инфо за сега че се чуват само при английската версия днес го коментирах с човек от VW в Брентфорд UK...

Това е неговата информация. Както и случаи на тотални откази на Ауди концерт при А6/7,и наистина отново проблем с покритието на отделни елементи по интериора това от клиенти на марката. Същите ги имало и при VW това нормално...

Аз пътувам след месец и ще взема подробна информация за всичко което мога като отзиви на клиенти там

Edited by Misho 82
Link to comment
Share on other sites

Да попитам :

 

Когато сменях гумите Октомври не намерих крик и място за крика в багажника ,

че се наложи да взимам от 4F-ката.

 

Порових из нета но , не намерих инфо .

 

Та въпроса ми е има ли крик този модел ?  :eusa_think:  :redface: 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Да, темата е повече от уместна, дано станем повече, та да си помагаме.

Аз съм в съвсем пресен, и след изчитане на грешките, отбелязвам 2 в модул 5F, които не са ми ясни, а са отскоро:

Прилагам ги във файла 4G.txt

 

Моля някой по-запознат да даде предположение.

 

 

 

 

 

4G.txt

Link to comment
Share on other sites

3.0 ТДИ не е би турбо, кутията е S tronic.

Много исках 3.0 TFSI ама не можа да изпадне нещо на много малко километри.

Link to comment
Share on other sites

То понеже километрите са най-важното, като имаш собствен сервиз и вземаш оригинални части на половин цена...

Райно, Райно не ти давам и 6 месеца с тоя трактор, след като знаеш какво искаш...

Link to comment
Share on other sites

За мен са най-важното, всичко е различно при колата на малко километри. Честно казано ме кефи, очаквах да не й се радвам толкова.

Това със сервиза е грешно схващане. Ако си правя личния автомобил там и то

често отнемам време на механик, заемам крик и така прецаквам клиенти и целия график и обещани срокове отиват на кино. :)

Link to comment
Share on other sites

За сервиза е така, но за километрите сам знаеш, че има коли и коли...150-200к на магистрала за година-две е едно, а 5+год и на 50к е съвсем друго, хеле пък в БГ.Виждал си повече коли от повечето тук, та си наясно, за какво става дума. Имам предвид, че ако това ти е определящия критерии за кола 2-ра употреба вероятността да е грешен е доста голяма...

Link to comment
Share on other sites

Димо, те са низ от фактори. Държах да е quattro, 6 цилиндров мотор, много екстри и малко километри, цената също дойде много по-добра от очакваното. Върната е от оперативен лизинг, карал я е изпълнителният директор на Нестле, купена от Порше и поддържана само там.

Смятам да я покарам до 100 000км., живот и здраве и после да се метна на някоя Sка, като S7 си ми е най на сърце. :)

Лошото е, че по моите критерии за екстри, километри и произход 3.0TFSI има само в Германия. Изборът е малък, а цените високи, не че не си заслужават парите, просто на мен не ми е неограничен бюджета. Иначе хубава 3.0TFSI до 70 тина хиляди километра е 35 000евро, с докарване, застраховки, нещо да посменя и хоп 75-77 000лв., които ги нямааам :)

Link to comment
Share on other sites

Мерси, колега, ако е часовника, в момента е ок и няма да пипам.

Някой помни ли как се махаше защитата срещу възпроизвеждане на видео по време на движение?

Правил съм го на предната кола, ама беше преди 3 години...

Link to comment
Share on other sites

И сега колко е проблемна 4G спрямо 4F? Има ли някакви детски болежки? S-tronic как е спрямо типтроника? Аз от няколко месеца се мятам м/у 4F и 4G и колкото го гледам 4G все по-грозен ми става. Особенно с централната конзола. От всичкото на 4G най-харесвам таблото. Просто ако 4F беше с таблото на 4G....Как е качеството на материалите при 4G спрямо 4F?

Link to comment
Share on other sites

Нямат много място за сравнение ZF6 и DL501 ...Единствената причина да предпочетеш ~10 години по-старата технологично 4F е по-ниската цена за придобиване.

Link to comment
Share on other sites

Влади, не зная какви точно заглеждаш, ама ако са някои постни базовици с онея тънки гуми - и на мен те ми грознеят...  А иначе интериора е далеч по-добър от 4Ф, дори базовиците. Аз заглеждам само битурбото (чувам че носило много на тунинг).... ама още държат цена.

Edited by zhelyazA6
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...