Jump to content

Колеги имам въпрос за 2.5 TDI 163к.с или 180 к.с


Recommended Posts

Колеги здравейте, искам да си купя А4 ка В6, но повечето от колите,които ми хващат погледа  са с мотори 2.5 163 и 180 кс. Знам ,че 1.9 дизел  са добри,но не съм сигурен за 2.5. Помня,че от тези 150 коня 2.5 много колеги ревяха интересува ме  новите 163 и 180 кс. и те ли са тояги и какъв разход дават горе доло? Много скъпа ли им е подръжката и т.н. Всичко, което споделите ще е от полза.Благодаря!!!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си имал дизел до сега .... това не е твоята кола.

Не е икономична 12-15 градско 9-12 извънградско, не е бърза, (според някои)  Но на мен си ми харесва. За парите си получаваш помпа за ремонт  300-700лв. ангренаж за ремонт 1000лв. евентуално течаща рейка 200-300лв ремонт.  Ако е таляно може да уцелиш с добра ходова част, ако е карана тук може и да се ръсиш и там.  Фарове за ремонт 300лв.

Ако си любител на дизела, търсиш нещо евтино, което да съживиш това е твоята кола. 

Търси кола след 2002-2003год. с код на мотора започващ с буква B.

За да не хвърщиш и там хилядарка за кобилици и валове.

  Избягвай мултитроник, ако е типтроник... пробвай за меко включване на място през всички скорости и по време на движение

Евтина за закупуване, после си взима това, което и се полага.

 Повтарям: Ако не си карал до сега дизел.... това не е автомобил за теб... ще те съдере от незначителни проблеми, за който представа си нямаш колко лесно се отстраняват.... но трудно се намират.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се кара A4/B6/ на предно-163 к.с.,ако искаш quattro-180 к.с.,това за 2.5TDI V6,155 к.с. не ти трябва,150 к.с. при тоя модел A4-ка няма.

Колегата правилно ти казва-търси с код на мотора започващ с В.

Избягвай мултитроник автоматична кутия-монтира се само при предно задвижване.

Има писано много за този вид мотор на ВАГ.

 

https://da.wikipedia.org/wiki/Audi_A4_B6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах Б6 163к 2004г на предно.Останах супер доволен от него.Още ме е яд че го продадох.Освен съединител и маховик за 50000км друго не съм сменил.За разхода градско повече от 10 не ми е качвало,извънградско при нормално каране е 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука може да си прав, аз говорех за а6...автомат, куатро. При а4, ръчка предно, би трябвало да е доста по-надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите,които сте ми написали колеги! Проблемът е следния,карал съм дизел едно време опелче. От доста време карам една В4 АВК,която ме слушаше, но както всичко си има край така и тя започна  да издиша в най неподходящият момент.И понеже от няколко месеца живея във Франция а колата започна да се предава трябва да я сменя.Та мисълта ми е мога да купя кола,която не е влизала в България но все още не разполагам с голям бюджет и  чувам от тук от там,че тези мотори били проблемни течало много масло то тях давали разни други дефекти и т.н. За това питам, защото се старая в момента да закърпя положението някак докато дойдат по добри дни! Плюс това тук се кара по скоро смесено извън градско с някои задръствания.За тези какво ще кажете: 163 e BCZ, BDG, BFC  става дума за нещо 2003-2004г.

Редактирано от odzhakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тече масло от старите модификации с мембрана на филтъра на картерните газове, при по-новите, за които питаш този проблем го няма.

 Щом си имал дизел, ако си си го поддържал(филтри, маркучи, свещи...) няма  да те уплаши. Но го има фактора късмет.... При ГНП vp44 смъртта е  моментална. поинтересувай се  по тамошно(френско) дали има кой да ти я ремонтира и на какви пари за да имаш представа дали да кажеш ХОП.

Ангренажа, е доста скъп като консуматив и сложен за ремонт от сам човек  сблъскващ се с 4 ремъка 7 ролки и палец, амортисьор и 4 обтегача.

 Ако не се захванеш ти с обслужването, трябва да заплатиш и труда на сервиз. Цените , които съм ти дал  са само за части без труд.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм много доволен от моето 2.5 тди, супер надеждна кола е!!! 3 години никакви проблеми. Разхода ми на(аллроад) автомат куатро е 7.8 на дълго, 11.5 градско , като се има предвид че съм от Горна Оряховица и градското не е  както в по големите градове. Имам приятел със Б6 2.5 тди 163к.с. купи я преди около 8 години от Германия. На връщане хвърли турбо в Сърбия, позвънял на някакъв майстор и той му казал карай няма проблеми. Мина 100 метра и бум маслен удар, мотора станал леща... криви биели, клапаните се срещнали с буталата ;) тогава ремонта му излезе 5000лв с пълното обслужване което си заслужаваше защото цената на колата тогава беше над 30к лв. На скоро си говорихме и от тогава до сега е изминал около 800 000км без никакви аварии, само 2 алтернатора е сменил ;) неговия разход е доста под моя, на дълго около 6 но не и под 6 , градско 8,5-9л/100км което си е супер (колата е ръчка ,предно). Преди 2 години я е ремапнал върви много добре , върви като 3.0 204к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ако трябва да съм откровен се чудя по на сърце ми е Аудито, но бих взел и БМВ 320 д. 150к.с. Казват и за тях,че си стрували като здравина! Добре де като оставим на страна късмета има ли нещо по което да си предвидим бъдещи проблеми по време на оглед?

Редактирано от odzhakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да уточня нещо,за мен състезанията не са водещи не по този критерии търся кола.Колата предпочитам да не се чупи много и да е с приличен разход както на гориво така и за подръжка.

Редактирано от odzhakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам 2.5 на B7 и искам да ти кажа че по безпроблемна кола не съм имал (а аз съм имал много и повечето аудита).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, избягвай код на мотор BFC!, започва с B но е със старите глави и валове.

Лятото таман да се начудя на едно такова C5 комби на реални 165000 км и го отнесоха.Беше на предно 163к.с.Възможно най-икономичния вариант.

Колата беше изключителна.Всичко си беше на място.Провериха ми я в Порше тук и се оказа, че миналата година последно е влизала в официален сервиз на 160000км.Вътре беше направо нова.

Та както се чудя и си гледам снимките дето си бях направил на лепенки и т.н. вглеждам се в кода на мотора и студена пот ме избива - мотора е BFC, а не BCZ(който е с новия модел глави и .тн.) и супер много ми докривя.

През капачката на маслото се виждаха вече тънките ивици по валовете.Иначе , аванси-маванси, всичко беше топ.За първи път видях кола с корекция на дюзи до -/+ 0.15-0.20.Мотора работеше супер равно.

И въпреки това си викам ще я взема, ако трябва и глави ще се сменят от новия модел ама ще стане мотор.Обаче я отнесоха.Намалиха я от 5500 на 5000 и отлетя.До ден днешен се сещам и още ме е яд.

Лошото е, че някак си не върви за конете си, както и бях прочел тука.Пробвах подобно перфектно Ауди А6 Ц5 комби от частна обява.

На 5-та на около 1800-2000 оборота като си, и му дадеш газ нищо не се случва.След 2600-2700 вече идва живец.

Миналата седмица взех Пасат 1.9 131 6 скорости, та по-добре върви, но чувството на 6-така е супер, просто е друга работа.

Редактирано от wasteland_TD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...