Jump to content

Трудно палене сутрин


sahonik

Recommended Posts

Колата е А4 В5  1.8  ADR  125 к.с. Сутрин или когато е напълно изстинал двигателя се получава следното: завъртам ключа пали стрелката на оборотомера стига до 1000 оборота и веднага почва да пада на 500 - 200  100 200 100 и връщам ключа.При второто завъртане пали вдига 1200 оборота работи 8-10 секунди и пак падат оборотите 400 300 500 и се усеща тресене като работа на 2,3 цилиндъра.това трае 5-6 секунди и след това се оправя. След тая драма пали от раз.   

До момента е сменено: температурен датчик   бензиновия филтър, акумулатор, егр клапан,свещите са на 6000 км. NGK BKUR6ET-10 от КОКО, въздушен филтър. Също така беше в сервиз за чистене  на дросел клапа и чистене на грешки с VAG-COM.... и пак същото :eusa_doh: Моля дайте някакви идеи.

Редактирано от sahonik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здрасти и аз имам подобен проблем при първото палене,моята първия път пали и угасва,втория път пали дига оборотите до 1200 и пак гасне,третия път вече си пали нормално.Аз смених дебитомер и проблема си остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз днеска свалих дебитомера, между другото се сваля страшно лесно заедно със се капака на въздушния филтър. От вътре дебитомера е като нов няма и прашинка + това въздушния филтър го сменям редовно. Така,че при мен проблема за съжеление си остава. Моля помогнете вече незнам какво да правя  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебтомер. Имах същия проблем  3 мес. мъка и пет сервиза , смених бенз. помпа , свещи , чистени дюзи   - комп. диагностика не показва проблем  а колата пали от 5 ,6, 7 път . накрая се оказа дебитомер  но трябва  да отговаря на всички цифри и букви на стария

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един вариянт,който реши моя проблем с първото палене. При мен всичко се оправи след пренастройване на газовия инжекцион. Лигиката е,че когато работи с лоши настройки на газ се бъркаха и бензиновите времена и след корекцията вече нямам драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е дебитомера, откачи буксата при първото палене( най вероятно ще набие грешка)Но ще разбереш дали е от него!Ако имаш газова, хубаво е да изгориш колкото може повече стария бензин и сипи пресен(казвам го от личен опит)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един вариянт,който реши моя проблем с първото палене. При мен всичко се оправи след пренастройване на газовия инжекцион. Лигиката е,че когато работи с лоши настройки на газ се бъркаха и бензиновите времена и след корекцията вече нямам драми.

Логиката е че няма логика. Как така ще ти се бъркат бензиновите времена...?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора май всичко е било от лош бензин зареждан от известно време на ....Лукойл.  Тоя Вальо Златев от кой руски военен склад го намери тоя застоял 86 бензин незнам, Много ядове  ми създаде. За втори път зареждам вече на SHELL с Vpower  и колицата започна да си пали от първи път както преди. Ще дам още инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка от не добре работещ дебитомер,много трудно се хваща с диагностика,препоръчвам ти да взем3ш от колега да ти услужи за проба със работещ дебитомер на кола същата като твоята,просто само за проба,така поне ще си сигурен дали там тие проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тогава търси проблема другаде.Основно проблемите със трудно палене или проблеми при паленето са свързани във следните звена на системата и трябва да се търсят във.

1.Свещи и кабели

2.Бубина/Бубини

3.Дросел

4.Дебитомер

5.Неработещи добре дюзи.

6.Ланд-Сонда

7.Инжекцион

8.Вакум маркучи

9.Проблем със горивния филтър

10.Нередовно сменян въздушен филтър

11.Лошо качества на използвания бензен,ако караш само на бензин

12.При коли с газови уредби да се обърне внимание и да се прегледа обстойно самата газова уредба със всичките и компоненти и настройки спрямо бензиновия двигател на самия автомобил да който е предназначена.

13.При коли с турбо да се обърне внимание на работата на турбината и да се ревизира при нужда.

14.Поверка на акумулатор

15.Поверка на генератор

16.Проверка релета,бушони и предпазители.

Може и да съм пропуснал нещо,но това са долу горе насоките на които трябва да се търсят проблемите на принципа на елиминирането съ проверка.Тук не говорим поголовно да се сменя всичко,просто да се проверят тези неща и то съответно от хора,които си разбират от работата и знаят за сово става въпрос.Дано съм бил полезен с моите насоки.

Мислех,че първоначално проблема може да е в дебитомера защото преди съм имал сходен проблем с трудно палене и го реших със смяна на дебитомер,защото моя наистена беше заминал,просто не ставаше,но го смених със Бош а не скитайски,защото китайските са по-евтини и дори закупен нов пак създава проблеми.Чистих превантивно дросела,смених нови свещи и така си реших моя проблем.Покарах известно време със добавка на Бардал 6 в 1 за почистване на цялата горивна система и от тогава несъм имал никакви проблеми със палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след няколко месеца мъки и чудения, подобен проблем с трудното палене на студен двигател се реши със смяна на бензиновия регулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...