Jump to content

RQ: BKD мотор / загуба на антифриз / търсене на патили?


Batstoman

Recommended Posts

Не. Главата се пука от умора на материала. Единственият начин да го предотвратиш ако е речено, че ще стане (а то далеч не е речено за всички BKD!) е да не караш колата. Разбира се това да не я юркаш студена и гасиш моментално след зор в никакъв случай не е излишно като цяло за двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Привет, леко да разкажа какво преживях и само времето ще покаже дали съм се оправил с загубата на антифриза.

Купих я април 2015 и от много работа я регистрирах чак края на май 2015. Истината е, че имам ебаси служебната кола и тази е между другото пред е блока и е за всеки случай - навил съм 5000 км и съм долял  литър антифриз. Отделно два пъти се опитаха да я гепят и седя на два пъти по седмица по сервизите.

Оказа се ,че BKD пукат глави, но всички са чували, но никой не е виждал и правил.

Почнах а обикалям по сервизите и всички единодушно без да са я докоснали ми викат - отваряме двигателя.

На едно място надуваха и мериха изпаренията на антифриза и ми викат - нищо не показва ама ще отваряме.

Накрая един колега ми вика - закарай я при ... да смени ремъците и обслужи и да ти я огледа хубаво.

Речено / сторено - купих, всички видове ролки, ремъци, о пръстени, водна помпа, семеринги, термостат и тн. - абе 1300 лева части и в очакване на присъда.

И започна едно разглабяне и молитви да не се отваря мотора.

Резултата е следният:

Водната помпа в следствие на пренатегнат ремък тече много слабо след като бъде загрян и загасен мотора тогава почва сълзенето и понеже е топъл мотора няма видими следи от течове.

Сигурно цял ден са си играли за да установят от къде изпуска антифриз. Собственика на сервиза ми вика – през един автомобил, който а му докарали тече от водната помпа след пренатягане на ремъка.

 

PS: имах оплакване, че след като е загрял хубаво двигателя и е шофиран при работа на празен ход почва леко да притриса се оказа някакви уплътнения на дюзите – комплекта излиза 60 лева на дюза. Едни тежки специалисти ми разтягаха легенди за дюзи и тн.

 

Съвет от мен – да търси търпелив механик, който да е разглабял много такива автомобили и наблюдава, а не да вика за 2 часа си готов. Оказва се, че пукането е в следствие на кофти работа на дюзите от богата смес и неправилно разпръскване и другото било от загряване и спиране на мотора.

поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже и аз имам А3 с този двигател си мисля ако се спука недай си боже тая глава, няма ли вариант да се сложи обикновена 8в ПД глава ? например от 2.0 тди или 1,9 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенна в смисъл няма го сложния момент с пукане понеже дрънкат 2 пъти по малко клапани, като гледам гарнитурите на 1.9пд и 2.0 пд са доста идентични да не кажа нямат разлика и с правилния ангенаж защо да не стане ? Естествено това са размисли и страсти за неща който съм виждал само на снимка . Това ако е възможен вариант ще го направя още преди да се е спукала моята глава

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, за 3 години и 7-8 месеца  и около 42000км антифриза е спаднал с около един пръст.В началото беше на МАХ , а сега е точно посредата между минимум и максимум .Как ви се струва?Да доливам ли да стане пак на МАХ или да си карам така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цялото това време, да ти спадне с един пръст е повече от естествено. Изобщо не се притеснявай. Аз моя го държа на средата.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Добър Вечер Колеги! Аз също имам проблем с загубата на антифриз(вече отдавна вода). Само, че при мен теча е виден, така си я купех колата преди 2 години. Тогава ми казаха да си купя някаква течност, която била за запушване на дупки. Така и направих, 1 година забравих за тоя проблем до преди 3-4 месеца пак се случи това губене. Аз обаче отново вземах тая зган и така преди 2 дена отново протечи. Мисля,че е радиатор и то с повече от една дупка,защото си капе по цялата дължина на бронята. Искам да ме съветвате дали да тарся някой втора ръка или направо нов и ако е нов към каква марка да се насоча. Колата е 1.9 BKC не е цялата ришетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Аз също съм с проблема закуба на антифриз с БКД двигател.

Просто минах през много голям филм и колата все още чакам да я оправят 

Исках да знам ти дали си решил проблема 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсете Светло Вакарелски!!! Ако е за програмиране Пламен е човека!!!

Къде ли не ходих и какво ли не смених.

При мен се оказа водна помпа, после тройник и накрая кофти разширителен съд. Разширителният съд го смених 2 пъти!!!

Продах автомобила преди 2 седмици - 4 пъти се опитаха да я гепят. Новият собственик е много щастлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...