Sign in to follow this  
sdimitrov94

Турбината не надува 1,8 Т

Recommended Posts

Здравейте колеги, нов съм във форума и доста четох но не открих нищо по моя проблем и реших да се регистрирам. Моят проблем е следният: купих си ауди а4 б6 1,8т бфб мотор (газ-бензин) и махнах катализатора, като след време ми светна чека и проблема беше във втората ламбди сонда. Проблемът беше оправен със софтуерно изолиране на грешката. До тук добре, но отидох да чипирам колата и ми казаха, че турбината надува едва 0,2 бара като това е на бензин. Казах им, че при моята кола се усеща видимо, че колата е много по-пъргава на газ от колкото на бензин (колкото и странно да звучи), но така и не успяха да ми кажат защо на газ върви повече и какъв може да е проблема, за да не надува турбината. Тя е сваляна и гледана и нямаше и най-малък луфт. Моля ако някой има идеи да пише. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Работи в авариен режим,затова не надува.Виж какво показва като грешки на диагностика.

При такива симптоми много рядко проблема е в самото турбо

За начало провери соленоидния клапан N75

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега на диагностиката не дава абсолютно никаква грешка, но ти благодаря ще погледна този клапан :)

Ако някой има други предположения да ги споделя :)

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега аз имам б6 1.8Т и и сложих газ , като натисках малко по-резко и ми светваше чека и влизаше в авариен режим и излизаше като грешка cylinder 1/2/3/4 misfire detect и fuel level trim low като турбината изключваше докат не изтрия грешката и се оказа че е нямало достатъчно налягане от газовата , моята е с чип милтитроник. Ако там всичко е наред май проблема е в клапана шото ми казаха че е место срещан този пробшеч с клапана . Не знам дали съм бил полезен просто споделям при мен как беше . Дано намериш проблема. Успех.

Edited by Ibrahim_buz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно,колата ти е с мап сензор и при такива разминавания в налягането няма как да не запише грешка.

Ако на 0,2 бара ти се струва че върви ,на 1 бар ще ти се струва ,че летиш.

 

Трябва си диагностика в движение,от човек който разбира, явно само с четене на грешки няма да стане

 

Преди софтуерната намеса заради сондата, колата по същия начин ли  вървеше?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да колега даже вървеше по-малко след като махнах катализатора още по-добре тръгна колата..много е странен този проблем казаха ми, че може бензиновата помпа да не качва достатъчно налягане. Обаче ако на бензин ми е 0,2 на газ със сигурност е доста повече, защото колата доста повече върви. Уж ходих при едни от "най-добрите" адлер ауто обаче при по сериозен проблем ти казват ами не знаем ние сме до тук.. и диагностиката беше по време на движение..

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Уцелил си ''най-добрите''.Смени майстора е първото.

 

Виж и на двете горива дали надува до 0,2 или на газ си надува нормално.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега благодаря ти много :) можеш ли да ми кажеш на кой кана да видя колко надува, защото 2ма с ваг не можаха да я хванат само тия в годеч успяха

Share this post


Link to post
Share on other sites

На 115 канал се гледа турбото. В ляво е исканото от компа налягане. В дясно е реално даденото от турбината. Ако вървят горе-долу заедно, значи нямаш проблем. Аз съм момчето със сивата Б6, което беше в Адлер :) Аз ти казах да погледнеш какво е правено по тая кола, защото липсата на PCV клапана, говори, че е пипано и преправяно. На тоя мотор един клапан да изпуска и налягането изчезва някъде по трасето. Смени си и това лепеното, което ти показах (suction jet pump се казва).

Ето тоя клапан, който е ограден на снимката ти липсва: http://www.motor-talk.de/bilder/1-8t-bfb-suv-und-n75-teilenummern-g48355687/gedc1157neu-i205197334.html

Това е линк към ибей за помпичката (това лепеното):

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X058+133+753+D.TRS0&_nkw=058+133+753+D&_sacat=0

Номера по принцип е за моята, но едва ли има разлика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.