tseco Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 АУДИ ОЛРОУД Ц5 2.5ТДИ 2001От както застудя забелязвам че парното ми е слабо,духа топло но не достатъчно,особено като е по студено и вентилатора надуе повече.Сякаш взема въздух и отвън и го смесва с топлия въздух от радиаторчето.Излизаше ми грешка на 2-3 пъти.01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - IntermittentНо след адаптиране на клапите грешката не се появи повече.Разглобих жабката и наблюдавах движението на клапите при адаптирането и си работят добре.Доколкото знам при А6 клапите не са с дунапрен за това не търся проблем там,може и да бъркамТеч от към радиаторчето няма,а във влажните времена бързо и доста се запотяват стъклата,което също ме кара да си мисля че има въздушен поток и отвън.Дали самото радиаторче не е запушено и как мога да разбера.Колата си загрява нормално но парното е слабо-от какво може да е и къде да търся ТОПЛАТА ВОДА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Някакви интервенции по охладителната система правени ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 1 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Не нищо не е пипано,всичко си работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Без да е натиснато копчето за рецирколация, винаги взима въздух от вън. Когато работи компресора от конденза който се получава може да ти изпотява стъклата, при рецирколация на въздуха стъклата винаги се изпотяват. Друга причина за изпотяване само когато вали е прецакана пласмаса под стъклото и от там през филтъра за купето влиза вода. За слабото парно според мен първо провери нивото на антифриза, наличие на въздух в радиатора на парното и последно за запушване на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 1 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Нивото на антифриза е в нормата от както имам колата,слабото парно също от както имам колата,загрява си нормално.Ако проблема е в радиаторчето,как да процедирам по отпушване и обезвъздушаването му.Клапата за топло студено къде се намира,днес като разглобих под жабката видях общо 4 клапи които си работят,както споменах,грешки няма но парното е слабо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Пробвай от маркучита ,които отиват към парното. Разкачаш и с маркуч пускаш вода обратно на движението на водата в радиатора. Тръбичките на радиатора са сравнително големи но вътре в тях има спирали ,които може да са запушени със сякакви отлагания в системата. За това трябва да пробваш по обратния път да ги изкараш. Това е най- безболезния начин, другото вече е сваляне на цялото табло за да се стигне до парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 За смяна на радиаторче мисля, че не е необходимо да се маха таблото. Би трябвало да се разкача от тръбите и да излиза от към шофьора.Да няма проблем с клапите топло студено - те са две. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 1 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Къде са проклетите клапи,все си мисля че е от тях,понеже когато степента на вентилатора е по ниска лъха топло,на по високи степени обаче сякаш взема и студен въздух и не смогва.Клапите при моя модел с дунапрен ли са или са пластмасови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 (Редактирано) По-скоро през радиаторчето минава малко флуид и изстива от скоростта на въздуха...Може да е запушено радиаторчето.За да не го разглобяваш. откачи двата маркуча към него и ги надуй с маркуч от чешмата със силна струя.. Редактирано 1 Декември 2015 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Шанса и двете клапи да са заминали е малко вероятен. При повреда в едната то от едната страна ще духа топло от другата студено. След вентилатора първите клапи са за топло и студено. Те насочват въздуха дали да мине през радиатора да се затопли или минава дитекно вътре. Дори въздуха да е -20 през радиатора пак трябва да излиза горещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 1 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Значи стигаме до извода-запушено радиаторче.Някъде четох за промивка с кислол.Имам също и водоструй и компресор под ръка.И още един въпрос,след въпросната промивка трябва ли обезвъздушаване на системата по някакъв начин,или промивам закачам маркучите,доливам антифриз и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 2,5тди се обезвъздушава само. Стига да отвориш и долееш като загрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2015 Значи стигаме до извода-запушено радиаторче.Някъде четох за промивка с кислол.Имам също и водоструй и компресор под ръка.И още един въпрос,след въпросната промивка трябва ли обезвъздушаване на системата по някакъв начин,или промивам закачам маркучите,доливам антифриз и готово.Винен оцет промива охладителната система добре, кислола също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 2 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Проблема е решен.За съжаление не снимах процедурата.Промих радиаторчето,първо в обратна посока като преди водата му сипах пакетче каналин и 100мл обезмаслител.Оставих го 4-5мин и със силна струя промивка,излезна доста гняс,след това в обратна посока и продухване с компресора.Промих си и казанчето за антифриза и в крайна сметка имам парно на което не се издържа при зададена максимална температура.Извод-промивайте радиаторчето периодично за да няма ядове.Благодаря на отзовалите се колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 А честито, само гледай да не си опърлиш веждите с тая жега :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 2 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Хахах,определено.Ама по добре отколкото да подсмърчам цяла зима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Все си мисля, че колата е карана само с вода или с кофти антифриз. Моята система е чиста, няма бъркочи вътре. Смених антифриза и новия си стои чист. Другото което е при смяна на охладителната течбост винаги ползвам дестилирана вода, че тука видата ни е страшно варовита и ще трябва да слагам калгон ако ползвам чешняна Та досега не съм имал проблеми със запушени радиаторчета, но винаги след като купя кола и сменям антифриза, някой път са протичали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borsuka Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Колко километра минаваш да почне да духа прелично топло.при мен поне 4-5 за да почне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 4 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Днес на 2-3 минути работа и започна да духа топло,колата грам не бе загряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Трябва да духа топло сравнително бързо, за тази цел има подгряващи свещи на антифриза (водата) преди парното. Мисля ,че са 3бр работят ли топлото идва бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Тва при всички ли е така или само при 2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Все си мисля, че е само при 1.9 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 На 2.5 не съм виждал такива свещи, но пък трябва да има ел. парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 5 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Да това с ел.парното и на мен ми направи впечатление от обява за радиаторче за ел.парно.Интересно ми е къде се намира това радиаторче,предполагам до другото,и дали всички го имат.Сигурно то сработва докато загрее антифриза оптимално за другото радиаторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 (Редактирано) Би рябвало според мен всички 2.5 тди да го имат, въпроса за включването му обаче не е така лесен.Включва се автоматично през климатика и ако алтернатора не е натоварен повече от 40%. Тоест ако е слаб акумулатора и алтернатора го зарежда веднага след паленето....няма да ти работи ел. парното. Ако ECON свети пак няма да ти се включи ел. парното дори да е зададена висока темп. Редактирано 5 Декември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване