niki_sap Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 мерси за разяснението. Прав си за сложената газ. Другото, което ме притеснава на нов внос с газ е, че е сложена възможно най-емтината и вероятно на колата й има нещо друго - т.е. опитват да те залъжат, че палиш и тръгваш, но всъщност има друг сериозен проблем, примерно по автоматика... ще се мисли, но все още не съм се отказал Sent from my GT-I9060I using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Ако търсиш тънка шестица, 2.0 тди и си ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 2.0-тди след 2008ма и пак шестограма трябва да се подмени... Да си спестиш главата и балансьора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Колегата не е много активен във форума, но го познавам лично. Газта не я е слагал той, а предишния собственик. Оказа се от инсталацията, че е тресенето. Оправиха му я в сервиза на БРЦ. Разход 13-15 в час пик през центъра - доста пъти ме е возил. Вървеж, нищо особено. Кутия - мултитроник, ремонтирана за 1000 лв. Като цяло мотора изглежда прост, ама май не е толкова и с километрите си идват ремонти.Тоя двигател 2,4 BDW, който го монтират на А6 4F до 2008г, не е нито евтин за поддръжка, нито толкова опростен за обслужване и ремонт...Това от личен опит го знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Кажи къде да го оправя Някой разбиращ майстор, който няма да ми свали всички части от колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Голяма драма с този тооолкова сложен мотор ..... Правена ли е диагностика ? Тримовете какво показват за смесите? Чест проблем при BDW-то е протриване на квадратния шлаух на картерната вентилация. По принцип на ПХ този мотор трябва да се разбира, че работи само по оборотомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Аз съм с тоя мотор с полски газов инжекцион Agis и инжектори Barracuda. Имах проблем с оборотите докато не ми я настроиха в движение и сега всичко е перфектно. Колата дори е по-безшумна на газ защото тия инжектори са супер тихи а на бензин трака повече. Разхода зимата ми беше 16, сега е 14. извън града е 10. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 29 minutes ago, Marian_Georgiev said: Голяма драма с този тооолкова сложен мотор ..... Правена ли е диагностика ? Тримовете какво показват за смесите? Чест проблем при BDW-то е протриване на квадратния шлаух на картерната вентилация. По принцип на ПХ този мотор трябва да се разбира, че работи само по оборотомера. Правена е диагностика от Крематор каза ми че има 5 градуса разлика между 2-те глави на мотора, но след това ми каза да я закарам да видят да не дърпа въздух. Предполагам като не работи добре мотора може от това да дава тази разлика? Пх какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Разликата може да е от неправилно зацепен ангренаж, вибрациите кога са се получили, изведнъж ли или примерно след обслужване. Може да клати и от нарушена херметичност както на смукателните пътища така и на картерната вентилация. ПХ е празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 (Редактирано) Преди 12 часа, Marian_Georgiev написа: Цитиране на предходно мнение! Изведнъж, като постепонно с времето се засилват. В интерес на истината газаджийте ги накарах да пробият на ново дупките на смукателния колектор и за определено време бяха намалели притрисанията, но не бяха изчезнали напълно. Редактирано 11 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Е що да ги пробият на ново? Предните не ти харесаха ли? И какво се случи със старите дупки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 За всеки случай, защото се съмнявахме да не смуче въздух от там, че бяха направени некадърно и бяха лепени със силикон. Старите казаха, че са ги запълнили с някаква специална смола ли нз с какво точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Много интересно днес забелязах, че на тихи обороти имам леко притрисане през 3-4 секунди, като наляво надясно да се мести двигателя. Дюзите са перфектни -0.05 0.00 0.00 +0.05 Тампоните на двигателя са чисто нови, оригинални, сменени преди 2 седмици Не знам какво може да е Тъпия демпферен маховик дето си спестих 400лева и купих шибан ЛУК (НИКОГА ПОВЕЧЕ) ама там вибрацията е само в скоростния лост и е по-различна така, че го изключвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 А шайбата на коляновия вал и климатика нали са дампферни, те как са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Шах с пешката, да притриса двигателя от някое от тези неща? Баси, ми не съм ги гледал.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) Здравейте, Ходих на майстор и единствените нередности, които излязоха на компютъра бяха 4.5° kW и 10° kW Първо твърдеше че гълта въздух, но после я напръска с някакъв спрей и каза, че не гълтала. Следователно си промени мнението и каза, че е заради отклонението и че била за смяна на вериги и обтегачи, което е някъде 4000-5000 лева. Това възможно ли е? BTW: като включа на газ колата работи ужасно. На бензин се кара, но на газ е много зле. Как веригите и обтегачите се отразяват на газта? Редактирано 14 Март 2016 от abeninski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 На Андрей бяха 6 или 7 градуса...10 градуса са адски много. Във високи обороти може да срещнеш клапани и бутала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 A добре, защо на газ се засилва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Грешки записва ли за смесите ? Как са тримовете ? Ако има проблем с газоразпределението и по-точно обтегачите да не могат да изпънат веригите, според мен мотора доста ще чука на ПХ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Веригите се разтягат. Същия проблем имат и Хонда с 2.2 цдти двигателите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 15 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 30 minutes ago, Marian_Georgiev said: Грешки записва ли за смесите ? Как са тримовете ? Ако има проблем с газоразпределението и по-точно обтегачите да не могат да изпънат веригите, според мен мотора доста ще чука на ПХ. Има грешка за смесите да. Тримове? Чукане не се чува, но се вижда че мотора работи нестабилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Изчистете ги да се занулят тримовете и карай известно време на бензин да видиш как ще се държи колата. Праваени ли са ти настройки на ГИ в движение с отчитане на моментните корекции на смесите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 15 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 1 седмица карах на бензин само. Майстора каза, че другите показатели на колата били добри, но продължава да си тресе. ГИ не знам какво е. В движение не са ми правили диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj_2 Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 18 hours ago, Marian_Georgiev said: Грешки записва ли за смесите ? Как са тримовете ? Ако има проблем с газоразпределението и по-точно обтегачите да не могат да изпънат веригите, според мен мотора доста ще чука на ПХ. Пълни глупости. При счупен горен обтегач и прескочила верига няма никакво почукване или чукане или квото и да е. Симпотимите са подобни на каквито ги описва в първия пост но по засилени. На място едва ли не ще изгасне, до 2000 оборота се мъчи. След това почти гладко върви. Трябва да отиде при някой който разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abeninski Публикувано 31 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 А ако гълта въздух от някъде може ли да показва пак изменения в градусите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване