Jump to content

Вибрации при спряло положение и леко спъване при каране 4F


abeninski

Recommended Posts

мерси за разяснението. Прав си за сложената газ. Другото, което ме притеснава на нов внос с газ е, че е сложена възможно най-емтината и вероятно на колата й има нещо друго - т.е. опитват да те залъжат, че палиш и тръгваш, но всъщност има друг сериозен проблем, примерно по автоматика... ще се мисли, но все още не съм се отказал :)

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2.0-тди след 2008ма и пак шестограма трябва да се подмени... Да си спестиш главата и балансьора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колегата не е много активен във форума, но го познавам лично. Газта не я е слагал той, а предишния собственик. Оказа се от инсталацията, че е тресенето. Оправиха му я в сервиза на БРЦ. Разход 13-15 в час пик през центъра - доста пъти ме е возил. Вървеж, нищо особено. Кутия - мултитроник, ремонтирана за 1000 лв. Като цяло мотора изглежда прост, ама май не е толкова и с километрите си идват ремонти.

Тоя двигател 2,4 BDW, който го монтират на А6 4F до 2008г, не е нито евтин за поддръжка, нито толкова опростен за обслужване и ремонт...Това от личен опит го знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма драма с този тооолкова сложен мотор .....

Правена ли е диагностика ? Тримовете какво показват за смесите?

Чест проблем при BDW-то е протриване на квадратния шлаух на картерната вентилация. По принцип на ПХ този мотор трябва да се разбира, че работи само по оборотомера. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с тоя мотор с полски газов инжекцион Agis и инжектори Barracuda. Имах проблем с оборотите докато не ми я настроиха в движение и сега всичко е перфектно.
Колата дори е по-безшумна на газ защото тия инжектори са супер тихи а на бензин трака повече.
Разхода зимата ми беше 16, сега е 14. извън града е 10.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, Marian_Georgiev said:

Голяма драма с този тооолкова сложен мотор .....

Правена ли е диагностика ? Тримовете какво показват за смесите?

Чест проблем при BDW-то е протриване на квадратния шлаух на картерната вентилация. По принцип на ПХ този мотор трябва да се разбира, че работи само по оборотомера. 

 

 

Правена е диагностика от Крематор каза ми че има 5 градуса разлика между 2-те глави на мотора, но след това ми каза да я закарам да видят да не дърпа въздух. Предполагам като не работи добре мотора може от това да дава тази разлика?

Пх какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата може да е от неправилно зацепен ангренаж, вибрациите кога са се получили, изведнъж ли или примерно след обслужване. Може да клати и от нарушена херметичност както на смукателните пътища така и на картерната вентилация. ПХ е празен ход. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 12 часа, Marian_Georgiev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Изведнъж, като постепонно с времето се засилват. В интерес на истината газаджийте ги накарах да пробият на ново дупките на смукателния колектор и за определено време бяха намалели притрисанията, но не бяха изчезнали напълно. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки случай, защото се съмнявахме да не смуче въздух от там, че бяха направени некадърно и бяха лепени със силикон.

Старите казаха, че са ги запълнили с някаква специална смола ли нз с какво точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно днес забелязах, че на тихи обороти имам леко притрисане през 3-4 секунди, като наляво надясно да се мести двигателя.

Дюзите са перфектни -0.05 0.00 0.00 +0.05 

Тампоните на двигателя са чисто нови, оригинални, сменени преди 2 седмици

Не знам какво може да е :( Тъпия демпферен маховик дето си спестих 400лева и купих шибан ЛУК (НИКОГА ПОВЕЧЕ) ама там вибрацията е само в скоростния лост и е по-различна така, че го изключвам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

Ходих на майстор и единствените нередности, които излязоха на компютъра бяха 4.5° kW и 10° kW

Първо твърдеше че гълта въздух, но после я напръска с някакъв спрей и каза, че не гълтала. Следователно си промени мнението и каза, че е заради отклонението и че била за смяна на вериги и обтегачи, което е някъде 4000-5000 лева. Това възможно ли е?

BTW: като включа на газ колата работи ужасно. На бензин се кара, но на газ е много зле. Как веригите и обтегачите се отразяват на газта?

Редактирано от abeninski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Андрей бяха 6 или 7 градуса...10 градуса са адски много. Във високи обороти може да срещнеш клапани и бутала...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки записва ли за смесите ? 

Как са тримовете ?

Ако има проблем с газоразпределението и по-точно обтегачите да не могат да изпънат веригите, според мен мотора доста ще чука на ПХ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 minutes ago, Marian_Georgiev said:

Грешки записва ли за смесите ? 

Как са тримовете ?

Ако има проблем с газоразпределението и по-точно обтегачите да не могат да изпънат веригите, според мен мотора доста ще чука на ПХ. 

Има грешка за смесите да. 

Тримове? 

Чукане не се чува, но се вижда че мотора работи нестабилно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчистете ги да се занулят тримовете и карай известно време на бензин да видиш как ще се държи колата. Праваени ли са ти настройки на ГИ в движение с отчитане на моментните корекции на смесите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1  седмица карах на бензин само. Майстора каза, че другите показатели на колата били добри, но продължава да си тресе. ГИ не знам какво е. В движение не са ми правили диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, Marian_Georgiev said:

Грешки записва ли за смесите ? 

Как са тримовете ?

Ако има проблем с газоразпределението и по-точно обтегачите да не могат да изпънат веригите, според мен мотора доста ще чука на ПХ. 

Пълни глупости. При счупен горен обтегач и прескочила верига няма никакво почукване или чукане или квото и да е. Симпотимите са подобни на каквито ги описва в първия пост но по засилени. На място едва ли не ще изгасне, до 2000 оборота се мъчи. След това почти гладко върви. Трябва да отиде при някой който разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...