mitaka7717 Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 https://goo.gl/photos/hCgTD3ps8a3WLGnp9Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 Слаб ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 2 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 Акумолатора е проверен и си държи 12 волта сутрин.Да има изгорели подгревни свещи?Проверявани са с мултицет.Казаха ми,че работят.Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 аз като гледам стрелката на волтметъра не ти стои добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Докато подгряват свещите е така.След като угасне подгрева,след наколко секунди цъка релето и стрелката отива на 12 в Мерси за мнението де Важно е.Тази седмица ще я вкарвам в бокса да го търсят откъде е ,че ме дразни Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 виж как ти зарежда алтернатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Карай, не бой се, искаш да дадеш една шапка пари за да решиш проблем, който не се е задълбочил още.За самозапалването на горивото трябва компресия, температура, и точно впръскване с определено налягане за да се разпраши горивото под точно определена големина на капките.(нещо което няма как да се установи по-телевизията).В момента на палене трябва всичките горни фактори да са налични за да пали като нова. А ти искаш от кола на 15години....Га баба е била млада.Трябва да почнеш от някъде ,и да наливаш!!!: дюзи за чистене настройка, помпа(въпреки, че и е рано), свещи сваляне и проверка, компресия проверка... Има ли смисъл- на здрава глава болест? Ако откаже да пали, ще се търси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislav donev Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Някоя свещ не работи според мен.Мотора 2.5 ли е .Не работеща свещ не значи само изгорялата свещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Добре зареден акумулатор има напрежение около 12,9-13,2V. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Да на мултицета но даже там не е показателно А на товарната вилка се гледа здравето на акумулатора. При(преди) палене напрежението пада: заради подгревните свещи, скоростите(автомата) помпата(клапаните) ...и това на таблото не е показателно.Въпроса е да не пада под 10V при палене. А тука си държи над 10 при въртенето на стартер.За това си рупам, че за дизела си трябва голям акумулатор, ама не връзвам дикиш явно. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Акумолатора е 100 Аh и е на една година някъде,още е в гаранция.И аз клоня към свещи.Тази седмица ще я вкарам да видя дали ще открием нещо.Мисля все пак,въпреки проверката с мултицет да смъкна свещите и да ги проверя на акумолатор.Предната зима работиха.Сваляхме ги и ги проверявахме.Тази зима ще ги видим как са.Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Ако сваляш свещи, задължително мерене на компресия. В никакъв случай не ги оставяй да минат с номера, че нямат с какво.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване