Jump to content

Ето за това сутришно претрисане ставаше въпрос :) Студен старт но -5 градуса :)


mitaka7717

Recommended Posts

Акумолатора е проверен и си държи 12 волта сутрин.Да има изгорели подгревни свещи?Проверявани са с мултицет.Казаха ми,че работят.

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато подгряват свещите е така.След като угасне подгрева,след наколко секунди цъка релето и стрелката отива на 12 в :) Мерси за мнението де :) Важно е.Тази седмица ще я вкарвам в бокса да го търсят откъде е ,че ме дразни :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай, не бой се, искаш да дадеш една шапка пари за да решиш проблем, който не се е задълбочил още.

За самозапалването на горивото трябва компресия, температура, и точно впръскване с определено налягане за да се разпраши горивото под точно определена големина на капките.(нещо което няма как да се установи по-телевизията).

В момента на палене трябва всичките горни фактори да са налични за да пали като нова. А ти искаш от кола на 15години....Га баба е била млада.

Трябва да почнеш от някъде ,и да наливаш!!!: дюзи за  чистене  настройка, помпа(въпреки, че и е рано), свещи сваляне и проверка, компресия проверка... Има ли смисъл- на здрава глава болест?  Ако откаже да пали, ще се търси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на мултицета но даже там не е показателно А на товарната вилка се гледа здравето на акумулатора.

При(преди) палене напрежението пада: заради подгревните свещи, скоростите(автомата) помпата(клапаните) ...и това на таблото не е показателно.

Въпроса е да не пада под 10V при палене. А тука си държи над 10 при въртенето на стартер.

За това си рупам, че за дизела си трябва голям акумулатор, ама не връзвам дикиш явно.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумолатора е 100 Аh и е на една година някъде,още е в гаранция.И аз клоня към свещи.Тази седмица ще я вкарам да видя дали ще открием нещо.Мисля все пак,въпреки проверката с мултицет да смъкна свещите и да ги проверя на акумолатор.Предната зима работиха.Сваляхме ги и ги проверявахме.Тази зима ще ги видим как са.

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сваляш свещи, задължително мерене на компресия. В никакъв случай не ги оставяй да минат с номера, че нямат с какво....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...