ivajlok Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте, КолегиАвтомобилът е ауди 80 Б4 АБК 2000 кубика.Проблемът е че при стартиране на двигателят напрежението измерено на акумулатора и на алтернатора е 19в.При това положение ми изгаря предпазителят на бензиновата помпа и транзисторът на комутаторър, който в моят случай е заедно със високоволтовата бобина.И това се случва само след стартиране на двигателят и то не всеки път.Акумулаторът е BOSH SILVER S3 70Ah.Подмених регулаторът на напрежението, но пак вдига за момент високо напрежение.От къде може да е проблема? Редактирано 3 Януари 2016 от ivajlok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 До колкото знам, бушони не горят от напрежение, а от ампери тоест товар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Ами в такъв случай алтернаторът да не да прави в самото начало по голям ток поради големият 70Ah акумулатор(докато го възбуди малко).Струва ми се че самият алтернатор е натоварен просвирва леко при работа.А четох че реле регулатора регулира по напрежение а не по ток.Но аз все пак измерих 19волта на акумулатора при работещ двигател.Когато се случи това чистачките ми ще излетят и вентилатора на парното е свръх мощен и шумен.Аз по това се усетих, че има високо напрежение и реших да го измеря.Предпазителят на бензиновата помпа изгоря, веднага запалих на газ и започнах да измервам 19в на клемите на акумулатора и алтернатора и след 30 сек. всичко се нормализира 14.2в имам чувството че е докато възбуди малко акумулатора и после цял ден няма проблем до следващият престой на автомобила. Редактирано 3 Януари 2016 от ivajlok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Случвало ми се е на съвсем друга техника така да скача напрежение от токов удар(беше ми се откъснала клемата на акумулатора).Хлабава клема или маса за секунда. Трябва ровене за хлабави или окислили или слаби връзки по веригата акумулатор-стартер-алтернатор-табло бушони.И масите също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Persiado Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Повреда в акумулатора или лоши връзки към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Да все едно за секунди системата работи без акумулатор и алтернатора вдига пиково високо напрежение.Почистил съм клемите към акумулатора и пуснах допълнителна маса към запалителната бобина така било при братята от фолцваген.Проверих и напръсках масата от "-" към купето.Не съм проверил масата от двигателя към купето, ще я проверя и ще погледна някоя клема на акумулатора да не да има хлабава връзка към кабелите(лош кримп). Редактирано 3 Януари 2016 от ivajlok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 4 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 До тук от прочетеното и размяната на опит и схеми, май ще се окаже избил малък диод на диодната плочка на динамото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlok Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Още няма решение на въпроса.Смених диодната плочка и пак същата работа.Сега съм със съмнение за моментно окъсяващ или замасяващ ротор на алтернатора.Пуснах и допълнителна маса от "-" на акумолаторът до реле регулаторът респективно алтернаторът(с цел да избегна лоша маса двигател-купе-акумолатор).Резолтат никакъв.Сега във влажното време се проявява по-често. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Хубу де... ако има окасяване как ще има пренапрежение? Аз ли съм в заблуда или е невъзможно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Колега, опитай с друг акумулатор първо и ако не стане си прегледай и плюсовия кабел този дебелия от алтернатора към стартера и от стартера до акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване