MALAVITA Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 За много години колеги, пожелавам ви успешна нова 2016 година, дано ви донесе много здраве, много успехи, истинска любов и вярно приятелство. Пиша отново по негативен повод. Проблема е следния: Събота беше паднал акумулатора на колата. Или от студовете или просто колата си има проблем нещо с токовете. Беше като коледна елха милата, всичко мига вътре/свети, шумове всякви, цъка, но не пали. Пробвах първо да си дам ток с кабели, не стана. След това реших да сложа друг акумулатор, за да видя дали проблема всъщност е от него, а не е нещо по - сериозно. За мое успокоение с новия акумулатор колата запали. Дадох да заредят моя и по - късно вечерта тръгнах да го слагам. При слагането обаче в тъмното и леко поизмръзнал, бях тръгнал да слагам акумулатора на обратно. За щастие преди да съм направил това се усетих какво правя. Тръгнах да поправя сторенето обаче леко непохватно с лакатя побутнах единия кабел и той докосна погрешната клема. Другия кабел беше закачен също неправилно. Докосването беше за няма и секунда. Показа се малка искра. Сложих си акумулатора както си му е реде. При потеглянето установих обаче, че дисплея за навигация/радио/cd и т.н. не свети/фукнционира. Не светят и не фукнционират, и копчетата за навигация/radio/cd/ return i т.н. Реших, че съм изпържил някой бушон. Закарах колата да и погледнат бушоните, казаха, че всичките са здрави. Моля, някой ако има идея какво съм си причинил или се е сблъсквал с подобна ситуация да сподели. Успешна седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 За много години. Преди време някой беше писал за подобрен проблем, само че при даване на ток (объркване на клемите), мисля, че има същите последици. Виж с VCDS дали има записани грешки, може и някой модул да е изгорял, но нека по-знаещите да кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Няма как да се каже преди да се закачи на кабела.Прочети грешките и ще стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Сигурно е изгорил някой модул част от оптичния кръг. То няма значение дали ще го вържеш на обратно за една секунда или една минута може и някоя защитка да го е спасила ама като цяло първондиагностика на сто процента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MALAVITA Публикувано 8 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 2 силови бушона + кабел = 70лв. > проблема решен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mranimal Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 А каде се намират тези бушони че и аз имам същият проблем.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 колега аз го имах същия проблем и още го имам при мен беше това с подаването на тока и обърнатите клеми... бушоните са здрави на ваг не се връзва с нищо от ММИ я сподели къде са бушоните които си сменил и кой кабел?? ще съм много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KostadinA6 Публикувано 10 Март 2020 Доклад Share Публикувано 10 Март 2020 (Редактирано) Здравейте, и аз имам същата ситуация, обърнати кабели при подаване на ток, пробва с други буони, пробвах и с друг модул з амултимедията който е под джапката няма оправия. Моля кажете какво е това решение с 2 бушона и кабели. Ще бъда много благодарен за всякаква помощ Редактирано 10 Март 2020 от KostadinA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stfn_ Публикувано 12 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2022 Здравейте колеги, И все пак някой разбра ли, къде се намират тези силови бушоно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване