Jump to content

Резонатор на мястото на катализатора А3 1.8 AGN?


dak

Recommended Posts

Здравейте колеги , вече 5 години жена ми не слиза от Ауди А3 1.8 125кс. AGN (много корава машинка !!!) , колата я купихме с избушен катализатор и звука с годинките стана е доста неприятен , проблема е  че ламбда сондата е завита на резба в самото катализаторно тяло и до момента не е правено нищо по въпроса. Питането ми е , има ли някакъв заместител на това катализаторно тяло , тоест с резба за ламбдата и т.н. да може всичко да си пасне както трябва без да се налага рязане , преправяне и т.н. Гледах преди време някакви гърнета заместители на катализатора но не си спомням къде ги гледах и за каква кола бяха. Приемам и други предложения за решение на проблема .

 

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На A3/8L/ AGN мотор 1997 г.,му рязахме цялото катализаторно тяло за премахване на катализатора,ламбдата как са я лекували тогава-нямам идея.

После съжалявах,тея заместители/2-3 броя/ след това бързо заминаваха/може да са били фалшименто/,като настъпиш звука беше неприятен,нищо общо със заводското.

Моята я карах само на бензин.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен катализатора го няма. /Така купих колата от човек/ но не видях, обстойно генерацията. Скоро забелязах, че преди резонатора, който е сложен вместо каталзатора, преди него няма мека връзка а направо е заварена тръбичка. Колата е доста шумна, след 3к оборота. Но не знам какво да правя. Ако колегата има пари, да си я направи както трябва. За момента още обмислям дали да не сложа два резонатора на мястото на катализатора, един след друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола няма мека връзка преди катализатора. Меката връзка е чак горе до колекторите. Иначе аз съм с резонатор и досега съм сменил 2 такива. Като карам на газ малко бързичко заминават няма как. И аз бях с избушен катализатор като я взех. Чуваше се като прахосмукачка. А ламбда сондата не е на самото тяло. Малко по - напред на самата тръба е. Може и при теб да се премести ако наистина е на тялото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , от къде си взе резонатора и цена ? Няма проблем за местенето на ламбдата , ако трябва ще я преместя. Въпроса е , че имаше едни заместители , махаш катализатора и слагаш гърнето което същата форма и дължина имаше си и резба за ламбдата но не помня къде ги гледах :unsure:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е с една сонда, то тя е преди катализатора, освен ако не е местена поради някаква причина на друго място. Не ти трябват заместители, слагай смело резонатор на мястото на катализатора, няма да има никакви проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то резонатора си е заместител. Има всякакви. Моят специално ми струваше 35лв и 10лв за поставянето. Има и такива от 150лв та чак и 200лв., ама аз не виждам смисъл честно казано. Ти от Варна ли си? Ако си от Варна.... сложих го при Симо долу на крайезерния до второто кръгово от ЖП Гарата посока Тополи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола няма мека връзка преди катализатора. Меката връзка е чак горе до колекторите.

 

Благодаря за информацията колега. Гледах един ден,и не мога да я видя тази мека връзка. Явно е скрита от предпазната ламарина на колекторите както казваш. Не знам, може и да е скапана, защото мотора ми на смукач работи доста шумно. После утихва и след 3к оборота извън града е доста шумен.И съм убеден /поне така мисля/ че или резонатора е изпуснал някъде, или меката в-ка е изгоряла. Ще съм благодарен да споделиш при теб как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меката връзка мисля е с колекторите. А иначе и моята си е шумна. Откакто съм я взел е така. Чак след 140 и на 4К оборота утихва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята и тогава си е шума. Дали мотора не дава фира..... :nixweiss:  А генерацията ми е с начинки на ръжда поне отвънка. Няма дупки. Но каквото такова. Благодаря за инфото. :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при мен е така: катализаторното тялото тръгва от изпускателните колектори имаше някаква мека връзка преди или след не помня и ламбдата е след самия катализатор на резба така на самото тяло и след него вече са гърнетата , така че нямам идея какво да слагам там и как да се направи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...