Jump to content

Ъпгрейд предни спирачки за 1.8Т


gamepoint

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

някой правил ли е ъпгрейд на предните спирачки от 288мм. на 320мм от Ауди S4(2.7TT) ?
Дали ще е възможно само да взема спирачен апарат, супорт, диск 320мм и накладки и да ги насадя на 1.8Т? Или ще трябва целия шенкел, главина, карета и т.н. дебела и широка ли ще е?
Или май по-добре да си сложа 312мм сп.диск + едни супорти.

Благодаря предварително на отзовалите се!

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без шенкел не става или трябва да имаш много изобретателен стругар под ръка. Преходникът, за да паснат на стоковия шенкел е много интересен.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Имам шенкел, апарат, дискове и накладки, но как стоят нещата с полуоската? Преди час гледах и моята А4-ка 1.8Т Куатро е с малките карета (33 зъба към главината). Там как стават нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Здравейте, отново

вече мога да драсна и какво стана. От 288мм спирачки, минах на 312мм, но след известно време и те ми замаляха и реших да мина на 321мм и двубутален апарата на Lucas от S4 B5. 
След намирането на всичко необходими първо рециклирах абсолютно всичко по спирачките. След няколко дена ще кача снимка вече в завършен вид, монтирани на колата.

IMG_3485.JPG

IMG_3486.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирането когато карам с малки скорости в градска среда си е същото, може би по от рано хващат или си внушавам, но при висока скорост се усеща осезаема разлика при спирането, това е на първо четене. Когато улегнат хубаво накладките, ще има по-сериозен тест. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само да добавя, че се сменят и външните карета, поради голямата главина на шенкела. Каретата са от Ауди А6 2.5ТДИ 180 коня след 2001 година.
Ето го и крайния резултат, напълних най накрая 17-ка джанта.

 

IMG_3539.JPG

IMG_3540.JPG



Ето това е ремонтния комплект за предни спирачки S5 B5 на Lucas двубутални:
 

IMG_3489.JPG

Редактирано от gamepoint
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Ако има шенкел от s4 b5 по-смисленият спирачен апарат е АТЕ от а6 4ф или а8 д3 3.0тди. Диска остава от s4 и получаваме по евтини накладки и прибран апарат с възможност за поставяне на почти всякакви джанти от 16" нагоре.

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се сдобих с комплект със всичко така че ще си взема накладки за тоя апарат, пък за след време ще му мисля. Иначе с тия апарати 16-ки май няма да влезнат а :hilezh:

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от 16, ако е с по-малко ЕТ, ще стане, но в повечето случай си иска. Както и аз съм така, зимата съм с 16` + фланци 12мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ЕТ не винаги е достатъчно за стане джанта. Пробвах едни mile miglia с ЕТ35 и не станаха с много. Дизайна на джантата е важен, оригиналната от s4 е с ЕТ45.

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги помагайте, че не мога да намеря подходящи полуоски/карета. С алуминиевите шенкели съм от S4. Четох в американски форуми, че ставало с полуоски от 2.8 quattro 5 степенна кутия, колегата Атанас Велчев ми намери полуоска от 2.8-ца, обаче каза, че С-ковото каре не влизало на тая полуоска, а в няколко американски форуми четох за този вариант. Полуоски от 1.8T AJL също не стават. Един колега ми беше пратил едни полуоски от Пасат 2.8-ца, те ставаха за С-ковото каре, обаче са за по-голямото вътрешно каре, моето е 100мм и не влизаше на тези полуоски. @gamepoint ми беше казал, че ставало с външи карета от 2.5 тди, обаче не намерих такива, които да стават на полуоските от 1.8Т AEB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се съмнявам при S4 B5 да има алуминиеви шенкели. Вариантите за алуминиеви са късни RS4 B5 и A6 C5. При мен с нормални шенкели от S4 паснаха цели полуоски от AJL.

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два вида са шенкелите при S4, повярвай ми бая изчетох от както ги взех. Има железен и алуминиев.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, gemballa.bg написа:

Силно се съмнявам при S4 B5 да има алуминиеви шенкели. Вариантите за алуминиеви са късни RS4 B5 и A6 C5. При мен с нормални шенкели от S4 паснаха цели полуоски от AJL.

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

 

Има алуминиеви шенкели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам ЕТКА, варианта S4 B5 да е с алуминиеви шенкели е колата да е произведена за Мексико, Ирландия или Бразилия. Напиши номерата на твоите шенкели, да сравним.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, писах в моята тема. Спас ми намери полуоски от 1.8Т AJL, колата се водеше 2001 година и станаха. Днес ще видя номерата на шенкелите и ще ги напиша.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...