gamepoint Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Здравейте Колеги,някой правил ли е ъпгрейд на предните спирачки от 288мм. на 320мм от Ауди S4(2.7TT) ?Дали ще е възможно само да взема спирачен апарат, супорт, диск 320мм и накладки и да ги насадя на 1.8Т? Или ще трябва целия шенкел, главина, карета и т.н. дебела и широка ли ще е?Или май по-добре да си сложа 312мм сп.диск + едни супорти.Благодаря предварително на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Без шенкел не става или трябва да имаш много изобретателен стругар под ръка. Преходникът, за да паснат на стоковия шенкел е много интересен. Редактирано 12 Януари 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Остави си стария и изпитан метод на 312мм. спирачен диск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Имам шенкел, апарат, дискове и накладки, но как стоят нещата с полуоската? Преди час гледах и моята А4-ка 1.8Т Куатро е с малките карета (33 зъба към главината). Там как стават нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 6 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Здравейте, отново вече мога да драсна и какво стана. От 288мм спирачки, минах на 312мм, но след известно време и те ми замаляха и реших да мина на 321мм и двубутален апарата на Lucas от S4 B5. След намирането на всичко необходими първо рециклирах абсолютно всичко по спирачките. След няколко дена ще кача снимка вече в завършен вид, монтирани на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 По-важно е да споделиш дали е по-добро спирането. Разбира се след известен период на тестване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 9 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 Спирането когато карам с малки скорости в градска среда си е същото, може би по от рано хващат или си внушавам, но при висока скорост се усеща осезаема разлика при спирането, това е на първо четене. Когато улегнат хубаво накладките, ще има по-сериозен тест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 9 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 (Редактирано) Само да добавя, че се сменят и външните карета, поради голямата главина на шенкела. Каретата са от Ауди А6 2.5ТДИ 180 коня след 2001 година. Ето го и крайния резултат, напълних най накрая 17-ка джанта. Ето това е ремонтния комплект за предни спирачки S5 B5 на Lucas двубутални: Редактирано 9 Април 2017 от gamepoint Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 15 Април 2017 Доклад Share Публикувано 15 Април 2017 Това означава ли, че няма никакъв смисъл от ъпгрейд към 312мм диск? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 17 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2017 Има, смисъл. Усеща се разлика в спирането, но е минимална и мен не ме удовлетворяваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Колега с каква спирачна помпа си? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Ако има шенкел от s4 b5 по-смисленият спирачен апарат е АТЕ от а6 4ф или а8 д3 3.0тди. Диска остава от s4 и получаваме по евтини накладки и прибран апарат с възможност за поставяне на почти всякакви джанти от 16" нагоре. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Аз се сдобих с комплект със всичко така че ще си взема накладки за тоя апарат, пък за след време ще му мисля. Иначе с тия апарати 16-ки май няма да влезнат а Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Влиза 16ка, но за повечето трябват фланци. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 2 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Зависи от 16, ако е с по-малко ЕТ, ще стане, но в повечето случай си иска. Както и аз съм така, зимата съм с 16` + фланци 12мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Малко ЕТ не винаги е достатъчно за стане джанта. Пробвах едни mile miglia с ЕТ35 и не станаха с много. Дизайна на джантата е важен, оригиналната от s4 е с ЕТ45. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Оригиналните 16ки ЕТ45 от А6 - ей такива си побират НР2 апарата без фланци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Да, тези ги слагат заводски само на А6 с 2.7Т, които са със същите НР2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Колеги помагайте, че не мога да намеря подходящи полуоски/карета. С алуминиевите шенкели съм от S4. Четох в американски форуми, че ставало с полуоски от 2.8 quattro 5 степенна кутия, колегата Атанас Велчев ми намери полуоска от 2.8-ца, обаче каза, че С-ковото каре не влизало на тая полуоска, а в няколко американски форуми четох за този вариант. Полуоски от 1.8T AJL също не стават. Един колега ми беше пратил едни полуоски от Пасат 2.8-ца, те ставаха за С-ковото каре, обаче са за по-голямото вътрешно каре, моето е 100мм и не влизаше на тези полуоски. @gamepoint ми беше казал, че ставало с външи карета от 2.5 тди, обаче не намерих такива, които да стават на полуоските от 1.8Т AEB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Силно се съмнявам при S4 B5 да има алуминиеви шенкели. Вариантите за алуминиеви са късни RS4 B5 и A6 C5. При мен с нормални шенкели от S4 паснаха цели полуоски от AJL. Sent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Два вида са шенкелите при S4, повярвай ми бая изчетох от както ги взех. Има железен и алуминиев. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 преди 45 минути, gemballa.bg написа: Силно се съмнявам при S4 B5 да има алуминиеви шенкели. Вариантите за алуминиеви са късни RS4 B5 и A6 C5. При мен с нормални шенкели от S4 паснаха цели полуоски от AJL. Sent from my LG-H955 using Tapatalk Има алуминиеви шенкели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 15 Май 2018 Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 Като гледам ЕТКА, варианта S4 B5 да е с алуминиеви шенкели е колата да е произведена за Мексико, Ирландия или Бразилия. Напиши номерата на твоите шенкели, да сравним. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Колега, има ли развитие по темата? Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Да, писах в моята тема. Спас ми намери полуоски от 1.8Т AJL, колата се водеше 2001 година и станаха. Днес ще видя номерата на шенкелите и ще ги напиша. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване