sharanabatko Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Добър,вечер !Днес като спрях забелязах,че задното ляво колело е много горещо и мирише на феродо ?На какво се дължи това и кое може да е най-лошото ?Audi A4 B5 AFN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Задържа ти апарата, ако си ползвал скоро ръчната спирачка.Най-лошото е рециклиране на апаратчета и смяна на жила за ръчна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Много може да са причините, както от една така и от съвкупност от 2..3.. Сещам се за:Криви или запекли водачи; Ръждясало бутало; Скъсани маншони на буталото, водачите; Ръчната не се връща, може да е от апарата, жилото, виж пружината на апарата ли е; Позапушени маркучи...течност на 15 години.... Апарат...Общо взето са това, колегите ще допълнят сигурен съм Редактирано 13 Януари 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Много ли трудно се сменят жилата на ръчната ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Не, не е трудно. Малко е гърч при закачването им за лоста, ама с малко повече желание и "силиконови" ръчички става Редактирано 13 Януари 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Не, не е трудно. Малко е гърч при закачването им за лоста, ама с малко повече желание и "силиконови" ръчички става А като се вдигне на крик може ли да се направи или не ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Не, налага се да работиш отдолу и в средата на автомобила. На крик не, че няма се завреш обаче ще е почти невъзможни и много опасно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Това е лошо......но не мисля че жилата са за смяна,имам си ръчна вдига се пуска се ...няма проблеми Ти нещо да кажеш по въпроса,че най се страхува от това да не са жилата Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Това,че се връща лоста на ръчната не значи, че добре се връщат и жилата й. Един сяда вътре и дърпа ръчната нагоре-надолу а ти залягаш отзад и наблюдаваш дали лостовете на апаратите се връщат до където трябва. Редактирано 13 Януари 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Имам въпрос жилата на ръчната не се ли сменят само ако са скъсани ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 варианта блокаж също бърка в джоба, обикновенно дори и да се раздвижат, жилата са корозирали и не знаеш кога ще те оставят без ръчна, затова смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Самите жила скъпи ли са предполагам 35-50 лв или бъркам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 40-50-60 лв.(и нагоре понякога) на парче, нужни са две. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Защо не провериш първо и установиш проблема, преди да купуваш каквото и да е?Няма гаранция, че проблема е в жилата!Ако неразбираш мини през някой сервиз да погледнат. Редактирано 13 Януари 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Естествено че ще проверя,просто ме интересува кое е най-лошото и болезнено(парично) за да имам някаква готовност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 (Редактирано) Жила комплект - към 50 лв.Ремонтен комплект - към 10-15 лв.Водачи комплект - към 15 лв.Бутало- към 10 лв.Течност - 10 лв.Горе-долу това са цените. Редактирано 13 Януари 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Благодарско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Жила комплект - към 50 лв.Ремонтен комплект - към 10-15 лв.Водачи комплект - към 15 лв.Бутало- към 10 лв.Течност - 10 лв.Горе-долу това са цените.За жилата нямам наблюдение, но за останалите неща редовните цени (без отстъпки) са приблизително х2. Проблема едва ли е в жилата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 И аз мисля че не е в жилата.....то не се ли сменят жила само ако са скъсани или са започнали да се късат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) Не, не се сменят само тогава, казаха ти вече Маншоните и дали са здрави, знаеш ли?Така е, редовните цени са малко по- нагоре. Надали има някой, който още пазарува на тези цени.Скоро пазарувах и горе-долу това са цените. Тук нямам предвид скъпи комплекти, примерно на АТЕ. Редактирано 14 Януари 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lefto Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Колега пробвай първо с водачите , при мен бяха запекли здраво, макар гумените маншони да бяха абсолютно здрави. Трябва много лесно да се прибират и излизат , така апарата свободно притиска и освобождава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 не знам....мисля че е нещо свързано с ръчната....защото като заваля сняг и дърпах ръчни....и по едно време започна да се чува стържене от накладките....и чак сега забелязах че мирише на феродо и джантата е гореща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Е с това трябваше да почнеш.. да разкажеш за метлите първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване