Jump to content

Мига лампата на маслото


Ronaldo1993

Recommended Posts

Здравейте колеги от 1 месец съм горд собсвеник на ауди а4 2002 мултитроник :) Проблемът ми е,че в тези снеговалежи днес трябвяше да изкача 1 път с много голям наклон и колата буксуваше доста сериозно около 10-15 минути и после започна да ми свети лампата на маслото(да мига).Спрях колата след 1 км на равно,изгасих я и изчаках малко да почине.После тръгнах отново и лампата на таблото за маслото не светна нито веднъж.Прибрах се вкъщи и погледнах маслото че е в нормата.

Някой да е имал подобен проблем като моя?Както означава това и дали е нещо сериозно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълтата или червената? Ако е жълтата хич да не ти пука.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...малко извън питането колега автомата не е препоръчително да боксува а за Мултитроника това важи с двойно по голяма сила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червената лампа премигна няколко пъти и изсвири,но после проверих маслото и е в нормата!Вече втори ден карам и не ми премигва или да свети постоянно.Само да кажа,че като ми премигна се включи лампата за АБС и светеше докато не изгасих колата.Също така от 1 седмица ми свети ЕСП постоянно затова повече буксувах :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ESP свети постоянно, значи не работи. Може да е от много неща. Трябва да се закачи колата на компа да се види от какво дава грешка и го спира. При мен на 1,8t, ESP светка и от прецакан дебитомер (личен опит) ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да се изключва ESP заради повреден дебитомер. За да работи правилно ESP взима сигнал от: ABS-а (сензорите + самия ABS), стоп-машинката (кога е натиснат педала на спирачката), ъгловия сензор на волана (ако не е адаптиран пак не работи), от датчика за ъглово ускорение (ESP датчик), обороти на двигателя, текущо натоварване на двигателя (информация взима от дебитомера), колко е натиснат педала на газта (дроселова клапа + потенциометъра на педала на газта), напрежение на ел. инсталацията (акумулатор + алтернатор) и т.н. Което и да откаже от изброените по-горе - ESP се изключва автоматично. Затова когато светне лампата на ESP не винаги проблема е в него - трябва да се прочете какви са грешките с VagCom.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 1 приятел я вързахме.

Това са ми грешките:

01841-Potentiometer/Actuator for temperature flap:Left (G220)

30-10 Open or short to Plus-Intermittent

00526-Brake Light Switch-F

36-10-Open Circuit-Intermittent

00727-Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap(G135)

30-10-Open or Short to Plus-Intermittent

00604-Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)

30-10 Open or Short to Plus-Intermittent

00735-Potentiometer is Positioning For Air recirculation Flap

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...