don_cezar111 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, Моля за съдействие и коментари по следния проблем възниклал в моята кола - AUDI. А4/B6 AVF МОТОР -1.9 TDI. Колата е с оригинален ксенон на късите светлини. След запалване на мотора и включване на къси светлини се получава следния проблем в 80% от случайте- На таблото светва "BREMSE" в центъра на таблото придружено със звуков сигнал, а също така и ABSи АSP индикатори. След изгасяне на колата и повторен опит всичко е нормално и светлините си работят, грешката е пустоянна, и се оправя едиствено с рестарт на мотора. Има няколко подобни теми, изчетох нещата, но моля ако някой има яснота и подобен случай да сподели, и дано да помогнем, и на други колеги. Благодаря на всички предварително! Поздрави, Петко Редактирано 24 Януари 2016 от don_cezar111 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Слаб акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_cezar111 Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Не е слаб акумалатор, купих чисто нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Погледни тогава алтернатора как зарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_cezar111 Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Всичко е точно по тези системи, провил съм ги първоначално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_cezar111 Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Нека и други колеги с мнение да се включат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Огледай хубаво връзките (кабели, букси) на ксенона, някоя маса може би се губи от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Може да е от самия ксенон ако е китайски - често се случва да прави смущения по електрониката на колата в момента на включването му. Понякога проблема е в баластите (пуска се допълнителна "маса" към корпуса им), понякога е в самите крушки, а понякога и в двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Аз пуснах масите на баластите към 0-та на акумулатора. Нямам проблеми от тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_cezar111 Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Много благодаря за коментарите по темата. Ксенона ми е оригинален, но и аз стигнах до извода, че някъде масата бяга. Чакам малко да се затопли и ще проверя всички връзки, а както ме посъветва колегата Hranow, ще пусна доп. маса, и да видим тогава. Поздрави и да си помагаме взаимно повече, че пари за майстори дето да се учат на колите ни - поне аз нямам, а и не желая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_cezar111 Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Разглобих фара и се указа, че ксенона не е оригинал както си мислех вкаран е вътре. Препоръчаха ми да го увия с фолио? Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Пускаш директно маса от акумулатора си решаваш проблема - повярвай ми и не си блъскай главата с други неща. Това ти е най-лесно да го пробваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Лупата на фабричния е видимо по-голяма,личи си отдалече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Баласта ми от вън е пластмаса,на черния ли кабел в такъв случай да сложа доп.,,-"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван минчевв Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 А същия проблем го имам и аз колеги къде дая сложа тази маса от минус акумолатор после къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 после към минуса, от където се захранва баласта, и забравяш за грешките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван минчевв Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Мерси колега още утре щего направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kotsy Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 И аз имам абсолютно същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_cezar111 Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Колеги, някой да сподели дали е отстранил проблема. Аз още не съм пробвал, просто нямам време да се захвана с това. Мерси, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване