Jump to content

Проблем със стрелката на температурата


ivanovtx

Recommended Posts

Колеги от скоро се сдобих с ауди 80 б4 и забелязах, че дори и загрял двигателя стрелката на водата показва малко над 50градуса и дори термостата отворел.Къде може е проблема? Казаха ми, че не било от датчика,защото показвал някакви градуси.И да попитам нормално ли е при загрял мотор и отворел термостата водата в казанчето да е 10градуса и да няма някакво налягане?post-99451-0-93825900-1454773946_thumb.jpost-99451-0-37776500-1454773947_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под загрял имам предвид изминати 10 км и термостата го разбрах по маркуча който е след термостата като стане топъл.За перката не погледнах, но имам карано 150км извън града и таз стрелка не помръдна от 50 градуса.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от таблото. Да има прекъсната писта/спукана спойка.

Но няма как да не загрява. Остави я на място. След известно време трябва да включи перки. Тогава ще си около и малко над 90градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ще погледна таблото и само да ми кажеш нормално ли е след 10 км каране мотора да е загрял, а в казанчето да няма налягане като отворя капачката и водата вътре да е 10 градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от 10км. какви са :)
Оставия да загрее докато включи перката.
Запали двигателия като е студен и след малко пипни долния маркуч който влиза в радиатора. Ако той е топъл ще трябва да си смениш термостата.
Парно имаш ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и направих като я запаля другите се затоплят, а този на термостата не след като загрее и той се стопля значи термостата работи и парно има добро. Свалих таблото, разглобих го нямаше му нищо на пистата значи не е от него за стрелката. А имали възможност да е от датчика след като отчита до 50 градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлега, свали таблото, отзад зад уреда има две болчета с гайки, свали ги зачисти с фина шкурка пластините дето контактуват гайките. Напръскай с контактен спрей и затегни, почти съм сигурен, че вече всичко ще е наред. Направи го и с уреда за гориво, така и така си почнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отписвай и датчика, като възможна причина. Някои като се развалят показват повече, други пък по-малко или пък отказват тотално. Направи първо това за което е писал колегата niki76 с контактните гайки, а също може да извадиш и стабилизатора и да му почистиш крачетата и да ги закривиш малко. Ако няма промяна пробваш с друг датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам къде се намира зумера за фаровете колеги моята не пищи.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В таблото е зумера. А лампата за водата, като дадеш на контакт свети ли ? Щото предишния оунър може да ги отрязъл, да не му мига/пищи

Редактирано от dimithur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за водата светва да и няма оправия и след чистенето на таблото.Колеги като я събирах изкочи този кабел за къде е знаете ли?post-99451-0-85662300-1454865237_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това което съм срещал до сега, това трябва да е допълнително изкарана фасонга за крушка за габарити.

 

Лампата за водата кога светва? Трябва да светва като си на контакт и като запалиш да угасва.

Остави ли я да работи на място и да си включи перките?

 

Като свали таблото само го "почисти" ли ?

Уредите ти за температура и нивомера с болт с гайка ли е или с винт който главата му е за кръстата отверка?

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата на водата светва при контакт и изгася като запаля. Таблото го изчистех да и болта с гайка и него го минах с шкурка както ми казахте. А за тази  фасунга ми изглежда като фабрична и отива към таблото, но за къде е не можах да открия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фасунгата трябва да има крушка и светва при включване на габаритите.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ясно ама къде и е мястото не мога да разбера, че си беше така оставен кабела зад таблото?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коллега ivanovtx, аз бях със същия проблем. Първото което направих, бе да изкарам буксата на белия/сивия кръгъл датчик за водата. Има три контакта на буксата, не си спомням кои бяха точно, но идеята е да дадеш на късо два от тях. На буксата, не на датчика)) Ако е от датчика, на таблото уреда ще покаже (постепенно) максимална температура. Ако е така отиваш в магазина и си купуваш датчик, Colorstat ще ти свърши работа-15лв. Сменя се много лесно. Ако по никакъв начин стрелката не мърда, проблема е всичко след датчика, чети кабели, уред, писти, спойки и т.н.  Макар даже в този случай пак да няма гаранция)) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли значение на кои от 3 контакта ще се даде на късо? И следващ проблем колеги да попитам от днес от време на време спира да ми свети осветлението на таблото, плафона и другите крушки там по управлението на парното, но фаровете работят, къде да търся проблема? :unsure: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са на един бушон. Провери гнездото на бушона.

Ако са ти спукани контактните пластини които си шкурил, единственото нещо което си направил е да им придадеш по лъскав вид :)

Те са едни проходни втулки които се пукат и започват да не контактуват с пистата под тях. Ако нямаш опит огледай с лупа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам както каза колега да дам на късо кабелите при буксата на датчика да знам поне от него ли е или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В таблото е зумера. А лампата за водата, като дадеш на контакт свети ли ? Щото предишния оунър може да ги отрязъл, да не му мига/пищи

то е ясно,че е в таблото но къде по точно кое е зумера за да мога да си го сменя ,да ми сигнализира при забравени фарове ,ако може снимка ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли значение на кои от 3 контакта ще се даде на късо? И следващ проблем колеги да попитам от днес от време на време спира да ми свети осветлението на таблото, плафона и другите крушки там по управлението на парното, но фаровете работят, къде да търся проблема? :unsure:

Колега, не съм жичкаджия, но някъде бях чел че единия контакт е +, втория –,  третия резистор, който променя показанието. Мисля, че при един от вариантите за окъсяване показва безкрайно студен двигател, при втория безкрайно прегрял, при третия нищо. По-опитните колеги ако знаят по-подробно да пишат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...