ivanovtx Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Колеги от скоро се сдобих с ауди 80 б4 и забелязах, че дори и загрял двигателя стрелката на водата показва малко над 50градуса и дори термостата отворел.Къде може е проблема? Казаха ми, че не било от датчика,защото показвал някакви градуси.И да попитам нормално ли е при загрял мотор и отворел термостата водата в казанчето да е 10градуса и да няма някакво налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Какво имаш в предвид загрял двигател? Как разбра, че термостата е отворил?Включва ли перките колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 (Редактирано) Под загрял имам предвид изминати 10 км и термостата го разбрах по маркуча който е след термостата като стане топъл.За перката не погледнах, но имам карано 150км извън града и таз стрелка не помръдна от 50 градуса. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Може да е от таблото. Да има прекъсната писта/спукана спойка. Но няма как да не загрява. Остави я на място. След известно време трябва да включи перки. Тогава ще си около и малко над 90градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Ясно ще погледна таблото и само да ми кажеш нормално ли е след 10 км каране мотора да е загрял, а в казанчето да няма налягане като отворя капачката и водата вътре да е 10 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Зависи от 10км. какви са Оставия да загрее докато включи перката.Запали двигателия като е студен и след малко пипни долния маркуч който влиза в радиатора. Ако той е топъл ще трябва да си смениш термостата.Парно имаш ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Така и направих като я запаля другите се затоплят, а този на термостата не след като загрее и той се стопля значи термостата работи и парно има добро. Свалих таблото, разглобих го нямаше му нищо на пистата значи не е от него за стрелката. А имали възможност да е от датчика след като отчита до 50 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki76 Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 КОлега, свали таблото, отзад зад уреда има две болчета с гайки, свали ги зачисти с фина шкурка пластините дето контактуват гайките. Напръскай с контактен спрей и затегни, почти съм сигурен, че вече всичко ще е наред. Направи го и с уреда за гориво, така и така си почнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Не отписвай и датчика, като възможна причина. Някои като се развалят показват повече, други пък по-малко или пък отказват тотално. Направи първо това за което е писал колегата niki76 с контактните гайки, а също може да извадиш и стабилизатора и да му почистиш крачетата и да ги закривиш малко. Ако няма промяна пробваш с друг датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Белия датчик, ако не е таблото, само че той като се прецака, мига лампата за водата на таблото и пищи зумера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 (Редактирано) А да попитам къде се намира зумера за фаровете колеги моята не пищи. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 7 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 (Редактирано) В таблото е зумера. А лампата за водата, като дадеш на контакт свети ли ? Щото предишния оунър може да ги отрязъл, да не му мига/пищи Редактирано 7 Февруари 2016 от dimithur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 7 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Лампата за водата светва да и няма оправия и след чистенето на таблото.Колеги като я събирах изкочи този кабел за къде е знаете ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 (Редактирано) По това което съм срещал до сега, това трябва да е допълнително изкарана фасонга за крушка за габарити. Лампата за водата кога светва? Трябва да светва като си на контакт и като запалиш да угасва.Остави ли я да работи на място и да си включи перките? Като свали таблото само го "почисти" ли ?Уредите ти за температура и нивомера с болт с гайка ли е или с винт който главата му е за кръстата отверка? Редактирано 7 Февруари 2016 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 7 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Лампата на водата светва при контакт и изгася като запаля. Таблото го изчистех да и болта с гайка и него го минах с шкурка както ми казахте. А за тази фасунга ми изглежда като фабрична и отива към таблото, но за къде е не можах да открия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 (Редактирано) На фасунгата трябва да има крушка и светва при включване на габаритите. Редактирано 7 Февруари 2016 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 7 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 (Редактирано) да ясно ама къде и е мястото не мога да разбера, че си беше така оставен кабела зад таблото? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Зеленото прозорче, на средата се намира при лампите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emich Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Коллега ivanovtx, аз бях със същия проблем. Първото което направих, бе да изкарам буксата на белия/сивия кръгъл датчик за водата. Има три контакта на буксата, не си спомням кои бяха точно, но идеята е да дадеш на късо два от тях. На буксата, не на датчика)) Ако е от датчика, на таблото уреда ще покаже (постепенно) максимална температура. Ако е така отиваш в магазина и си купуваш датчик, Colorstat ще ти свърши работа-15лв. Сменя се много лесно. Ако по никакъв начин стрелката не мърда, проблема е всичко след датчика, чети кабели, уред, писти, спойки и т.н. Макар даже в този случай пак да няма гаранция)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 да ясно ама къде и е мястото не мога да разбераЕто къде свети;https://www.google.bg/search?q=табло+за+ауди+80&client=opera&hs=omW&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj0xsWuq-bKAhWJXiwKHQgPA-YQsAQIKg&biw=1440&bih=800#imgrc=Zdqsm74yItRUpM%3A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 7 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Има ли значение на кои от 3 контакта ще се даде на късо? И следващ проблем колеги да попитам от днес от време на време спира да ми свети осветлението на таблото, плафона и другите крушки там по управлението на парното, но фаровете работят, къде да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Те са на един бушон. Провери гнездото на бушона.Ако са ти спукани контактните пластини които си шкурил, единственото нещо което си направил е да им придадеш по лъскав вид Те са едни проходни втулки които се пукат и започват да не контактуват с пистата под тях. Ако нямаш опит огледай с лупа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 7 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Ще пробвам както каза колега да дам на късо кабелите при буксата на датчика да знам поне от него ли е или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 В таблото е зумера. А лампата за водата, като дадеш на контакт свети ли ? Щото предишния оунър може да ги отрязъл, да не му мига/пищито е ясно,че е в таблото но къде по точно кое е зумера за да мога да си го сменя ,да ми сигнализира при забравени фарове ,ако може снимка ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emich Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Има ли значение на кои от 3 контакта ще се даде на късо? И следващ проблем колеги да попитам от днес от време на време спира да ми свети осветлението на таблото, плафона и другите крушки там по управлението на парното, но фаровете работят, къде да търся проблема? Колега, не съм жичкаджия, но някъде бях чел че единия контакт е +, втория –, третия резистор, който променя показанието. Мисля, че при един от вариантите за окъсяване показва безкрайно студен двигател, при втория безкрайно прегрял, при третия нищо. По-опитните колеги ако знаят по-подробно да пишат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване