Митака Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Някои мои приятели ми предложиха да си затъмня задните стъкла на комбито, казаха ми че ще му ходи а и аз видях две три направени, хареса ми и се захванах да затъмня и моята. Купих си две ролки фолио не от най-тъмното а от това малко по светло от най тъмното. Купих го от Димитровград о пазара за символичната сума от 3лв./ролка. На задните странични кажи речи лесно сложих фолиото, но като се захванах със задните врати се оказа че няма да стане като хоратра без да се смъкнат стъклата. Отначало не ми се захващаше да разглобявам, но се оказа че е доста лесно, евала на конструкторите на Ауди, така е направено всичко че да разглобиш каквото ти трябва и после да сглобиш всичко без никакви проблеми!Първо се сваля кората на вратата, не съм правил снимки защото ми се стори че няма да е нужно. Кората е завита в двата горни края с по ено самонарезно винтче, едно винтче на дръжката(като се дръпне ръчката се вижда) и на дръжката за затваряне на вратата отдолу се развива първо има едно винтче и като се смвкне долното капаче се виждат още два винта.Следкато се развие всичко това кората се плъзга нагоре и излиза. Внимавайте да не загубите гумичките които са на щипките за да не ви дрънчи после кората.След това се измъква кабела който е за копчето на джама и се откачат двете бели жила (едното е за дръжката за отваряне а другото за чопа за заключване)захванати са с едни щипки и се изкарват лесно с малко дърпане. В буксата която се вкарва в дръжката влизат кабели от моторчето и от вратата които идват. Самата букса се разделя като се плъзне едната част. Сега вече горната част няма връзка с долната част на вратата. Останаха само 4 болта и стъклото с механизма излиза.Преди да развиете болтовете ги бележете с маркер около шайбите къде точно са били за да не се наложи поле да регулирате.(аз на първата врата не белязах но после се изхитрих )от вътрешната страна на вратата срещуположно на тези са другите два болта които не сум снимал. Като се развият и четирите стъклото барабар с механизма излиза.След това се развиват двата болта и двете гайки показани на снимката:(след това при сглобяването не стагайте прекалено много двете гайки защото отдолу за на гумени тампони и има опастност да се скъсат)като се развият се обръща цялото нещо обратно.От долната страна на стъклото има пластмасов държач с дупка в която влиза щифт който движи стъклото нагоре надолу. На щифта има зегерка която се вади с отвертката, под нея има пластмасова и гумена шайба и те се вадят:След това целия механизъм с моторчето се издърпва леко на долу докато се освободи място за да може щифта да излезе. Стъклото се движи по релси от двете страни,от едната има нещо като гумен тампон който не му позволява да излезе, или вдигате стъклото до горе и вадите тази гумичка или малко по силничко се дърпа стуклото надолу и тя излиза.Сега по същество самото фолиране: почиства се стъклото максимално добре, аз използвах препарат за прозорци и микрофибърна кърпа. изрязва се едно парче от фолиото малко по-голямо от стъклото, стъклото се напръсква с препарата навсякъде хубаво, разлепва се фолиото и се лепва внимателно върху стъклото и тук започва пипкавата работа с малката шпатулка да се изкара въздуха и препарата. Другото пипкаво нещо е да се изрежат дупки на фолиото около водачите на стъклото. Запасете се с малко повече нерви и газ със щпатулката. Не бързайте, няма да залепне веднага навсякъде. Аз на няколко пъти в продължение сигурно на 1 час минавам покрай стъклото побутвам тук таме със щпатулката , после по някое време пак минавам и така с доста търпение накрая резултата е добър!След това всичко се сглобява по обратния ред, аз покрай фолирането си смених и едното моторче че беше влязла вода в него и беше блокирало. Надявам се да съм полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Тъкмо да ти кажа "евала" и се сетих,че не съм привърженик на такива "подобрения".Освен това ми се върти нещо,че беше и забранено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 5 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Тъкмо да ти кажа "евала" и се сетих,че не съм привърженик на такива "подобрения".Освен това ми се върти нещо,че беше и забранено.Забранено е ако нямаш странични огледала, щом имаш назад може да затъмняваш всичко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_bear Публикувано 6 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2007 Забранено е ако нямаш странични огледала, щом имаш назад може да затъмняваш всичко!без задното стъкло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2007 без задното стъклоами тези дето са товарни (нямам предвид Аудита) и отзад нямат стъкла ами ламатини, карат си само на странични огледала не е ли същото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
costa_j Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 и задното вече може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 и задното вече можезависи от КАТ-атджията,на мен при регистрацията ме накараха да сваля фолиото отзад,а задни странични може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 ПРАВИЛНИК за прилагане на Закона за движението по пътищатаПриет с ПМС № 36 от 1996 г., обн., ДВ, бр. 25 от 22.03.1996 г., в сила от 1.06.1996 г., попр., бр. 72 от 23.08.1996 г.кн. 6/96 г., стр. 45; кн. 13/96 г., стр. 321т. 1, р. 6, № 665 Глава втора ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВАЧл. 13. Забранено е поставянето на пердета на стъклата на предните врати и на задното стъкло. Допуска се поставяне на пердета на стъклата на задните врати само при наличие на огледала за виждане назад от двете страни на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apol Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Здрасти на всички, бих искал да ви еазясниа малко полойението с фолиото за стукла и член 105 от ЗДПЧл. 105. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г.) (1) Забранява се ограничаване на видимостта през челното стъкло и през страничните стъкла на автомобила, осигуряващи видимостта на водача към пътя, както и намаляване на прозрачността им.(2) Ограничаване на видимостта през стъклата на задните врати на леките автомобили, както и намаляване на прозрачността им, се допуска само при наличие на огледала за виждане назад от двете страни на автомобила.1. За задно стъкло никъде не пише, което значи не е забранено. освен това никъде в целия закон няма думата "Фолио"2. За да се установи нарушение по член 105 проверяващото лице трябва да има уред, които се нарича "Sun light" (единствения такъв се намира в Дружба във фирма Технотест). Това е като вица дето Лазар схтиал да каже колко бързо си карал.3. Допусната е грешка в закона "..челното И страничните стъкла..." (не ИЛИ а И) тоест трябва и предното и страничните да са затъмнени иначе закона е неприложим.Можете да осъдите КАТ, както направих аз и държавата ще ви плати 2 лв.Това е най тъжното, иначе до сега да съм станал милионер))streetraceteam.org Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pescho Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Здравейте, аз имам един такъв въпрос "малките странични стъкла лепени ли са или не,и ако не са лепени как се свалят ? ". Понеже неможах да разбера . Благодаря предварително за отговорите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Защо ти е да ги сваляш ? То и неможе де...Но си направи шаблон на стъклата и става много лесно.Изрязваш фолиото по шаблона и лепиш На А4 малките стъкалца ако знаеш как съм ги лепил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts