Shushu Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Здравейте,преди около седмица ми почистиха дроселовата клапа заради тази грешка: 17426 - Intake Manifold Runner(bank2) - lower limit not reached.Заедно с почистването смених гарнитурите точно преди турбото( 2бр едни такива малки и триъгълни).Това добре,но сега натрупа нови грешки: Address 01: Engine Labels: Redir Fail!Control Module Part Number: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0040 Software Coding: 0011772 Work Shop Code: WSC 09725 111 00808 VCID: 254B9A61EC04D2093CD-80703 Faults Found:17953 - Throttle Valve Controller P1545 - 002 - Malfunction - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 12.01 V Duty Cycle: 92.7 % Bin. Bits: 010 Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str Voltage: 0.000 V18627 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2195 - 001 - Signal too Low (Lean) Freeze Frame: RPM: 1386 /min Torque: 23.4 Nm Speed: 50.4 km/h Duty Cycle: 5.0 % Mass Air / Rev.: 505.3 mg/str (no units): 25.30 (no units): 0.0 Bin. Bits: 1000100016785 - EGR System P0401 - 002 - Insufficient Flow Freeze Frame: RPM: 1428 /min Torque: 113.1 Nm Speed: 45.9 km/h Duty Cycle: 70.7 % Duty Cycle: 20.9 % Mass Air / Rev.: 458.3 mg/str Duty Cycle: 29.6 % Mass Air / Rev.: 211.5 mg/str Тези грешки ги трият и след малко пак се появяват заедно със светване на CHECK на таблото.Грешката за ламбда сондата я даваше и преди почистването.Моля дайте съвет какво да правя.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) Честно казано на мен ми намирисва на дебитомер или дросел. Редактирано 17 Февруари 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 На запушен EGR кулер ми мириши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) В интерес на истината и трябва наистина да си мирише . При мен в купето направо не се траеше. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Може и това да е Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 На новите 3.0 тди слагат катализаторче в ЕГР кулера, за да не се затлачва колектора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shushu Публикувано 17 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Незнам на какво ви мирише колеги ама като споменахте миризми,да ви кажа че когато се пусне парното и в купето нахлува отвратителна миризма на изгорели газове.....Заради това смених гарнитурите на турбото..... защото мислехме че може да е от там защото имаше черни сажди на някои места по гарнитурите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Аз имах проблем с ужасна миризма при пуснато парно, която не можех да определя придружена с пушене . Само на парно обаче. На климатик беше ок. Оказа се спукано малкото радиаторче (това което е в дясно от педала за газта). Въпросното дори напои хубаво оптиката и прееба мултимедията . При седана обаче силната миризма на газове беше от спукан кулер на ЕГР-а, който в последствие затлачи турбото. Направи си тест за изгорели газове в антифриза. Много сервизи го имат и става за 5 минути. Една течност се слага в отвора на казанчето с антифриза и ако се оцвети, значи някъде има пролука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shushu Публикувано 17 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Ще отида да го направя този тест.А за ламбдата какво ще кажете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) Виж й показанията. Май някъде на 41-42 бяха.Май кислорода от 0 до 1 трябваше да мърда. Но може и да бъркам, защото имаше нещо до 5. Забравих вече.При мен това въпросното въобще не мърдаше и затова реших, че е от сондата и познах.При мен взеха на риск ламбда и се оказа от нея. Но при мен даваше, че е богата. Даже вече не помня за кислород ли е богато или на гориво. Като не го правиш всеки ден се забравя. 040 Lambda probe1) Probe calibration value internal resistance[%] to 11.2005[Ohm] from 11.20052) Oxygen signal[V]3) Oxygen concentration[%]4) Oxygen signal calibration status0 inactive1 active041 Lambda probe1) Air mass throughput[-]2) Probe heater activation[%]3) Probe temperature signal[V]4) Lambda signal[-]042 Lambda probe1) Air mass throughput[-]2) Ambient temperature[°C]3) Lambda probe pressure[mbar]4) Oxygen concentration[mV]043 Lambda probe1) Engine speed[rpm]2) Exhaust gas temperature at lambda probe[°C]3) Exhaust gas counterpressure[mbar]4) Exhaust gas mass flow[-]044 Lambda probe1) Engine speed[rpm]2) Lambda probe electronicsX X X X X X X 1 Full throttle regulator on/offX X X X X X 1 X Full throttleX X X X X 1 X X Control deviation negative, i.e. mixture too richX X X X 1 X X X System faultX X X 1 X X X X Oxygen signal invalid or no correctionby lambda probe adaptionX X 1 X X X X X Engine startingX 1 X X X X X X Torque limitation or quantity limitation active1 X X X X X X X Regeneration exhaust gas treatment3) Lambda probe plausibility check001 Current oxygen concentration implausibly high002 Current oxygen concentration implausibly low004 Oxygen concentration stationary008 Plausibility checking enabled016 Oxygen concentration zero032 In last time interval no rich operation4) Lambda probe diagnosis004 Dynamics of signal too low008 Cable open circuit016 Oxygen signal in overrun implausibly low032 Oxygen signal in overrun implausibly high064 Oxygen signal at part throttle implausibly low128 Oxygen signal at part throttle implausibly high Редактирано 17 Февруари 2016 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване