Jump to content

Грешки след почистване на дросел клапа


Shushu

Recommended Posts

Здравейте,

преди около седмица ми почистиха дроселовата клапа заради тази грешка: 17426 - Intake Manifold Runner(bank2) - lower limit not reached.

Заедно с почистването смених гарнитурите точно преди турбото( 2бр едни такива малки и триъгълни).

Това добре,но сега натрупа нови грешки:


 

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 L    HW: 4F0 907 401 A
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI  G000AG  0040
           Software Coding: 0011772
            Work Shop Code: WSC 09725 111 00808
                      VCID: 254B9A61EC04D2093CD-8070
3 Faults Found:

17953 - Throttle Valve Controller
            P1545 - 002 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 167.7 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.01 V
                    Duty Cycle: 92.7 %
                    Bin. Bits:    010  
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Voltage: 0.000 V

18627 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P2195 - 001 - Signal too Low (Lean)
             Freeze Frame:
                    RPM: 1386 /min
                    Torque: 23.4 Nm
                    Speed: 50.4 km/h
                    Duty Cycle: 5.0 %
                    Mass Air / Rev.: 505.3 mg/str
                    (no units): 25.30
                    (no units): 0.0
                    Bin. Bits: 10001000

16785 - EGR System
            P0401 - 002 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Torque: 113.1 Nm
                    Speed: 45.9 km/h
                    Duty Cycle: 70.7 %
                    Duty Cycle: 20.9 %
                    Mass Air / Rev.: 458.3 mg/str
                    Duty Cycle: 29.6 %
                    Mass Air / Rev.: 211.5 mg/str
 

Тези грешки ги трият и след малко пак се появяват заедно със светване на CHECK на таблото.

Грешката за ламбда сондата я даваше и преди почистването.

Моля дайте съвет какво да правя.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината и трябва наистина да си мирише :). При мен в купето направо не се траеше.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новите 3.0 тди слагат катализаторче в ЕГР кулера, за да не се затлачва колектора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам на какво ви мирише колеги :) ама като споменахте миризми,да ви кажа че когато се пусне парното и в купето нахлува отвратителна миризма на изгорели газове.....
Заради това смених гарнитурите на турбото..... защото мислехме че може да е от там защото имаше черни сажди на някои места по гарнитурите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем с ужасна миризма при пуснато парно, която не можех да определя придружена с пушене :). Само на парно обаче. На климатик беше ок. Оказа се спукано малкото радиаторче (това което е в дясно от педала за газта). Въпросното дори напои хубаво оптиката и прееба мултимедията :D

 

При седана обаче силната миризма на газове беше от спукан кулер на ЕГР-а, който в последствие затлачи турбото. Направи си тест за изгорели газове в антифриза. Много сервизи го имат и става за 5 минути. Една течност се слага в отвора на казанчето с антифриза и ако се оцвети, значи някъде има пролука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж й показанията. Май някъде на 41-42 бяха.

Май кислорода от 0 до 1 трябваше да мърда.  Но може и да бъркам, защото имаше нещо до 5. Забравих вече.

При мен това въпросното въобще не мърдаше и затова реших, че е от сондата и познах.

При мен взеха на риск ламбда и се оказа от нея. Но при мен даваше, че е богата. Даже вече не помня за кислород ли е богато или на гориво.

 

Като не го правиш всеки ден се забравя.

 

040 Lambda probe
1) Probe calibration value internal resistance
[%] to 11.2005
[Ohm] from 11.2005
2) Oxygen signal
[V]
3) Oxygen concentration
[%]
4) Oxygen signal calibration status
0 inactive
1 active

041 Lambda probe
1) Air mass throughput
[-]
2) Probe heater activation
[%]
3) Probe temperature signal
[V]
4) Lambda signal
[-]

042 Lambda probe
1) Air mass throughput
[-]
2) Ambient temperature
[°C]
3) Lambda probe pressure
[mbar]
4) Oxygen concentration
[mV]

043 Lambda probe
1) Engine speed
[rpm]
2) Exhaust gas temperature at lambda probe
[°C]
3) Exhaust gas counterpressure
[mbar]
4) Exhaust gas mass flow
[-]

044 Lambda probe
1) Engine speed
[rpm]
2) Lambda probe electronics
X X X X X X X 1 Full throttle regulator on/off
X X X X X X 1 X Full throttle
X X X X X 1 X X Control deviation negative, i.e. mixture too rich
X X X X 1 X X X System fault
X X X 1 X X X X Oxygen signal invalid or no correction
by lambda probe adaption
X X 1 X X X X X Engine starting
X 1 X X X X X X Torque limitation or quantity limitation active
1 X X X X X X X Regeneration exhaust gas treatment
3) Lambda probe plausibility check
001 Current oxygen concentration implausibly high
002 Current oxygen concentration implausibly low
004 Oxygen concentration stationary
008 Plausibility checking enabled
016 Oxygen concentration zero
032 In last time interval no rich operation
4) Lambda probe diagnosis
004 Dynamics of signal too low
008 Cable open circuit
016 Oxygen signal in overrun implausibly low
032 Oxygen signal in overrun implausibly high
064 Oxygen signal at part throttle implausibly low
128 Oxygen signal at part throttle implausibly high

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...