Jump to content

След като загрее тресе при потегляне А4 Б6


dance4life

Recommended Posts

Когато е студена комп. държи оборотите малко по-високи и вибрациите ги няма, загрее ли об. падат и затова се появява притрисането (не, че е нормално).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам ,че пиша тук ,но да не отварям нова тема ...и моята е b6 1.9 tdi 131 hp и проблема ми е подобен но тресе само на студен двигател иначе като загрее всичко е нормално ....също така меката връзка ми е за смяна целите нишки ми са разкъсани възможно ли е да е от нея ...дайте съвет какво може да е :) ......

ПС..колега на един мой фр пак му тресеше колата и накрая се оказа тампони ли нещо такова на генерацията (като загрееше самите тръби се клатеха и предаваха вибрации на колата му ) Успех (ако все още не си го решил проблема ) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/5/2016 at 6:21 PM, nikolay80 said:

Самия тампон е един и същ.Различават се по това,че като поръчаш ляв идва само тампон,а десния е в комплект със гумения предпазител който е върху тампона за да го пази от топлината от турбото.Но реално може да се поръчат два леви и да се ползва предпазителя от стария.

За да не подведем някой колега, всъщност двата тампона на (AVF) двигателя _не_ са взаимозаменяеми. Причината, е че по-скъпия от двата е "електронен", т.е. в него има гел, който чрез електронни импулси от компютъра на колата се втвърдява при нужда. Примерно при ускорение / подаване на газ. Не че не може да се замени с "обикновен", но колата вече едва ли ще е същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/03/2016 at 21:25, cssc написа:

Цитиране на предходно мнение!

Да сега погледнах в ЕТКА,че левия го дават електрически.Но това с гела не е така.Просто в тампона са две камери с флуид и един електрически клапан който отваря и затваря канала между тях.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже сега чета ,че при B6 дори не е клапан,а е само датчик който следи дали има флуид в тампона и когато изтече тампона да даде грешка.Дори гледам продават резистор с,който да се байпасне този сензор и да не набива грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ,  двата тампона са заменяеми , аз карам с два десни (такива без датчик) проблеми с вибрации нямам никакви.По въпроса с левия тампон с датчика съм чел много мнения ,едни казват че са пълни с масло други с някаква течност ,гел и т.н.Аз моя го разглобих и вътре не намерих нищо освен въздух и една гумена мембрана която разделя тампона на две камери,като едната е отворена навън и избутва въздух към буталцето на датчика.Самия датчик представлява един електромагнитен клапан т.е една бобинка и сърцевина(буталце) което се движи в нея навътре/ навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нагледно какво открих в този който е не е електрически ;)

По принцип вътре е пълен с едно червено масло малко по гъсто от моторното.

IMG_3404.JPG

IMG_3402.JPG

IMG_3400.JPG

IMG_3401.JPG

IMG_3403.JPG

IMG_3407.JPG

IMG_3408.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/7/2016 at 0:36 PM, @nTon said:

Когато е студена комп. държи оборотите малко по-високи и вибрациите ги няма, загрее ли об. падат и затова се появява притрисането (не, че е нормално).

Имах точно същия проблем - проверката показа дефектирал датчик на коляновия вал. Но не всеки път даваше грешка и трудно го хванахме.

Смених датчикът - изчезна проблема.

Само да отбележа, че моят двигател е бензинов, не знам дали и при вашия двигател е така.

Струва си да проверите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен е същата работа като загрее и имам чуството че ще се разглоби предницата при потегляне, намислил съм да сменям преден тампон на турбопътя погледни на снимката номер 23 точно там се намира една гумена набивка, която не е толкова скъпа.

8e0-199-339-audi-tampon.jpg

post-97706-0-46348600-1447762662.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И при мен отскоро се появи този проблем със тресенето при потегляне.Изключително неприятно.Вчера смених този буферен тампон отпред на мотора ,който е постнал колегата по горе.Стария беше в окаяно състояние. Тампона оригинално е полиуретанов и направо се раздробяваше на прах.Нов взех на Lemforder който е като оригиналния от полиуретан.Тампона е без пари 10-на лева е,но не мога да си позная колата.Никакво претрисане при потегляне и сега лоста ми на скоростите не се движи така при подаване на газ.Преди това при подаване на газ и отпускане на газта лоста се разхождаше напред назад а сега едвам помръдва.Така,че всеки с такъв проблем може да започне от този тампон понеже е без пари и смяната е за 10мин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, nikolay80 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колега отдолу ли е или отгоре този тампон..как се стига до него

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампона е отдолу отпред.Леглото му е пред картера ,а тампона се захваща за тръбата която реално е и турбопът до кулера .Смених го като само повдигнах колата на крик от едната страна за да е малко по високо и свалих кората .На схемата ясно се вижда тампона е 23.

Snap2.jpg

Ето тук се вижда за какво става въпрос.

 

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бензинов двигател и при мен се получи тресене след смяна на съединител след загряване на първа и на задна тресе сутрин на студено е огън.Забелязал съм че ако тръгвам с повече газ по малко тресе или изобщо.АЛТ двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13/04/2016 at 15:29, ndp007 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Щом е надлъжен мотора сменяй този тампон отпред.В повечето случаи ,ако не е сменян никога, и е полиуретанов е раздробен почти.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги смених го има го пак тресенето и тропането след спиране но сякаш, предницата се постегна и стана по чуствителна на пътят, възможно и от мека връзка да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...