Passi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Това няма нищо общо с описанието от преди това.Ходи при някой да ти погледне(стегне)кабелите на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Когато е студена комп. държи оборотите малко по-високи и вибрациите ги няма, загрее ли об. падат и затова се появява притрисането (не, че е нормално). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justm3 Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Съжалявам ,че пиша тук ,но да не отварям нова тема ...и моята е b6 1.9 tdi 131 hp и проблема ми е подобен но тресе само на студен двигател иначе като загрее всичко е нормално ....също така меката връзка ми е за смяна целите нишки ми са разкъсани възможно ли е да е от нея ...дайте съвет какво може да е ...... ПС..колега на един мой фр пак му тресеше колата и накрая се оказа тампони ли нещо такова на генерацията (като загрееше самите тръби се клатеха и предаваха вибрации на колата му ) Успех (ако все още не си го решил проблема ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cssc Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 On 3/5/2016 at 6:21 PM, nikolay80 said: Самия тампон е един и същ.Различават се по това,че като поръчаш ляв идва само тампон,а десния е в комплект със гумения предпазител който е върху тампона за да го пази от топлината от турбото.Но реално може да се поръчат два леви и да се ползва предпазителя от стария. За да не подведем някой колега, всъщност двата тампона на (AVF) двигателя _не_ са взаимозаменяеми. Причината, е че по-скъпия от двата е "електронен", т.е. в него има гел, който чрез електронни импулси от компютъра на колата се втвърдява при нужда. Примерно при ускорение / подаване на газ. Не че не може да се замени с "обикновен", но колата вече едва ли ще е същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 (Редактирано) На 12/03/2016 at 21:25, cssc написа: Цитиране на предходно мнение! Да сега погледнах в ЕТКА,че левия го дават електрически.Но това с гела не е така.Просто в тампона са две камери с флуид и един електрически клапан който отваря и затваря канала между тях. Редактирано 14 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Даже сега чета ,че при B6 дори не е клапан,а е само датчик който следи дали има флуид в тампона и когато изтече тампона да даде грешка.Дори гледам продават резистор с,който да се байпасне този сензор и да не набива грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Така , двата тампона са заменяеми , аз карам с два десни (такива без датчик) проблеми с вибрации нямам никакви.По въпроса с левия тампон с датчика съм чел много мнения ,едни казват че са пълни с масло други с някаква течност ,гел и т.н.Аз моя го разглобих и вътре не намерих нищо освен въздух и една гумена мембрана която разделя тампона на две камери,като едната е отворена навън и избутва въздух към буталцето на датчика.Самия датчик представлява един електромагнитен клапан т.е една бобинка и сърцевина(буталце) което се движи в нея навътре/ навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Ето нагледно какво открих в този който е не е електрически По принцип вътре е пълен с едно червено масло малко по гъсто от моторното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 On 3/7/2016 at 0:36 PM, @nTon said: Когато е студена комп. държи оборотите малко по-високи и вибрациите ги няма, загрее ли об. падат и затова се появява притрисането (не, че е нормално). Имах точно същия проблем - проверката показа дефектирал датчик на коляновия вал. Но не всеки път даваше грешка и трудно го хванахме. Смених датчикът - изчезна проблема. Само да отбележа, че моят двигател е бензинов, не знам дали и при вашия двигател е така. Струва си да проверите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Колега при мен е същата работа като загрее и имам чуството че ще се разглоби предницата при потегляне, намислил съм да сменям преден тампон на турбопътя погледни на снимката номер 23 точно там се намира една гумена набивка, която не е толкова скъпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reisende Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 При мен беше от дюза,връщаше компресия в обратната нафта,не уплътняваше и връщаше през о пръстените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 И при мен отскоро се появи този проблем със тресенето при потегляне.Изключително неприятно.Вчера смених този буферен тампон отпред на мотора ,който е постнал колегата по горе.Стария беше в окаяно състояние. Тампона оригинално е полиуретанов и направо се раздробяваше на прах.Нов взех на Lemforder който е като оригиналния от полиуретан.Тампона е без пари 10-на лева е,но не мога да си позная колата.Никакво претрисане при потегляне и сега лоста ми на скоростите не се движи така при подаване на газ.Преди това при подаване на газ и отпускане на газта лоста се разхождаше напред назад а сега едвам помръдва.Така,че всеки с такъв проблем може да започне от този тампон понеже е без пари и смяната е за 10мин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 (Редактирано) Преди 23 часа, nikolay80 написа: Цитиране на предходно мнение! Колега отдолу ли е или отгоре този тампон..как се стига до него Редактирано 11 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 Отпред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 (Редактирано) Тампона е отдолу отпред.Леглото му е пред картера ,а тампона се захваща за тръбата която реално е и турбопът до кулера .Смених го като само повдигнах колата на крик от едната страна за да е малко по високо и свалих кората .На схемата ясно се вижда тампона е 23. Ето тук се вижда за какво става въпрос. Редактирано 10 Април 2016 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 Благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ndp007 Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 Аз съм с бензинов двигател и при мен се получи тресене след смяна на съединител след загряване на първа и на задна тресе сутрин на студено е огън.Забелязал съм че ако тръгвам с повече газ по малко тресе или изобщо.АЛТ двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 (Редактирано) На 13/04/2016 at 15:29, ndp007 написа: Цитиране на предходно мнение! Щом е надлъжен мотора сменяй този тампон отпред.В повечето случаи ,ако не е сменян никога, и е полиуретанов е раздробен почти. Редактирано 14 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Колеги смених го има го пак тресенето и тропането след спиране но сякаш, предницата се постегна и стана по чуствителна на пътят, възможно и от мека връзка да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване