RhythmiX Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Здравейте колеги, Снощи си паркирам колата най-скромно пред нас и по навик задействам ръчната. Днес след обяд се качвам в колата и при опит да освободя ръчната спирачка на таблото изпищя Parking Brake с червено и горе жълтата лампичка за ръчната. Пробвах да много кратно за да отпусне,но не. Моторчетата се чуваха и накрая забелязах,че задно ляво колело само не иска да отпусне. Откачах букси мърдах кабели удрях лекичко моторчето и след 1 час занимавка докато пипах около моторчето взе,че отпусна и потеглих,но таблото продължава да свети,като коледна елха. Утре е понеделник и мисля да реша този проблем,че може да ме остави някъде. Някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем и какво е решението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Това си е детска болест на 4F преди фейслифта събира луга изгниват кабелите и в един момент... вече си го разбрал. Лошото е че този кабел е в сноп и доста дълъг оригинално. Можеш да ги свържеш с хубави обувки и изолация пак става.Имай предвид че след 1000 1500км ако не си използвал ръчна системата сама си прави диагностика като я включва и изключва, та гледай до тогава да си я оправил. Има и начин за ръчно отваряне на моторчета с едни винтове на тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Точно когато получих нотификация за нова тема, бях под колата и се борих с ръчната. При мен кабелите са били запоявани, но явно зимата са корозирали и от време на време спира да работи. Според вас как е по-добре да се свързва- кабелни обувки или запояване? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Запояваш и после с термо шлауф , но от тези ,които вътре са с лепило. Дават ги точно за такива условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Утре ще се прави значи..моторчетата заминават ли ? или при мен щом успя да отпусне е бил кабела към моторчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Ако по кабела е правено нещо, аз бих проверил първо него, но ако е цял няма причина. Пусни една проверка на грешки. На мен от студена дпойка ми дава- No signal from EPB module. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Колега дай газ на търсачката в детайли сме описвали какво се троши и как се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 5 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Здравейте колеги, Днес ходих и проблема беше отстранен,кабелите на моторчето на задното колело бяха прекъснати за кратко време проблема беше отстранен. Благодаря за помоща,сменил съм всички марки и както казвам АУДИ Форума сме номер 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 (Редактирано) за да не отварям нова тема, днес ми умря десния апарат. чува се да издава звук но не може да затегне, само издава зверско щракане. на лога изкара 02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 3 Reset counter: 206 Mileage: 198488 km Time Indication: 0 Date: 2016.04.05 Time: 19:07:49 Freeze Frame: Voltage: 13.04 V Count: 15 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Reset counter: 204 Mileage: 198472 km Time Indication: 0 Date: 2016.04.04 Time: 10:54:30 Freeze Frame: Voltage: 10.56 V Count: 117 Поръчах друг апарат 2ра ръка. Има ли нещо специфично или само ги сменям и на basic settings давам functional test (10) Редактирано 5 Април 2016 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_zhelev Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Колеги при мен извади следната грешка : 02433- supply voltage for right parking brake motor (v283) 011- open circuit MIL ON Въпросът ми е откъде да почна -от кабелите или от моторчето? Търсих във форума , но не намерих нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Верно ли не намери нищо Има 200 страници по темата. Първо виж кабела, прекъсва се точно преди моторчето, има инженерно недоразумение - прегъва се и там прекъсва. Виж и буксата, там също от време на време пълни с гняс. Ако кабела е наред, тогава отиваш на моторче. Внимавай като купуваш втора употреба моторче ако е изгоряло защото има разлика във фейса и преди фейса, има разлика и в размера на спирачните апарати така, че си вземи от кола като твоята. Тва е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_zhelev Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Благодаря ти много N1995 за светкавичният отговор, ще проверя и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_zhelev Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Наистина беше кабела, точно зад буксата. И двата бяха прекъснати, свързах ги с клеми и после закачих буксата и тръгна.После показа че диагностицира ръчната и светнаха всички контролни лампи за ръчната плюс тази за спирачката и ни напред ни назад.Утре отивам при майстор.(моторчето го освободих като му подадох директно напрежение) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_zhelev Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 A някой знае ли къде се намира управляващия модул за ръчната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 махаш инструментите отзад в дясно, отдолу е модула Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_zhelev Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Ох ,благодаря ти Manniakk защото сега се връщам от майстор а той каза, че модулът бил под средната конзола. Ще трябва сам да се оправям... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Модула на ръчната трябва да махнеш крика за да го достигнеш. Не знам защо ти е, като си оправил кабела, просто изчисти грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_zhelev Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Защото пробвах и вместо да се изчисти се появиха две нови,затова искам да погледна там какво става ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Ами дай да видим двете нови кои са? Да не си ги свързал грешно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_zhelev Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Това е пак кофти сигнал, вземи един термо шлаух, запои ги хубаво тия кабели и го набий отгоре, не знам какви букси мукси си слагал ама не прави добър контакт. Между другото, извади модула и го издухай от прах и пак го сложи, може и леко контактен спрей да му сложиш, но първо се увери, че си оправил кабела като хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_zhelev Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Не ще ходя до Ауди да си купя нов кабел (100 €) и ще го сменя ,защото явно не прави добър контакт, и ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 100Е е прекалено за кабел. Има специални клеми за съединяване на автомобилни кабели. Кабелът се кербова, а не се запоява. След кербоване се духа с горещ въздух, който освен, че свива термошлаух, активира и смолата вътре. Връзката става абсолютно херметична и "заводски" надеждна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Това само, ако шлауха е със смола. Само дебели съм ползвал със смола. Тънките, които съм купувал са без. Може би има тънки и със. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 На моите сложихме Вюрт някакви оригиналдъ със смола и всичко и вече 2 години никакъв проблем нямам, а ръчната постоянно си я ползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване