Jump to content

AFN сив пушек


kraskko

Recommended Posts

здравейте,колата е ауди а4 тди 110 кс AFN ,след всяко запалване от ауспуха излиза кълбо сив дим с мирис на МАСЛО.студена топла няма значение димът е на лице.

доливам по 500мл на 1000-1500км,турбината съм я свалял за почистване преди 2 седмици нямаше омасляване в топлата част(мислех,че проблема е в нея),на колата са и сменявани гумичките на клапаните преди 2г от предишния собственик.след запалването пуши около 10сек и след това няма никакви пушеци.

в два сервиза ме насочват към смяна на гумички...интересно ми е някой да сподели опит .аз се съмнявам в турбината километрите на колата не са ми известни,,,пише 210 000км но може и да са Х2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то гумичките са най-ниско бюджетния вариант....може да започна с него въпреки ,че са сменени преди Х километра.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сегменти пуши  след спускане без газ или на потегляне на сфетофар...събира масло и като подадеш газ и вдигне температурата го гори.

От гумички пуши след запалване. Маслото се стича по клапана на угасено и отива в цилиндъра  или в изпускателният колектор(ако отиде във всмукателният, после пак влиза в цилиндъра). Пуши докато го изгори. После не пуши до  като не я угасиш пак.

 От турбина пуши когато работи дълго на празен ход. Или без натоварване.(тук понякога се дублират симптомите с износени сегменти)

Но най-кофти е като има две или повече неща за ремонт...тогава може симптомите да се застъпват и диагностиката по признаци е ....невъзможна.

Гумичките на клапаните може да са сменени, ама ако водачите са отишли... изкарват малко новите гумички.

Премери компресията...въпреки, че ако са отишли само маслените сегменти  няма да покаже разлика...даже напротив.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ходих да измеря компресията 1ви цил. 27бара, 2ри 28, 3-ти 28, 4-ти 28

съветват ме да ревизирам главата,гумички,водачи и пасване на клапани.след сваляне на главата може да се  извади едно бутало и да се прецени дали сегментите са за смяна.

при разход на масло 2л на 10 000км според майсторите не е за сегменти.:stupid:

 

не,че ще му е зле да е и с нови сегменти де...:nixweiss:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако сваляш главата няма смисъл да правиш компромис. Разлика от 1 бар не е малка, въпреки че може да бъде игнорирана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се вижда паднало налягането(компресията) под 30 бара е..а и това което си спомням от училище 3 бара е максимално допустимият пад на налягането. Тоест двигателя е на границата с този цилиндър на 27бара.  разлика повече от 1 бар между цилиндри  не се допуска.

Според мен правилно са казали майсторите: обслужване на главата, и преглед на някое бутало(най-добре това с 27 бара), да се видят сегменти

Не че не може да се кара и така, щото явно  може още да изкара и въпроса е дали да се разглоби сега или да се изчака още  до момента, в който ще падне компресията и ще има затруднено палене на ниски температури. Всеки сам си решава.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При TDI.

Мери се като се свалят подгревните свещи и на тяхно място се завие накрайник за специилен манометър(компресомер).  

При други модели се свалят дюзите и зе завива фалшива дюза, на която е вързан компресомера. Върти се на стартер и се гледа колко бара вдига и дали ги дига още с първото завъртане или постепено. Всичкото това мерене е задължително на студен мотор. Всичко под 30бара е недобре... а според мен 27бара е гранична стойност за ремонт. Разлика повече от 1бар между цилиндри също е недобре.  

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема с пушека е отстранен.

оказа се водач на всмукателен клапан на 1ви цилиндър.

колата я оставих в петък в сервиза,майсторите вчера ми звъннаха и казаха,че след като са свалили разпределителния вал,са превъртели коляновия да се качи буталото на ГМТ.

след това са свалили повдигача и са  махнали пружината на самия клапан.водача е бил хлабав и се е движел заедно със клапана и от там е влизало масло в цилиндъра.

 

главата е ревизирана,нови водачи,гумички и пасване на клапани нова гарнитура и за радост няма и помен от сивия 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  То за това с диагностиката по радиото е предпоставка да станеш за....  Да си я караш  от тук на там без такива ремонти.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...