toniko Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Здравейте колеги, от известно време насам се боря с два проблема, които просто не мога да ги отстраня. 1. При около 100 км/ч започва вибрация във волана. Направих баланс към 3 пъти, проверих за изкривяване на джантите, накрая сложих чисто нови гуми с чисто нови джанти. Освен това, огледах колата няколко пъти в сервиз отдолу, за да видят дали има нещо по ходовата част. Казаха ми, че всичко е ок. Просто вече не знам какво да я правя, добре, че съм фен, иначе щях да я засиля отнякъде :). 2. Стрелката на температурата ми пада рязко до около 70 градуса и след това бавно се вдига. Това го прави на известно време, примерно карам из града стига 90 градуса и пада. Вдига се отново и след 20 км пак пада. Сменил съм датчика на температурата, но проблема не е от това. Проверих с VAG софтуера дали не е проблема в километража и самите стрелки, но и там не е. Не мисля, че е от термостата също, защото знам, че там или рязко ще падне или ще се качи докрая. Ако някой е имал същите или подобни проблеми, и има идея какво да направя, ще съм благодарен да сподели опит. Благодаря предварително. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 по т.1 Гледай карета по полуоските. Трябва да установиш кога се получава тази вибрация. Когато ускоряваш или когато отпуснеш педала за газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Колега, и аз го имам този проблем с вибрацията и то може би от 2-3 години насам. Обиколих маса сервизи за гуми, вкл. и в Ауди, за баланс и за преглед - никъде нищо. Според мен вероятните причини за това са: или кривина в главините, дисбалансиран кардан или проблем от авт.ск.кутия - все проблеми, чието отстраняване не е от най-евтините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Аз имам втория ти проблем - при мен също е така, извънградско се проявява по-често. Температурният ми датчик е наред, термостата уж е нов, но го прави по същия начин, описан от теб. Освен това имам чувството, че загрява по-бавно от необходимото, но за това не съм сигурен, защото предната ми кола беше 1.8Т и не е база за сравнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Преди 2 часа, PAVKATA26 написа: ... Според мен вероятните причини за това са: или кривина в главините ..... Ако може по-технически обосновано ..... Аз съм виждал и крива полуоска, с много малко, но при висока скорост се усещаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 20 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Няколко човека ми казаха за тези полуоски, но реших да питам тук, имам повече доверие на хора, които са се справяли с проблеми, отколкото такива, които гадаят. Освен да сменя полуоските заедно с каретата (те вървели заедно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 (Редактирано) На 20/04/2016 at 18:56, toniko написа: Цитиране на предходно мнение! ако е за вътрешно каре, не е нужно да вървят заедно, може да се разглоби проблемния участък и се подменя с новия, проблема е в трия три х**ни снимката е ориентировъчна, от Ланчия е, на Ауди са подобни(изглежда като голям шестограм) Редактирано 26 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Е, та какво й се случва на тези х....ни, та да предизвикват вибрация ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 27 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 В момента е в сервиза, да и ги сменят и да проверят как са и външните карета и самата полуоска. Накрая шлиците, към които се захващат каретата дали не са изхабени. Също така им казах да проверят и карето на кардана. Няма начин ще го сборя този проблем. Аз я подкарах по ред - Дюзи, луфт на турбина, карета, направо съм в дилема така и така е вътре, да и махна и DPF-a. Какво ще кажете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Тресенето е 99% от кардана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 20 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 Здравейте, съжалявам че пиша с такова забавяне, но вкарах колата в сервиз и исках да пиша като имам ясен отговор. Та..преминах през доста голям ремонт, смених дюзите, рециклирах турбината. След като стана ясно, че ще правя този ремонт, реших да открия наистина проблема с вибрирането. След оглед отново по ходовата част смених един носач. От там им казах да свалят всички видове полуоски и каквото и друго може да има. Прегледаха го. Всичко бетон. Оттам свалиха кардана, направих стенд и обстойна проверка на кардана. Перфектен. Сглобиха колата, покарах я. Пак вибрира на около 120 на магистрала при маневри в ляво и дясно. Отказвам да се занимавам, ще я карам така. Чудя се дали да не сменя хидравличната течност на рейката. Другото, което ми мина през ума е да е от скоростната кутия (автоматична). Относно проблема с температурата, пак го прави същия играе от време на време. Това е от мен ;). Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 Пробвай с друг комплект гуми и джанти, от друг подобен автомобил, който не се оплаква от вибрация. При мен се оказа изкривени джанти...въпреки че карам с ОЕМ S4 B7 джанти.....и крива гума, въпреки че миналата година ги купих чисто нови Според мен всичко е от там....ако ли не, също е възможно, и от криви дискове да има вибрация, но тя щеше да се усеща и при спиране. Някои казват, че вибрации са възможни и от криви главини на колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 23 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Пробвах с чисто нови гуми, с чисто нови джанти. Купих си ги преди месец за лятото, защото нямах. Не е от това. Правих и баланс вече 3 пъти с 2 различни комплекта зимни/летни гуми и различни джанти. Даже пробвах с 16/17- ки размери, за да видя дали от там да няма нещо. От дисковете не е, защото колата спира много добре. Главините на колелата, мисля че са ги погледнали..та и оттам не е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 Виж и тази тема, като пример за решен проблем. Всички се изредихме да предполагаме от какво може да е, най-накрая се оказа нещо съвсем различно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 24 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Благодаря за поста, изчетох го. Втулките съм ги сменил с чисто нови. Евентуално ще прегледам диференциалите. Като имам отговор ще пиша. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 21 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 Здравейте на всички. Открих си проблема. Тампон на двигателя и на скоростната кутия. Смених ги сега е бетон. Благодаря на всички за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Ха де,де го чукаш де се пука.Аз бях почти сигурен,че е от кардана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване